Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie mis je hier nog?

<<

Anoniem124

Bericht 12 Sep 2013 20:42

Re: Wie mis je hier nog?

Jij Rebel jij! Ruigerd.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 12 Sep 2013 20:50

Re: Wie mis je hier nog?

Dat het kinderachtig en een beetje misplaatst obstinaat is snap je zelf ook wel denk ik.

Je krijgt een vriendelijke vraag, je gaat dan zitten mokken en dan kies je iets wat net wel/net niet kan. Waarom zou je dat doen? Wat ik al zei: er zit geen verbod op ofzo, maar erg sympathiek is het niet wat je doet.
Maar het staat je vrij hoor. Ik ga de strijd er niet over aan. Het is niet verboden, alleen niet heel chic.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2013 20:53

Re: Wie mis je hier nog?

Nou, ik snap JD wel een beetje. Er wordt zo ontzettend om gezanikt, dat ik ook spontaan in een defensieve houding zou schieten.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Sep 2013 20:54

Re: Wie mis je hier nog?

Gezanikt? Waar?
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2013 20:57

Re: Wie mis je hier nog?

Door forummers. Er op doorgezaagd. Gemierenneukt. Doorgehakketakt. Uitgemolken.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Sep 2013 20:58

Re: Wie mis je hier nog?

Er werd gewoon aangegeven dat er een verzoek was van de burgemeesters. Vervolgens gooide ze, in mijn ogen, haar kont tegen de krib en vond ze dat de burgemeesters haar daar maar op moesten aanspreken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 21:02

Re: Wie mis je hier nog?

Ik vind het een beetje nogal stank voor dank. Dat maakt het gewoon suf. Waarom zou je hierover nou rebels willen doen? Dat vind ik er suf aan en maakt t kinderachtig, juist omdat ze dan vervolgens iets kiest wat net wel kan.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Sep 2013 21:11

Re: Wie mis je hier nog?

Famke schreef:
Bazinga schreef:
I said it once..

I love you :)


krijgen we ook een taalpolitie smiley?

(grapje)


Ik denk...dat jij beter (grapje) in je onderschrift kan zetten Famke :razz: .

(grapje dus he)
<<

Anoniem7

Bericht 12 Sep 2013 21:13

Re: Wie mis je hier nog?

Exogenesis schreef:Door forummers. Er op doorgezaagd. Gemierenneukt. Doorgehakketakt. Uitgemolken.

Nee, JD gooit zelf haar kont tegen de krib, dan is het toch erop wachten dat daar verschillende reacties op komen? E dan is dát zaniken? Is dat niet gewoon de omgekeerde wereld?

Ik had ook ene keep calm-avatar en heb het ook maar geen seconde als gezanik ervaren toen me werd verzocht het te wijzigen. Jammer, ja dat zeker. Maar zaniken niet. In dit topic zie ik voor het eerst gezeur en gemopper voorbij komen.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2013 21:17

Re: Wie mis je hier nog?

Eén reactie zegt toch ook genoeg? Ik vind het een beetje stapel-gedrag.

Maar goed, zelluf weten. Ik vind iedereen nog steeds lief.
<<

Nyx

Bericht 12 Sep 2013 21:20

Re: Wie mis je hier nog?

Ik heb monopoly-burgemeester-tekeningetje nog geopperd. Maar dat vonden de burgemeesters niets. Verder is keep calm als avatar niet toegestaan. Lijkt me duidelijk en zeer weinig moeite om het aan te passen. Zelfs Carrie die het niet hoefde aan te passen heeft het aangepast, kan JD niet achterblijven.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 12 Sep 2013 21:23

Re: Wie mis je hier nog?

HoS, zie net pas aan je boobiefoto (sorry maar dat deel van je oude ik valt erg op, haha) dat jij, jij bent :cheering:

Als het goed is heb je PM van mij. Heb je mijn berichtje ontvangen?
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 12 Sep 2013 21:50

Re: Wie mis je hier nog?

Sorry, maar dat ik hem nu veranderd heb ik een keep calm met andere achtergrond, was niet om alsnog dwars te zijn. Uit de reactie van Elliot begreep ik dat dit bij iemand anders ook het geval was, en dit wel oke was.... daarom heb ik hem daarin veranderd.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 13 Sep 2013 13:33

Re: Wie mis je hier nog?

Maar een ander plaatje is toch ook prima? Ik zou er zelf niet voor kiezen en het idee van de burgemeesters niet in de weg willen staan.
<<

Anoniem1

Bericht 13 Sep 2013 17:43

Re: Wie mis je hier nog?

Pompoen schreef:
Famke schreef:
Bazinga schreef:
I said it once..

I love you :)


krijgen we ook een taalpolitie smiley?

(grapje)


Ik denk...dat jij beter (grapje) in je onderschrift kan zetten Famke :razz: .

(grapje dus he)


haha misschien wel ja. Bijzonder blijft het altijd dat dingen die echt sarcastisch/grappig bedoeld zijn zo opgeblazen kunnen worden en dat t zo serieus wordt genomen. Ach ja.. Ik ga mijn onderschrift maar eens veranderen. Iedereen snapt nu wel wie ik eerst was. (dat klinkt dan weer alsof ik eerst een heel ander persoon was)
<<

Anoniem10

Bericht 13 Sep 2013 20:20

Re: Wie mis je hier nog?

Ik vind je onderschrift erg grappig Famke :thumbup:
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 17 Sep 2013 07:24

Re: Wie mis je hier nog?

Ik weet niet of ze nog op het oude forum kwam. Ze was een vriendin van Luce woonde ook redelijk bij haar in de buurt. Ze wilde graag een kindje maar dat lukte niet. Later bleek dat ze een verslaving had en was haar relatie ook over. Kan zo even niet meer op haar forumnaam van toen komen. Ben zeer benieuwd of ze hier nog komt en hoe het met haar gaat.
10-08-2017 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2013 07:43

Re: Wie mis je hier nog?

Isolt schreef:Ik weet niet of ze nog op het oude forum kwam. Ze was een vriendin van Luce woonde ook redelijk bij haar in de buurt. Ze wilde graag een kindje maar dat lukte niet. Later bleek dat ze een verslaving had en was haar relatie ook over. Kan zo even niet meer op haar forumnaam van toen komen. Ben zeer benieuwd of ze hier nog komt en hoe het met haar gaat.


Zij is net weer terug hier, maar weet niet of ik haar naam mag zeggen!
❤ 7 juni 2018
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 17 Sep 2013 07:45

Re: Wie mis je hier nog?

Ze is idd weer terug!
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 17 Sep 2013 07:48

Re: Wie mis je hier nog?

Jongens? Het gaat over een plaatje. Waar hebben we het over haha.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 17 Sep 2013 07:49

Re: Wie mis je hier nog?

Ow.. Mijn reactie was zo traag dat het ondertussen alweer over het topic zelf gaat :laughcry:
<<

Anoniem32

Bericht 17 Sep 2013 07:53

Re: Wie mis je hier nog?

loura schreef:Ow.. Mijn reactie was zo traag dat het ondertussen alweer over het topic zelf gaat :laughcry:

:laughcry: Spuit elf :thumbup:
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 17 Sep 2013 08:04

Re: Wie mis je hier nog?

Stuiterbal schreef:
loura schreef:Ow.. Mijn reactie was zo traag dat het ondertussen alweer over het topic zelf gaat :laughcry:

:laughcry: Spuit elf :thumbup:

Haha ja echt
<<

Anoniem73

Bericht 17 Sep 2013 12:56

Re: Wie mis je hier nog?

Ik kan haar niet in de lijst terug vinden maar is Antibes er nog/weer? Ik wil haar graag wat vragen!
<<

Anoniem4

Bericht 17 Sep 2013 13:00

Re: Wie mis je hier nog?

Magenta schreef:Ik kan haar niet in de lijst terug vinden maar is Antibes er nog/weer? Ik wil haar graag wat vragen!

Zij is hier onder een andere naam.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers