Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie is de mol?

Wie is de mol?

Aaf
5
6%
Daphne
3
3%
Freek
8
9%
Jan-Willem
21
24%
Jennifer
5
6%
Sofie
24
28%
Susan
18
21%
Tygo
2
2%
 
Aantal stemmen : 86
<<

SnowWhite

Noob

Berichten: 109

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:55

Bericht 21 Mrt 2014 13:35

Re: Wie is de mol?

Ik zat ook op Susan, vanaf het begin! En stiekem hoopte ik ook dat zij het was (toen de deelnemers bekend werden gemaakt), aangezien zij overkomt als een leuke vrouw.

Leuk dat er nu ook echt aanwijzingen waren die je als kijker kon zien. Ik weet nog wel dat er soms bij terugblikken aanwijzingen werden gegeven die je als kijker helemaal niet had kunnen oppikken.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 21 Mrt 2014 15:55

Re: Wie is de mol?

Ik vond de aanwijzingen wel matig vergeleken met voorgaande jaren, toen moest je ook op kleding en de omgeving letten.
<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 17:21

Re: Wie is de mol?

Wauw, dit jaar vond ik het echt knap gespeeld hoor. Ik heb Susan geen moment verdacht!
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2014 17:32

Re: Wie is de mol?

Leuke mol :D Ze heeft het ook goed gespeeld!
<<

SnowWhite

Noob

Berichten: 109

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:55

Bericht 21 Mrt 2014 17:50

Re: Wie is de mol?

Ik vond het wel leuk nu je een keer niet op alle gekken dingen moest letten (denk aan: het shirt van Jan Willem) om te mol te ontmaskeren. Het gebeurde nu juist recht onder je neus, terwijl je zelf misschien te ver zat te zoeken/graven.

Overigens had Susan overduidelijke hints in diverse afleveringen, alleen moest je goed op haar gedrag en woorden letten. Weer eens wat anders, daar houd ik wel van.

Het valt mij overigens wel op dat steeds meer kandidaten zichzelf verdacht "willen" maken, natuurlijk om andere kandidaten op het verkeerde been te zetten. Maar op deze manier hoeft de mol soms minder zijn/haar best te doen om geld uit de pot te halen. Aan de mol dan op een andere manier creatief aan de slag te gaan om de boel verder te saboteren.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Mrt 2014 20:45

Re: Wie is de mol?

Ik vond de aflevering wel leuk, maar ik vond haar geen spectaculaire mol. Wat heeft ze nou feitelijk gedaan? Eigenlijk werd alles voor haar gedaan door andere kandidaten. Maar ik vind het een leuk mens, dus wel leuk dat zij het was.
❤ 7 juni 2018
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 21 Mrt 2014 20:53

Re: Wie is de mol?

Bliss schreef:Ik vond de aflevering wel leuk, maar ik vond haar geen spectaculaire mol. Wat heeft ze nou feitelijk gedaan? Eigenlijk werd alles voor haar gedaan door andere kandidaten. Maar ik vind het een leuk mens, dus wel leuk dat zij het was.


Ja, helemaal mee eens.
<<

SnowWhite

Noob

Berichten: 109

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:55

Bericht 22 Mrt 2014 00:20

Re: Wie is de mol?

Dat probeer ik ook te zeggen.

Het valt mij op dat de mol steeds minder hoeft te doen omdat de kandidaten zichzelf al verdacht willen maken of juist zo stom bezig zijn om het te verknallen.
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Mrt 2014 12:56

Re: Wie is de mol?

Ook eens. Vond het aantal molacties erg tegenvallen. Susan vind ik verder hardstikke leuk maar hoopte tot het laatst dat Sophie het was omdat ik die wel wat brutalere acties had zien doen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2014 14:44

Re: Wie is de mol?

Ik vond de mol acties ook tegenvallen


zo had ze eens tijdens een opdracht steeds 2 vingers omhoog. Was mij wel opgevallen maar zocht er niks achter haha
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 14:55

Re: Wie is de mol?

Het is niet heel spectaculair inderdaad.
<<

Anoniem29

Bericht 24 Mrt 2014 10:49

Re: Wie is de mol?

Ik vond het sowieso een beetje afgezwakt. Misschien is het hoogtepunt van de mol gewoon geweest en is het tijd om ermee te stoppen.

Helemaal dat stukje waarbij ze Expeditie Robinson gingen 'nadoen' (en dan helemaal het stemmen! zo dommig) en al die extra's met die zwarte joker etc. Er wordt veel te veel bij gehaald.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers