Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Miscrosoft Exel vraag

<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 12 Sep 2013 20:34

Miscrosoft Exel vraag

Ik heb mij net helemaal zitten uitsloven op een planning die ik gemaakt heb in Exel.

Nu heb ik allerlei kleurtjes, lijntjes etc toegevoegd om van alles aan te duiden maar als ik nu het bestand afdruk, krijg ik dat helemaal niet te zien :nopompom: Ik zie alleen mijn geschreven tekst maar zonder kolommen, lijnen en kleuren.

Ik heb ( volgens mij ) elke optie bekeken en inkt in de printer zit er nog genoeg.

Iemand een idee hoe ik ervoor zorg dat ik alles uitgeprint op mijn blaadje krijg :nerd:


Ik voel mij nu heel blond :thumbdown:
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!
<<

Nyx

Bericht 12 Sep 2013 20:38

Re: Miscrosoft Exel vraag

Ik weet niet beter dan dat je hokjes en lijnen zelf moet toevoegen en dat ze er dan tijdens het printen ook uitkomen?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Sep 2013 20:57

Re: Miscrosoft Exel vraag

Misschien helpt dit:

- alle cellen selecteren die je uit wil printen
- ga naar pagina indeling
- ga naar afdrukbereik
- ga naar afdrukbereik bepalen
- dan printen
Afbeelding
<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 12 Sep 2013 21:38

Re: Miscrosoft Exel vraag

Jaaa, dat is het!

Dat ik daar niet opgekomen ben, dankjewell!
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Sep 2013 21:47

Re: Miscrosoft Exel vraag

:thumbup:
Afbeelding

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers