Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kleding kopen

<<

Anoniem106

Bericht 18 Mrt 2014 21:50

kleding kopen

Ik ben echt toe aan een nieuwe garderobe, maar mijn favoriete winkels zijn allemaal gesloten inmiddels. Dus waar koop jij je kleren?
Winkels:
Internet:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 18 Mrt 2014 21:52

Re: kleding kopen

Ik weet niet welke richting jouw smaak een beetje op gaat, maar ik koop mijn kleding vaak bij Zara, Mango, De Bijenkorf (en dan vooral Maison Scotch, Fornarina en Supertrash). Online shop ik bijna nooit, maar als ik dat doe is dat bij dezelfde winkels.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2014 22:01

Re: kleding kopen

Ik heb laatst een compleet nieuwe garderobe gekocht bij esprit!
<<

Anoniem106

Bericht 18 Mrt 2014 22:28

Re: kleding kopen

Kowalski schreef:Ik weet niet welke richting jouw smaak een beetje op gaat, maar ik koop mijn kleding vaak bij Zara, Mango, De Bijenkorf (en dan vooral Maison Scotch, Fornarina en Supertrash). Online shop ik bijna nooit, maar als ik dat doe is dat bij dezelfde winkels.


Dit weet ik zelf ook niet :smile:
Ik kleedde me meestal vrij jeugdig, maar wil nu wel iets volwassener en passend bij mijn leeftijd (28).
<<

Anoniem29

Bericht 19 Mrt 2014 10:40

Re: kleding kopen

Dan zou ik qua ketens gaan voor ZARA en Mango. Vind ik wel bij de leeftijd passen haha.

Ik shop bijna alles online bij ASOS (of ZARA of Mango) haha. Ik vind het fijn om thuis gelijk te kijken waarmee ik het combineer.
<<

Tommie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 11 Mrt 2014 19:57

Bericht 19 Mrt 2014 11:26

Re: kleding kopen

Ik ben bijna 30 en ik richt mij nu meer op de kleinere boetiekjes met wat duurdere kleding. Geen low budget inslaan dus meer. Daarnaast haal ik ook nog wat items bij H&M en Zara bijvoorbeeld, maar het meeste daarvan vind ik niet echt meer bij mij passen. Een hele Zara vol crop tops, dat kan mijn lijf niet meer aan ;) Webshops vind ik toch lastiger, ik pas het liever in een winkel want zo op een plaatje kan ik echt nauwelijks zien of iets mij zal staan. Ik wil de stof voelen en zien hoe het valt enzo.

Misschien kun je een foto plaatsen van jezelf? Dan kunnen wij denk ik iets beter advies geven.
<<

Femy

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 19 Mrt 2014 12:20

Bericht 19 Mrt 2014 12:42

Re: kleding kopen

Op internet vind ik zalando vaak wel handig, omdat daar veel verschillende merken staan die je vaak ook wel terug vind in de winkel zelf.
Afbeelding
<<

Anoniem106

Bericht 19 Mrt 2014 14:04

Re: kleding kopen

Een foto plaatsen... Ik zal eens kijken of ik een recente kan vinden waar ik goed op sta. Ik maak vaak alleen maar foto's van de kinderen :love:

*weg*

Puur voor de beeldvorming.
Laatst gewijzigd door Anoniem106 op 20 Mrt 2014 08:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem156

Bericht 19 Mrt 2014 16:43

Re: kleding kopen

lintje schreef:
Kowalski schreef:Ik weet niet welke richting jouw smaak een beetje op gaat, maar ik koop mijn kleding vaak bij Zara, Mango, De Bijenkorf (en dan vooral Maison Scotch, Fornarina en Supertrash). Online shop ik bijna nooit, maar als ik dat doe is dat bij dezelfde winkels.


Dit weet ik zelf ook niet :smile:
Ik kleedde me meestal vrij jeugdig, maar wil nu wel iets volwassener en passend bij mijn leeftijd (28).


Haha sorry ik moest stiekem een beetje lachen want ik had verwacht dat je ouder zou zijn toen je het had over passend bij je leeftijd.
Ik ben ook 28, ik koop eigenlijk overal en nergens. Vero Moda, Vila, Only, H&M, Zara, River Island, New Look...
Sommige kledingstukken laat ik liever liggen, zoals felgekleurde tshirts met een opdruk of tekst erop maar waarom zou ik de hele winkel overslaan omdat er verder echt nog wel dingen passen.
En fan van glitters en panterprint zal ik altijd blijven. Mijn voorbeeld voor als ik later groot ben is namelijk Nel Veerkamp :smile:
<<

Anoniem29

Bericht 19 Mrt 2014 18:20

Re: kleding kopen

Nel Poubelle :D
<<

Anoniem156

Bericht 19 Mrt 2014 19:06

Re: kleding kopen

Intoxicated schreef:Nel Poubelle :D



Hahaha JAAAA! :dance:
<<

Anoniem106

Bericht 20 Mrt 2014 08:27

Re: kleding kopen

Poubelle schreef:
lintje schreef:
Kowalski schreef:Ik weet niet welke richting jouw smaak een beetje op gaat, maar ik koop mijn kleding vaak bij Zara, Mango, De Bijenkorf (en dan vooral Maison Scotch, Fornarina en Supertrash). Online shop ik bijna nooit, maar als ik dat doe is dat bij dezelfde winkels.


Dit weet ik zelf ook niet :smile:
Ik kleedde me meestal vrij jeugdig, maar wil nu wel iets volwassener en passend bij mijn leeftijd (28).


Haha sorry ik moest stiekem een beetje lachen want ik had verwacht dat je ouder zou zijn toen je het had over passend bij je leeftijd.
Ik ben ook 28, ik koop eigenlijk overal en nergens. Vero Moda, Vila, Only, H&M, Zara, River Island, New Look...
Sommige kledingstukken laat ik liever liggen, zoals felgekleurde tshirts met een opdruk of tekst erop maar waarom zou ik de hele winkel overslaan omdat er verder echt nog wel dingen passen.
En fan van glitters en panterprint zal ik altijd blijven. Mijn voorbeeld voor als ik later groot ben is namelijk Nel Veerkamp :smile:


Stiekem vind ik shirts met een disneyprint wel leuk, maar ik vind dat nu niet meer voor mezelf kunnen. Dat bedoel ik met 'passend bij mijn leeftijd'. :smile:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers