Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

<<

Anoniem35

Bericht 18 Mrt 2014 19:24

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

En dat zeg ik dus: kwestie van keuzes makem en prioriteiten stellen. Is je goed recht.

Alleen heeft dat uiteraard wel gevolgen voor je sociale leven, maar zolang jij dat prima vindt is er toch niets aan de hand? Een uur rijden is wat ver voor een avondje, dat ben ik met je eens. Maar je hebt dus opties, alleen je maakt andere keuzes.

Tabbie, jij hebt drie kinderen toch? Dat vertelde je laatst iig op de forumorgie in mijn achtertuin. :banaan:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 18 Mrt 2014 21:24

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

Pfoe ik zou nog niet weten hoe ik dat wil doen. Mijn man is vrijwel alle avonden thuis, ik denk dat ik het fijner vind om de kleine met hem te laten dan dat ik een oppas zou moeten fixen. Ik denk ook dat als ik geen borstvoeding meer geef, het makkelijker zal worden. Hoop ik.
L2014 & H2017
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 18 Mrt 2014 21:41

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

Alles kan hoor MzCharlotte, toen ik bv gaf ben ik ook gewoon lekker naar feestjes gegaan ed. Alleen was dat dan geen uren achter elkaar, maar kon er wel even uit.

Verder sluit ik me bij Euc aan, maar dat liet ik al eerder blijken in het topic.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 18 Mrt 2014 21:46

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

Ik snap wel dat het kan, maar voel ik me er prettig bij is meer mijn vraag.
L2014 & H2017
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 19 Mrt 2014 20:39

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

Om weg te gaan als je nog bv geeft of een oppas te regelen? Ik bedoelde meer dat ik gewoon alles deed terwijl ik nog bv gaf, ik heb in de eerste tijd nog geen oppas buiten mijn ouders om geregeld. Dat deden we pas na 9 maanden geloof ik.
<<

Anoniem123

Bericht 20 Mrt 2014 11:06

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

Ik heb vriendinnen met en zonder kinderen. Vaak spreek ik met vriendinnen met kinderen af met S erbij. Dan speelt S heerlijk met haar kind(eren) en dan hebben we beide een leuke ochtend/middag.

Met vriendinnen zonder kinderen (of met een vriendin die al een puberdochter heeft) spreek ik de ene keer af zonder kind en dat is dan 's avonds of in het weekend en de andere keer met kind. Ligt ook aan de persoon, want 1 vrijgezelle vriendin vind het juist fijn als S mee komt. Die 2 kunnen het zo goed met elkaar vinden.

Maar ik vind het persoonlijk zelf vaak fijner om eens gewoon alleen weg te gaan. Ik ga geregeld een dagje uit of ga 's avonds de hort op. Maar dan is mijn man thuis, is hij dit niet dan ga ik niet weg. Ik breng S alleen weg naar een andere oppas (oma, de gastouder, de betaalde oppas, een vriendin etc) als ik moet werken maar anders niet zo snel. Heb soms al een probleem om oppas te vinden als ik moet werken, laat staan als ik 'zeur' om oppas als het om iets leuks gaat.

Ik vind echt niet dat mijn sociale leven daardoor vermindert ofzo, is maar net wat voor wensen je zelf hebt. Er zijn contacten verwaterd de laatste jaren maar dat komt niet door een kind. Maar daarvoor in de plaats heb ik ook weer andere mensen leren kennen. (met of zonder kinderen)
<<

Anoniem193

Bericht 20 Mrt 2014 11:59

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

Gisteren zijn Studiebol en ik samen met de kinderen naar een binnenspeeltuin geweest ;)
Wat mij betreft was het gezellig en geslaagd!
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 20 Mrt 2014 12:23

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

Zo ben ik dus mijn voormalig beste vriendin kwijt geraakt. Zij wilde altijd gezellig met beiden gezinnen iets afspreken, maar er is totaal geen klik tussen haar man en mijn man en ik. Hij zegt niks, toont 0 interesse, gewoon een saaie lul.

Ik ging meestal naar haar, want zij was te beroerd langs te komen, want tja benzine is niet goedkoop. Of haar kind zat op school en de ander op de psz. Uhh ja, dat heb ik net zo. Voorheen was het de reden omdat haar kindjes tussen de middag nog sliepen. Ja, die van mij net zo goed. Ik heb mijn kinderen altijd meegesleept en daar op bed gelegd.

Onze laatste discussie ging er weer over dat ik aaaaltijd naar haar ga en zij nooit naar mij. En toen kwam het mooie. Ze wilde haar stad niet uit als haar kind op school zit, want stel je voor dat je abrupt daar moet wezen. Ff serieus! Ik heb daar echt nog nooit over nagedacht. Als mijn kinderen op school of opvang zitten ga ik gewoon heen waar ik wil. En dat heb ik jaren naar haar gedaan en nu haar kind op school zit komt ze daar mee.

We ondernamen nooit wat zonder kinderen. Ik wilde wel hoor, maar zij gooide het altijd op kids, vent, benzine, geld bla bla bla. Nou toedeledokie dan maar.

Bah kan er nog kwaad om worden. Kortom, zij wilde gewoon niet zo investeren zo als ik wilde.
05-05-2005 01-05-2011
<<

No. 3

Bericht 20 Mrt 2014 12:33

Re: hoe doe je dat dan? Nieuwe vrienschappen

mzcharlotte schreef:Pfoe ik zou nog niet weten hoe ik dat wil doen. Mijn man is vrijwel alle avonden thuis, ik denk dat ik het fijner vind om de kleine met hem te laten dan dat ik een oppas zou moeten fixen. Ik denk ook dat als ik geen borstvoeding meer geef, het makkelijker zal worden. Hoop ik.
Ik denk dat jij je daar nu nog geen zorgen over moet maken. Je bent net twee maanden moeder en bent nog bezig met je nieuwe rol. Je kindje is nog heel klein en afhankelijk – logisch dat je niet meteen bij de Frankborrel zit. Op een gegeven moment gaat dan vanzelf denk ik. Dan weet je wat je aan 't doen bent en merk je vanzelf dat je behoefte om een avondje weg te gaan weer terugkomt.

Denk ik hoor. Want ik ben natuurlijk nog geen moeder. :12: :P
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers