Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie durft zingend op het forum?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Mrt 2014 23:33

Re: Wie durft zingend op het forum?

Believe schreef:Ken je het nummer niet? Het is van Extreme, more than words heet het.

Maar dankjewel, ben eigenlijk helemaal niet geoefend haha.
Zou er nou met zangles nog wat van te maken zijn? Dat lijkt me namelijk stiekem best leuk, maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben daarvoor zeg maar.


Nee, maar ik ken echt héél weinig liedjes haha.

Ja, je hebt een mooie stem, je zingt volgens mij behoorlijk zuiver het grootste deel van de tijd en volgens mij kun je door oefening het best nog meer uitbouwen!
En weet je je hoeft natuurlijk ook niet geweldig te kunnen zingen voor zangles, het idee is juist dat je dat leert. Een basis moet er natuurlijk wel zijn, maar heel veel mensen kunnen beter leren zingen dan ze doen met zangles! Of het daar dan ook goed van wordt is natuurlijk een tweede. Neem mij bijvoorbeeld, ik was er van overtuigd dat ik absoluut níet kon zingen. Ik kreeg thuis altijd te horen dat ik mijn mond beter kon houden. Ik ben uiteindelijk met bibberende knietjes op een koor gegaan omdat ik zo leuk vind om te doen. Vanuit koor een keer een workshop met masterclass gegaan bij de dirigent en wat bleek... ik blijk veel beter te kunnen zingen dan ik dacht. En wat blijkt nu ik zangles volg... ik kan echt hartstikke mooi zingen, maar op de een of andere manier gaat het mis als ik met muziek mee zing. Dan kan ik de timing niet volgen én gaat de kwaliteit van mijn zingen loeihard achteruit. Dat is iets wat héél moeilijk te leren is en waar ik dus een enorm stuk concentratie mis én talent. Maar omdat ik het zo leuk vind om te doen ben ik toch door gegaan en inmiddels ben ik op advies van mijn zanglerares piano aan het leren spelen. Dat is zó leuk! Nu heb ik piano/zangles in één en hoewel ik nog maar kort bezig ben en nog niet echt soepeltjes speel (dat is ook een kwestie van veel doen) time ik nu al beter dan als de lerares me begeleid op de piano.

Geen succesverhaal nog haha, maar wel even om aan te geven dat iedereen natuurlijk op zangles kan gaan. De kans dat het er beter van wordt is groot namelijk!

En in jouw geval denk ik dat zeker, je bent trefzeker op de 'makkelijkere' stukjes en bij de moeilijkere stukjes zit je er sneller naast. Dat is iets wat je volgens mij best kunt leren!
<<

Anoniem29

Bericht 19 Mrt 2014 10:13

Re: Wie durft zingend op het forum?

Jammer dat ik je liedje heb gemist Believe.

Ik heb eindelijk een nummer gevonden wat lukt :D Alleen nu durf ik niet vol uit te zingen omdat ik bang ben dat de buren mij dan horen hahaha. Dus hoor je mij heel krampachtig inhouden. Echt lelijk :P
<<

Anoniem23

Bericht 19 Mrt 2014 11:05

Re: Wie durft zingend op het forum?

HALLO je buren draaien zelf de hele dag freaking hardcore. Jij mag best een liedje zingen.
<<

Anoniem 43

Bericht 19 Mrt 2014 12:17

Re: Wie durft zingend op het forum?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 16:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Mrt 2014 14:47

Re: Wie durft zingend op het forum?

Ja, ik ben benieuwd Believe!
2012 & 2016
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Mrt 2014 16:35

Re: Wie durft zingend op het forum?

Believe, ik kon 'm via m'n telefoon niet horen!
Wil je 'm nog 'n keer plaatsen?
<<

Anoniem 43

Bericht 19 Mrt 2014 16:55

Re: Wie durft zingend op het forum?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 16:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 20 Mrt 2014 13:09

Re: Wie durft zingend op het forum?

Aaah, ik heb hem helemaal gemist Believe. Ik ben nog steeds erg benieuwd :)
2012 & 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Mrt 2014 17:36

Re: Wie durft zingend op het forum?

Ik ben ook benieuwd, Believe! En ook naar Stuiterbal!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers