Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Mrt 2014 11:22

Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

Mijn dochter vindt het heerlijk om in de kinderstoel te zitten ( we hebben er 1 van de Ikea met een zitverkleiner ) Ze kan nog niet zelfstandig zitten. Ze zit wel heerlijk stevig in de kinderstoel. Hoe zou ik haar ongeveer laten zitten in de kinderstoel? Ik doe het nu ongeveer 15 a 20 minuten maar volgens mij kan het denk ik geen kwaad om haar langer te laten zitten?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 11:27

Re: Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

Kinderen geforceerd in een zithouding zetten als ze nog niet zelf kunnen (gaan) zitten, dus van lig naar zit, is volgens mij niet goed voor heupjes en rug. Als ze stevig kan zitten als jij haar op haar billen neerzet zou je het volgens mij voor vijf tot tien minuten kunnen doen. Maar wij doen het op het werk niet.
<<

Anoniem123

Bericht 22 Mrt 2014 11:54

Re: Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

S zat alleen met het eten in de kinderstoel maar soms wel een half uur per keer. Kind at niet sneller. Tussendoor zat hij er nooit in omdat ik met het eten al genoeg vond.
<<

Anoniem122

Bericht 22 Mrt 2014 13:37

Re: Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

Idd, als ze nog niet zelfstandig kunnen zitten, dan zou ik ze hooguit een paar minuten in een kinderstoel zetten. Het geeft anders veels te veel belasting op de wervelkolom, deze kan dat nog niet aan. Dus ik zou het zeker niet langer doen, eerder veel korter en liever nog helemaal niet.
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 22 Mrt 2014 14:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 22 Mrt 2014 14:03

Re: Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

Ik zou haar dan er zeker nog niet langer in laten zitten.
Pas als ze zelfstandig kunnen gaan zitten, kunnen ze wat langer mee aan tafel.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Mrt 2014 14:06

Re: Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

Okee bedankt voor jullie reacties. Ik weet genoeg
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 22 Mrt 2014 16:08

Re: Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

Mijn jongste is net iets jonger dan jouw meisje. Bij haar fruit- en groentehap zit ze ook even in de Ikea stoel met een verkleiner er in. Ik probeer het echt zo kort mogelijk te houden, wat neer komt op hooguit 2x een kwartier per dag.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 22 Mrt 2014 17:46

Re: Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

En op schoot zitten dan? Is dat ook slecht?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Mrt 2014 21:50

Re: Dochter 7 maanden, hoe lang in kinderstoel zitten?

Hier zit ie alleen in de stoel met het eten, in de wipstoel werd het een heel geknoei, maar nooit langer dan 30 min. Zelfstandig zitten doet ie helaas ook nog niet.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio