Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 19 Mrt 2014 19:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Rare vraag misschien, maar ik ben nogal 'nieuw' op het gebied van seks.

Wat doen jullie nadat je seks hebt gehad (zonder condoom?)

Ik heb hier ooit iets gelezen over gelijk naar de wc etc, maar heeft iemand adviezen oid waar ik op moet letten?

Alvast bedankt.
<<

Anoniem44

Bericht 19 Mrt 2014 19:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wij blijven eerst nog even chill liggen en hebben tissues naast het bed om het een en ander te fatsoeneren, vaak ga ik daarna ook nog wel even naar het toilet. Maar in eerste instantie vind ik het wel fijn om nog even na te genieten ipv gelijk uit bed te rennen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Mrt 2014 20:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-ED- schreef:Wij blijven eerst nog even chill liggen en hebben tissues naast het bed om het een en ander te fatsoeneren, vaak ga ik daarna ook nog wel even naar het toilet. Maar in eerste instantie vind ik het wel fijn om nog even na te genieten ipv gelijk uit bed te rennen.



Hier hetzelfde.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem185

Bericht 19 Mrt 2014 20:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Even een domme vraag dan van mij, maar hoe kan je nou 'na genieten' als er sperma uit je kut druipt. Ik krijg het niet fatsoenlijk schoon zodat er niets meer uitdrupt zonder even boven het toilet te hangen en te piesen. Meestal ga ik dus na de seks met een papiertje tussen mijn benen naar het toilet (nadat ik eerst het grootste deel al er uit heb laten lopen) en poets me daar verder schoon. Daarna kom ik terug om 'na te genieten'.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 19 Mrt 2014 20:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zorgen dat je een handdoek(je) in de buurt hebt.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mrt 2014 20:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik blijf ook gewoon altijd nog even gezellig liggen. Jammer als het lekt, goede reden om het bed te verschonen. Maar meestal loopt het er niet zo uit. Ik ga na verloop van tijd wel even naar de wc om 'te scheppen' zoals ik dat altijd zo vreselijk plat zeg. :palm:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 19 Mrt 2014 20:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Een handdoekje of tissues, en ja anders het bed verschonen.
<<

Anoniem151

Bericht 19 Mrt 2014 21:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik blijf ook liggen, ga meestal ook niet naar de wc trouwens. Dan moet ik het hele huis door.
Wat wcpapier tussen m'n benen, inlegkruisje en douchen/slapen/opstaan.
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Mrt 2014 21:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wij hebben (meestal, haha) een handdoek in de buurt liggen. Ga daarna op een gegeven moment ook wel naar het toilet (ook ter voorkoming van blaasontsteking dames), maar dan hoef ik inderdaad niet meteen weg te rennen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 19 Mrt 2014 21:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Kenya schreef:Wij hebben (meestal, haha) een handdoek in de buurt liggen. Ga daarna op een gegeven moment ook wel naar het toilet (ook ter voorkoming van blaasontsteking dames), maar dan hoef ik inderdaad niet meteen weg te rennen.
Hier hetzelfde verhaal, woordje meestal mag weggelaten worden.
<<

ChiQ

Bericht 19 Mrt 2014 21:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb een hele stapel monddoekjes (roze, zodat ik ze niet verwar met de blauwe van Julian) gekocht bij de zeeman, die zitten altijd opgevouwen in onze nachtkastjes, dus als het gebeurd is pakken we zo'n doekje, en er liggen ook een pak billendoekjes om de boel schoon te maken. Voordat ik deze oplossing had bedacht telden we tot 3, hield ik mijn hand ervoor, sprong man uit bed en pakte een handdoek uit de kast, maar ja dat was ook niet altijd lekker. Zo kunnen we blijven liggen en daarna ga ik plassen en douchen. Dan is het meeste wel weg, maar soms sta ik bij de AH bij de kassa en dan word ik er wel weer aan herinnert :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 19 Mrt 2014 21:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

HAHAHAHAHA!
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Mrt 2014 21:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

ChiQ schreef:Ik heb een hele stapel monddoekjes (roze, zodat ik ze niet verwar met de blauwe van Julian) gekocht bij de zeeman, die zitten altijd opgevouwen in onze nachtkastjes, dus als het gebeurd is pakken we zo'n doekje, en er liggen ook een pak billendoekjes om de boel schoon te maken. Voordat ik deze oplossing had bedacht telden we tot 3, hield ik mijn hand ervoor, sprong man uit bed en pakte een handdoek uit de kast, maar ja dat was ook niet altijd lekker. Zo kunnen we blijven liggen en daarna ga ik plassen en douchen. Dan is het meeste wel weg, maar soms sta ik bij de AH bij de kassa en dan word ik er wel weer aan herinnert :palm:


Oh, de herkenbaarheid :smile:
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 19 Mrt 2014 21:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Handdoek bij de hand. En ik blijf daarna gewoon liggen en slapen of wat aan de orde is. Plassen deed ik wel altijd maar heb tot nu toe geen last als ik dat niet doe. Geen blaasontsteking gehad nog ervan.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem87

Bericht 19 Mrt 2014 22:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tissues is het toverwoord haha. Na een tijdje gelegen te hebben ren ik met de tissues tussen mn benen naar de wc, want anders krijg ik gegarandeerd blaasontsteking.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 19 Mrt 2014 22:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Gewoon een poosje fijn blijven liggen samen, daarna staan we op, man naar de badkamer, ik beneden naar de wc. Ik heb nauwelijks last van lekken dus kan zonder doekjes naar beneden lopen en naar de wc gaan.
Het lijkt mij vrij lastig met doekjes en handdoeken, er moet dan altijd wat klaar liggen of veel handdoeken wassen.
<<

Anoniem185

Bericht 20 Mrt 2014 13:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Serieus, ik lek gewoon zo veel dat het niet fijn is om te blijven liggen. Als hij er 'uit' gaat moet ik gelijk een doekje/wcpapier (we hebben een rol liggen) er voor houden om te zorgen dat het niet direct terug op hem valt als ik bovenop zit. Als ik zou gaan liggen en ik let niet op dat ik het 'afdruk' met het papiertje dan sijpelt het er gewoon langs. Misschien heb ik gewoon een wijde flubberkut dat ik het niet vast kan houden...

Wat een onderwerp trouwens :')
<<

No. 3

Bericht 20 Mrt 2014 13:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou, vooral dat je over je eigen onderdelen praat als "wijde flubberkut". Respect yourself woman!
<<

Anoniem23

Bericht 20 Mrt 2014 14:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

HAHAHAHA ChiQ, herkenbaar, dat van die kassa dan.
Wij blijven nog even lekker liggen en daarna loop ik naar de wc. Soms loopt het er sneller uit dan me lief is dus dan ren ik met mijn hand tussen mn benen naar de wc hahaha.
<<

Anoniem29

Bericht 20 Mrt 2014 14:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hahahaha herkenning hier! Ik vind het zo vervelend als we daarna (of ik alleen nog erger) iets gaan doen en ik ben aan het wandelen en denk 'ah fuck...'

Dan weet mijn vriend ook wel genoeg als ik dat zeg :P
<<

Anoniem301

Bericht 20 Mrt 2014 14:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

No. 3 schreef:Nou, vooral dat je over je eigen onderdelen praat als "wijde flubberkut". Respect yourself woman!


Haha ja, brr. Ik noem mijn geslachtsdeel nooit kut. Zo plat.
<<

Anoniem23

Bericht 20 Mrt 2014 14:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb het ook wel eens tijdens hockey. Dat is echt best wel arelax.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 20 Mrt 2014 15:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Er is dus tóch een voordeel van het gebruiken van condooms!
<<

Anoniem35

Bericht 20 Mrt 2014 15:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:
No. 3 schreef:Nou, vooral dat je over je eigen onderdelen praat als "wijde flubberkut". Respect yourself woman!


Haha ja, brr. Ik noem mijn geslachtsdeel nooit kut. Zo plat.

Dat ligt aan de context. Maar wijde flubberkut vind ik ook een beetje naar klinken. Ik hou het op poort van jade.

Overigens hobbel ik wel gewoon naar het toilet en duik ik daarna weer mijn bed in. Maar niet metéén ofzo. Ligt ook een beetje aan of je al wil gaan slapen of niet, en of je überhaupt al in bed lag. Als je in een onhandige positie over de banklening gedrapeerd ligt is 'relaxed even blijven liggen' sowieso al geen optie.
<<

Anoniem35

Bericht 20 Mrt 2014 15:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Harrison schreef:HAHAHAHA ChiQ, herkenbaar, dat van die kassa dan.
Wij blijven nog even lekker liggen en daarna loop ik naar de wc. Soms loopt het er sneller uit dan me lief is dus dan ren ik met mijn hand tussen mn benen naar de wc hahaha.

Dat dus. En dan is het maar goed dat je de seks al gehad hebt, want dat ziet er zo debiel uit dat je het daarna wel kan vergeten. :nopompom: :thumbup:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers