Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen buiten spelen. Wanneer?

<<

Anoniem58

Bericht 21 Mrt 2014 13:41

Re: Alleen buiten spelen. Wanneer?

Sheherazade, wij wonen in een woonwijk met heel veel kinderen en heel veel speeltoestellen. Hij speelt heel vaak achter mijn huis, maar iets verder door ligt een speeltuintje en daar mag hij ook heen. Als hij met de buurjongen gaat fietsen mag hij rondjes door deze kant van de wijk fietsen. Ik wil altijd weten waar hij precies is, en dat gaat goed. Hij komt zelfs nog zeggen als hij achter de poort is.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Mrt 2014 19:08

Re: Alleen buiten spelen. Wanneer?

Bolletje schreef:Sheherazade, wij wonen in een woonwijk met heel veel kinderen en heel veel speeltoestellen. Hij speelt heel vaak achter mijn huis, maar iets verder door ligt een speeltuintje en daar mag hij ook heen. Als hij met de buurjongen gaat fietsen mag hij rondjes door deze kant van de wijk fietsen. Ik wil altijd weten waar hij precies is, en dat gaat goed. Hij komt zelfs nog zeggen als hij achter de poort is.


Oh wat goed! Misschien moet ik het dan toch maar eens gaan proberen. Hier zijn geen speeltoestellen in de buurt, maar wel een skatebaan waar ze alsnog van alles kan. Ze vindt het in ieder geval erg leuk hier op het plein.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem97

Bericht 22 Mrt 2014 09:25

Re: Alleen buiten spelen. Wanneer?

Mijn zoontje is bijna 4 en die mag al zeker een jaar alleen of nou ja met de buurkindjes voor spelen.
Dochter ( bijna 2) mag alleen als het oudere buurmeisje ook buiten is, anders moet ze in de tuin blijven.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 22 Mrt 2014 09:36

Re: Alleen buiten spelen. Wanneer?

Buiten spelen in de straat mocht de oudste vanaf 5 jaar en sinds een paar maanden (ze is nu 6,5) mag ze ook naar een speeltuin toe. Dan moet ze een brug over en ze heeft nu haar A.
Ik wil weten welke speeltuin en als ze naar een andere wil moet ze dat eerst komen vertellen.
Er zijn hier te veel speeltuinen en anders blijf ik zoeken.

De jongste is bijna 4 en mag zo nu en dan met haar zus in de straat maar niet alleen. Die bedenkt zich dan rustig dat ze naar de speeltuin wil en gaat ook. Ze overziet het gevaar niet.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 22 Mrt 2014 10:15

Re: Alleen buiten spelen. Wanneer?

Wij wonen in een grote stad. Het zal nog heeeel lang duren voordat mijn dochter alleen naar buiten mag.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron