Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Houten autogarage

<<

Red rose

Noob

Berichten: 231

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:07

Bericht 22 Mrt 2014 14:05

Houten autogarage

Wie heeft er een houten autogarage? Ben benieuwd welke jullie hebben, of er veel mee gespeeld wordt en wat de garage kost. Wil misschien eentje voor zoons eerste verjaardag geven.
februari 2011
april 2013
<<

Anoniem97

Bericht 22 Mrt 2014 14:08

Re: Houten autogarage

Wij hebben er 1 op de rommelmarkt gekocht voor 5 euro maar er word niet mee gespeeld, dus kan net zo goed weer verkocht worden.

Edit, maar ze spelen sowieso bijna niet met auto's.
<<

Red rose

Noob

Berichten: 231

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:07

Bericht 22 Mrt 2014 14:26

Re: Houten autogarage

Ja dat weet je toch nooit, als je iets koopt of ze er ook mee spelen.

Ik heb net even zitten kijken, maar ik geloof dat een houten autogarage niet echt iets is voor een 1 jarige. Toet toet lijkt me meer geschikt
februari 2011
april 2013
<<

Anoniem85

Bericht 22 Mrt 2014 14:38

Re: Houten autogarage

Wij hebben geen houten wel van toet toet en van little people. Die van Fischer price little people is groot, stevig met schroeven in elkaar en kan zoon zich uren mee vermaken. Al het speelgoed, auto s of niet gaat de lift van de garage in en de glijbaan af.

Die van toet toet is hij nog wat te jong voor, hij trekt alle onderdelen los en gaat daarmee gooien.

Alleen die van Fischer price hebben we gekregen van de neef van mijn zoon, dat kindje is nu 8 dus weet niet of ze nog te krijgen zijn, sowieso wel op marktplaats.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 22 Mrt 2014 14:45

Re: Houten autogarage

Wij hebben er een van Little People, overgenomen van hier, t is er een die ze nu niet meer verkopen. Lars kan zich er prima mee vermaken
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem28

Bericht 22 Mrt 2014 16:10

Re: Houten autogarage

Wij hebben deze, een houten garage die je ook op een houten treinbaan aan kunt sluiten:

Afbeelding


De jongste klom er vooral op, ze begint er nu net wat mee te spelen, auto's over de baan naar beneden laten rijden, dat soort dingen. De oudste van 3,5 speelt er wel heel veel mee.
Laatst gewijzigd door Anoniem28 op 22 Mrt 2014 21:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 22 Mrt 2014 16:26

Re: Houten autogarage

T heeft hier de Vtech toettoet gekregen voor zn eerste verjaardag, en eerlijk gezegd vind ik het echt een flop.
De auto's rijden heel stroef naar beneden,, de lift is gammel. en zoizo vind ik hem gammel.
Wij hebben hem met alle uitbreidingen maar vind het al met al erg zonde van het geld geweest.
T speelt er zelden mee. De losse auto's vind hij wel leuk.

Ik zou voor de little people garage gaan. Houten garage is erg leuk, maar vind het zelf wel lastig mooi schoon te houden.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem166

Bericht 22 Mrt 2014 16:39

Re: Houten autogarage

Rejoy schreef:De jongste klom er vooral op, ze begint er nu net wat mee te spelen, auto's over de baan naar beneden laten rijden, dat soort dingen. De jongste van 3,5 speelt er wel heel veel mee.


Ze zijn wel allebei erg jong bij jou, Rejoy :smile:
<<

Red rose

Noob

Berichten: 231

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:07

Bericht 22 Mrt 2014 17:03

Re: Houten autogarage

Dan ga ik het toch nog maar eens heroverwegen. Bedankt voor de reacties
februari 2011
april 2013
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 22 Mrt 2014 20:37

Re: Houten autogarage

Wij hebben deze:

Afbeelding

Een geweldig ding en Y. speelt er elke dag mee. Hij heeft hem gehad voor zijn 3e verjaardag.

Voor zijn 1e verjaardag kreeg hij de toet toet garage en daar heeft hij tot zijn 2e niets mee gedaan. Hij werd alleen maar gefrustreerd van dat ding :laughcry: Nu speelt hij er regelmatig mee.
Afbeelding
<<

Anoniem28

Bericht 22 Mrt 2014 21:50

Re: Houten autogarage

Sanne schreef:
Rejoy schreef:De jongste klom er vooral op, ze begint er nu net wat mee te spelen, auto's over de baan naar beneden laten rijden, dat soort dingen. De jongste van 3,5 speelt er wel heel veel mee.


Ze zijn wel allebei erg jong bij jou, Rejoy :smile:



haha, oplettend hoor :thumbup:
<<

Anoniem74

Bericht 22 Mrt 2014 22:07

Re: Houten autogarage

Ie is leuk annie! Waarvan?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 22 Mrt 2014 22:11

Re: Houten autogarage

Mijn dochter heeft een houten garage gehad toen ze 3 jaar werd. Het is er een van Karwei en de kwaliteit is niet zo goed. Mijn dochter heeft er heel weinig mee gespeeld, mijn zoon vindt de houten garage wel heel leuk en speelt er regelmatig mee. We hebben ook nog een toet toet autogarage, die heeft hij gehad toen hij 1 jaar werd en daar wordt weinig mee gespeeld, de houten garage vindt hij veel leuker.
<<

Red rose

Noob

Berichten: 231

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:07

Bericht 23 Mrt 2014 07:01

Re: Houten autogarage

Annie, die jullie hebben ben ik ook tegen gekomen met googlen, vind hem erg leuk.Zoiets willen we graag geven als hij wat ouder is. Ik vind de toet toet garage er wel erg leuk uit zien, buurkinderen een paar huizen verderop hebben hem en daar vanmiddag even langs geweest. Ga ook nog even de little people garage bekijken.
februari 2011
april 2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder