Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


waar boeken verkopen?

<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 25 Mrt 2014 15:45

waar boeken verkopen?

Hallo!
Ik ben mijn zolder aan het opruimen en heb kasten vol boeken.
Karen Slaughter, Nicci French, maar ook Hollandse schrijvers.
Het is zoveel dat ik het niet allemaal op bol.com wil gaan invoeren. Op MP staat het al naar krijg ik geen reacties.
Polare/de Slegte is failliet. Weten jullie nog iets waar je grote pakketten boeken kan aanleveren en er nog klein beetje geld voor kan krijgen? Want hoef echt niet veel geld ervoor....
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem122

Bericht 25 Mrt 2014 15:48

Re: waar boeken verkopen?

Misschien kan je eens op FB kijken of er in jouw regio geen FB groep is, voor gratis / ruilen of wat de gek er voor geeft.

Misschien kan je het daar kwijt raken.

En de boeken hier ook eens posten? Wie weet verkoopt het hier wel.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Mrt 2014 19:22

Re: waar boeken verkopen?

Bol.com! Hebben wij goede ervaringen mee. Houd er alleen rekening mee dat je zelf de verzendkosten betaalt, houd daar rekening mee in je vraagprijs. Wij hebben nu al zo'n 20 boeken verkocht via Bol. Geld krijg je na 3 of 4 weken, soms iets later. Tot nu toe hebben we al het geld wel binnen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Red Velvet

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:04

Bericht 25 Mrt 2014 23:24

Re: waar boeken verkopen?

Misschien kun je de kringloopwinkel nog proberen? :thumbup:
<<

Red Velvet

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:04

Bericht 25 Mrt 2014 23:26

Re: waar boeken verkopen?

Helix schreef:Bol.com! Hebben wij goede ervaringen mee. Houd er alleen rekening mee dat je zelf de verzendkosten betaalt, houd daar rekening mee in je vraagprijs. Wij hebben nu al zo'n 20 boeken verkocht via Bol. Geld krijg je na 3 of 4 weken, soms iets later. Tot nu toe hebben we al het geld wel binnen.



In de OP geeft ze aan dat bol.com te veel werk is ;)
Maar ook ik heb goede ervaringen met deze site. Nog nooit problemen mee gehad, niet met betalingen, maar ook niet met de kopers :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers