Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nuclear Security Summit

<<

Anoniem30

Bericht 24 Mrt 2014 21:12

Re: Nuclear Security Summit

Serendipity schreef:Ik hoor ook van vele dat het heel rustig was in de trein. Heel anders dan verwacht dus..


Het was echt abnormaal stil op het station, vanmorgen én vanmiddag. Normaal moet ik staan in de metro, nu kon ik kiezen waar ik ging zitten :banaan:
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 24 Mrt 2014 21:18

Re: Nuclear Security Summit

Oreo schreef:De man van een vriendin van mij werkt bij de politie. Zij gaf aan dat op alle bureau's in Nederland minimale bezetting draait en dat alle andere agenten allemaal in Den Haag zijn.... ook een fijne gedachte, NOT!

Ik blijf mooi binnen vandaag, al moet ik straks wel naar de fysio. Gelukkig kan ik fietsen en woon ik nog redelijk gunstig. Zeker in vergelijking met Pippa, Bliss en Poppy!


Inderdaad mijn buurman is ook agent en hij moet ook 3 dagen naar Den Haag en dat terwijl we in Noord-Limburg wonen.
Hier hebben we totaal geen overlast van deze top.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 24 Mrt 2014 21:19

Re: Nuclear Security Summit

Hier ook redelijk rustig in de trein!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers