Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


couperose en een leek qua make up

<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 17 Mrt 2014 20:08

couperose en een leek qua make up

Ik heb sinds 3jaar couperose en had er eigenlijk nooit geen problemen mee, maar het gaat me steeds meer storen dus ik wil nu toch eens gaan kijken of ik het weg kan werken maar hoe? Ik ben totaal een leek qua make up en draag het echt nooit heb ook niks in huis.
Afbeelding]
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Mrt 2014 20:25

Re: couperose en een leek qua make up

Ik keek gisteren nog bij de Kruidvat naar de make up van Catrice (een budgetmerk van kruidvat) en daar hebben ze een anti red base. Een spulletje voor onder je bb Cream of onder je foundation, die het rode extra tegengaat.

Als je nog niets aan make up gebruikt zou ik die aanschaffen samen met een bbcream of foundation van catrice.
#teammaple🍁
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 17 Mrt 2014 20:33

Re: couperose en een leek qua make up

Over die van Catrice moet je wel echt een bb cream of foundation gebruiken inderdaad, er zitten groene glittertjes in die base...

Ik heb er een heel klein beetje last van en dep er gewoon een beetje concealer op.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 17 Mrt 2014 20:40

Re: couperose en een leek qua make up

Urban Naked schreef:Ik keek gisteren nog bij de Kruidvat naar de make up van Catrice (een budgetmerk van kruidvat) en daar hebben ze een anti red base. Een spulletje voor onder je bb Cream of onder je foundation, die het rode extra tegengaat.

Als je nog niets aan make up gebruikt zou ik die aanschaffen samen met een bbcream of foundation van catrice.

Voel me echt dom nu maar wat is bb cream?
Afbeelding]
<<

Anoniem313

Bericht 17 Mrt 2014 21:02

Re: couperose en een leek qua make up

Een bb cream is een licht getinte creme die oneffenheden maskeert. Het zit tussen een dagcreme en foundation in; het biedt verzorging en vaak ook een UV filter maar niet zoveel dekking als een foundation. Ik denk dat die anti red base samen met bb cream een goeie combi voor je is.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 17 Mrt 2014 21:08

Re: couperose en een leek qua make up

Oke bedankt.ga eens opzoek.
Afbeelding]
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 17 Mrt 2014 21:25

Re: couperose en een leek qua make up

Roodheid in de huid kun je inderdaad mooi wegwerken met een groene basis of een groene concealer.Daar overheen doe je dan een foundation of bb cream en dan is het mooi om dit ook nog af te poederen met een matte poeder. Zo blijft het ook langer zitten.
Een foundation zal meer dekking even dan een bb cream.
Zou inderdaad eens kijken bij Catrice bij Kruidvat, die heeft goede en betaalbare producten.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 19 Mrt 2014 09:04

Re: couperose en een leek qua make up

Ik ga zo naar de kv toe wat moet ik halen?
Bb cream anti red base setje en poeder???
Afbeelding]
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 19 Mrt 2014 09:10

Re: couperose en een leek qua make up

dreamer schreef:Ik ga zo naar de kv toe wat moet ik halen?
Bb cream anti red base setje en poeder???


Ja, of i.p.v. bbcream, foundation. De 'Photofinish' foundation van Catrice is er goed, vind ik.
Leven en laten leven
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 19 Mrt 2014 12:08

Re: couperose en een leek qua make up

Ik heb nu alles, maar hoe breng ik het nu aan dan?
Afbeelding]
<<

Femy

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 19 Mrt 2014 12:20

Bericht 19 Mrt 2014 12:40

Re: couperose en een leek qua make up

Heb hier zelf ook last van, erg vervelend. Zelf gebruik ik de BB Cream van de body shop en die dekt bij mij erg goed!
Afbeelding
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 19 Mrt 2014 13:23

Re: couperose en een leek qua make up

Ja het is erg vervelend, bij mij is het gekomen na de zwangerschap.
Afbeelding]
<<

Burgemeester Bo

Bericht 19 Mrt 2014 13:28

Re: couperose en een leek qua make up

Hoi dreamer,

Parel legt in haar topic ook veel uit over de volgorde van het aanbrengen van basismake-up. Hopelijk heb je daar al wat aan: moderubriek-2-routine-voor-basismake-up-update-19-2-t6824.html
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 19 Mrt 2014 14:27

Re: couperose en een leek qua make up

Ow super ga ik eens in rond kijken.
Afbeelding]
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 19 Mrt 2014 14:32

Re: couperose en een leek qua make up

Ik gebruik de concealer stick van Essence. Geen roodheid meer. Poeder het wel iets af zodat het na mijn idee wat langer blijft zitten.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 19 Mrt 2014 22:16

Re: couperose en een leek qua make up

Ik heb er ook last van, ik gebruik anti redness cream van Clinique, zit ook een SPF factor in. Verder gebruik ik ook een goede foundation en poeder. Voor en na foto staat in het topic van Parel (basis make-up).
Afbeelding
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 19 Mrt 2014 23:07

Re: couperose en een leek qua make up

Ik ga kijken liz. Ik ga morgen of vrijdag klooien. Oja nog een vraag die bb cream moet dat op je gehel gezicht of alleen de plekken die je wilt camoufleren. Ik denk zelf dat je hele gezicht moet ivm kleur verschol maar zoals t topic al zegt ik ben een leek op make up gebied.
Afbeelding]
<<

Femy

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 19 Mrt 2014 12:20

Bericht 20 Mrt 2014 11:30

Re: couperose en een leek qua make up

Zelf gebruik ik het op heel mijn gezicht :)
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers