Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kussen

<<

Anoniem29

Bericht 20 Mrt 2014 14:18

Re: Kussen

Haha ik heb het van jou Harrison! Dus ben het nu aan het laten integreren hier in Nijmegen :D
<<

Anoniem23

Bericht 20 Mrt 2014 14:25

Re: Kussen

Haha, let 1 kiss rule the world!
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 20 Mrt 2014 15:29

Re: Kussen

Ik heb er geen regel voor maar in de praktijk komt het erop neer dat vrienden en vriendinnen die ik heel lief heb en vaak zie 1 kus en een knuffel krijgen, wat verder weg vrienden en vriendinnen krijgen er 3 en familie ook 3.

Collega's ga ik echt niet knuffelen en zoenen als daar geen specifieke aanleiding voor is. Het gebeurt wel eens als we allemaal lang op vakantie gaan in de zomer, met een verjaardag of ander felicitatie moment. En ik knuffel goede collega's wel eens bij verdriet. Maar het zou toch wat zijn als ik elke ochtend het kantoor rond ga. Moet er niet aan denken.... :wtf:
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 20 Mrt 2014 20:00

Re: Kussen

Marley schreef:Ik kus alleen de buurman. De rest kan een hand krijgen, als ze iets van lichamelijk contact wensen.


:good:
<<

Anoniem119

Bericht 20 Mrt 2014 20:05

Re: Kussen

Happinaz schreef: En ik knuffel goede collega's wel eens bij verdriet. Maar het zou toch wat zijn als ik elke ochtend het kantoor rond ga. Moet er niet aan denken.... :wtf:


Haha bij ons is dat dus wel echt zo, elke dag weer. In het begin dacht ik ook huh, waarom zou je dat doen? Maar dat sfeertje hangt er gewoon. Zeker omdat je in diensten werkt dus soms mensen dagenlang niet ziet, en dan is het altijd leuk om elkaar weer te zien. Ik knuffel zeker niet m'n hele team maar altijd wel een paar mensen met wie ik goed kan opschieten. Maar ik werk ook veel samen met Spanjaarden, die zijn sowieso al iets aanhankelijker.
<<

Zero

Bericht 20 Mrt 2014 20:07

Re: Kussen

Ik hou er niet echt van, maar soms vind het wel 'nodig'. Maar voorlopig even niet, heb mijn portie al gehad op de begrafenis van mijn oma. Voorlopig wil ik alleen nog maar door lekkere mannen worden afgelebberd.

(En die zijn in geen velden of wegen te bekennen natuurlijk...)
<<

Anoniem30

Bericht 20 Mrt 2014 20:30

Re: Kussen

Beste vriendinnen, ouders en zussen is zoen op de mond, andere familie/vrienden is drie zoenen op de wang. Met collega's zoen of knuffel ik niet.
<<

Anoniem60

Bericht 20 Mrt 2014 21:37

Re: Kussen

Ik zie sommige collega's ook weleens een tijdje niet, maar ik knuffel ze echt bij hoge uitzondering.

Verder krijgen mijn goede vriendinnen 1 kus en alle overige vrienden en kennissen 3 kussen.
Ik ben sowieso niet zo kusserig eigenlijk...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 20 Mrt 2014 22:02

Re: Kussen

Hm ik weet niet eens wat ik doe. Mijn collega's zoen ik niet hoor. Tenminste niet zonder aanleiding. Zou wat zijn, daar heb ik echt te veel collega's voor.
R. 2013
D. 2016
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 20 Mrt 2014 22:33

Re: Kussen

ik wil een button: ik kus niet tijdens het groeten.

Ik hou er echt niet van. Ook niet met familie. Iedereen krijgt gewoon een hand of een knuffel, en daar moeten ze het maar mee doen haha.
Soms kom ik wel eens in een situatie waar iemand je meteen wil zoenen bij het groeten, heel soms maak ik dan wel eens een uitzondering wanneer het vernederend voor de "tegenpartij" is om spastisch weg te duiken en dan zeg ik snel: 1 is genoeg!
De mensen die mij kennen maken er geen big deal van gelukkig. :-)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 20 Mrt 2014 22:39

Re: Kussen

Zo te lezen vind iedereen het wel eens awkward dus. Ja ik moest er echt héél erg aan wennen dat bijna iedereen je kust in de stad maar ineens doe ik het zelf dus ook. Met collega's vind ik het ook nog lastig. Nou werk ik in heel informele sferen en ik zie mijn collega's ook wekelijks in de kroeg dus de meeste kus ik dan wel maar met sommigen heb ik dat gewoon niet en dat is soms wel eens ongemakkelijk. Ik vond het dit jaar ook heel gek om met oud&nieuw te werken, we waren met een vrij groot team en ik kende de helft niet eens, ik had helemaal geen zin om mensen te gaan kussen die ik niet ken dus dat was wel vreemd.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2014 16:29

Re: Kussen

Ik kus niet. Alleen met verjaardagen of als ik mensen echt heeeeeel lang niet gezien heb. En oh ja, 1 vriendin zoen ik op de mond als ik na het stappen naar huis ga. Alcohol?
<<

Anoniem178

Bericht 21 Mrt 2014 18:13

Re: Kussen

Mijn collega's kussen ook, bij verjaardagen enzo. Ik wist niet wat me overkwam toen ik trakteerde. Even 40 mannen die me op mijn wangen kwamen smakken. :nopompom:
<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 18:24

Re: Kussen

Vreselijk. Ik kus liever niet, alleen mensen die ik echt wíl kussen, dus goede vrienden en naaste familie. Voor de rest doe ik lekker afstandelijk, dan maar akward.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers