Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaar 2014 mama's

<<

Patsy

Bericht 13 Mrt 2014 15:37

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze, fijn dat je nu lekker kunt genieten. Ik ben benieuwd of R zo rustig blijft, en wat lekker dat hij gewoon aangekomen is.
In M zijn hoofdje zat de eerste 2 dagen een infuus, na de bevalling was M's glucose erg laag. Met het infuus waren de waardes snel goed en die zijn goed gebleven. Ik had al gelezen dat R ook een infuus heeft gehad. Sneu hè, in de hoofdjes, bij M hebben ze eerst geprobeerd het infuus in zijn handjes of voetjes aan te leggen maar dat lukte niet. Mijn man was daarbij en vond het erg moeilijk om te zien.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 13 Mrt 2014 16:15

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien wat heb je een verschrikkelijk mooi mannetje op de wereld gezet :yes:
Ik hoop met je mee dat hij heel snel mee naar huis mag.

Roze wat fijn! Lekker genieten dus!
Ja gister weer zo'n dag, heerlijk weertje en ik ben alleen de deur uit geweest om boodschappen te doen en daarna nog even naar kruidvat geweest :eyes:. Voel mij dan achteraf weer zo rot, weer een nutteloze dag :omg:
Vandaag gaat het beter gelukkig :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 13 Mrt 2014 16:30

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien: Wat een prachtig kereltje! ik hoop mee dat hij snel van de sonde voeding af mag.

Roze: Lekker joh, samen erop uit. Fijn dat R. zo'n tevreden mannetje is.

Shy: Met dit termijn kan je ook niet heel veel meer. Dus voel je niet nutteloos!
<<

Anoniem75

Bericht 13 Mrt 2014 18:27

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien wat een mooi kereltje!

Roze ik hoop echt dat de BV goed doorzet en wat fijn om te lezen dat je gisteren een fijne dag hebt gehad met je gezinnetje!

Shy hier de laatste dagen ook weinig puf en nutteloze dagen gehad. Maar ach we hebben een goede reden hè :P Nog een paar dagen en dan is je leven weer totaal anders.

De zenuwen heb ik sinds vandaag redelijk onder controle en het ziet er naar uit dat ik er klaar voor ben. Ik schrok vanochtend op de weegschaal en die gaf in een week tijd -2 kilo aan. Was even in paniek en dacht echt even dat ie vandaag eruit moest maar na een geruststellend telefoontje werd ik weer met beide benen op de grond gezet. Dus als het moment echt daar is zal ik er ook vast wel klaar voor zijn!
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 13 Mrt 2014 18:47

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz, wat een mooi kamertje! Dat hebben jullie nog snel gedaan. Spannend, voor jou kan het nu ook niet lang meer duren. Hoe is het nu met je zoontje? Merk je nog verandering in zijn gedrag?

Eppie, ook al zo'n leuk kamertje! Wat leuk al die zelfgemaakte spulletjes. Heb je daar patroontjes van of zelf bedacht?

Katrien, wat fijn om van je te horen! En goed om te horen dat je zoontje het zo goed doet. Het is een prachtig kereltje, het ziet er absoluut niet naar uit dat hij weken te vroeg is geboren!

Shy, begrijpelijk dat je weinig puf hebt. Je hebt er een hele goede reden voor :ja:

Roze, wat fijn dat je nu eindelijk kunt gaan genieten! Dat heb je dubbel en dwars verdiend.

Snoezel, hoe is het met jullie? Las dat de borstvoeding alweer goed loopt, wat fijn zeg!


Hier gaat het prima. Ook hier dagen waarop ik weinig doe, maar afgewisseld met dagen dat ik dan weer veel te veel doe. Moet nog een beetje leren doseren :razz: Geniet wel van het mooie weer en alle tijd die ik heb om bezig te zijn met de voorbereidingen op de baby, dat heb ik echt gemist toen ik nog werkte.

Gister weer bij de verloskundige geweest en alles was weer in orde. Bloeddruk 115/60, wel wat laag maar voor mijn doen prima. De baby ligt ook zo goed als ingedaald, ze kan nog iets verder zakken maar ligt er nu ook al prima voor. Begin nu wel een beetje ongeduldig te worden nu ik hier al die bevallingen achter elkaar zie gebeuren, en dan moet ik echt nog wel even, haha! Het begint wel op te schieten, ben zo benieuwd hoe ze er uit gaat zien en wat voor karaktertje ze zal hebben.

Ook al heb ik nu veel vrije tijd over, weinig puf om steeds uitgebreid te reageren. Ik lees wel mee!
2014 2016 2019
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 13 Mrt 2014 19:32

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ja dat is dus het stomme, ik heb ook wel een goede reden maar zo'n dag voelt achteraf zo nutteloos.
Iedereen is vrolijk en blij en buiten en ik zat binnen te sippen, de avond ervoor ook knallende ruzie met mijn man gehad zal er ook wel mee te maken hebben :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 13 Mrt 2014 20:53

Re: Voorjaar 2014 mama's

Oh Shy ruzie is idd niet leuk nee. Hier af en toe ook een kleine woordenwisseling maar dat komt denk ik omdat we beide wat zenuwachtig zijn haha.

Mikado, de laatste 3 dagen gaat het gelukkig weer wat beter met S. Papa is nog steeds wel z'n grote vriend en mama mag nog steeds niks maar dat komt straks hopelijk wel goed in de kraamweek. Dan hoop ik dat hij lekker wat mee helpt met de baby samen met mij en de kraamhulp. Vandaag op de psz ging het ook goed zei de juf. Hij heeft wat mogen vertellen over de verhuizing en hij was heel lief geweest. En ik snap dat je ongeduldig begint te worden maar geniet nu nog maar lekker van de rust om je heen en zorg dat je straks lekker uitgerust bent voor de bevalling! :D
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 16 Mrt 2014 09:00

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hoe gaat het met iedereen?

Ik ga vandaag even foto's maken van de babykamer, en even hier plaatsen. Wil ik steeds al doen maar het komt er niet van. Al mis ik nog wel wat accessoires maar die krijg ik aanstaande week binnen hoop ik.

Hier gaat het verder goed, al slaap ik nog steeds niet erg lekker. Morgen moet ik weer naar de verloskundige, afgelopen week ook geweest. Er is 1 verloskundige en die is zo verschrikkelijk druk, ik hoop zo dat zij niet bij mijn bevalling gaat zijn. Haha dan kan ik het zelf wel :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 16 Mrt 2014 16:06

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien: hoe is het nu met jullie mannetje, lukt het drinken al zonder sondevoeding? Wat een mooie foto's van jullie mannetje.

Eppie mooi kamertje.

Lindsya: nogmaals gefeliciteerd, hopelijk herstel je snel.

Razz: Ook jij nogmaals gefeliciteerd, fijn dat je de bevalling als fijn hebt ervaren. Hopelijk worden de naweeën gauw minder en lukt de borstvoeding ook goed.

Roze: Wat fijn dat je nu echt kunt genieten van je gezinnetje, ben benieuwd of R echt zo'n rustig mannetje is of dat het door het geel zien komt.

Mikado: dat doseren is lastig he? Ik doe ook gauw teveel. Mijn vriend grapt wel eens dat ik doe of ik nog maar 20 weken zwanger ben :palm:
Fijn dat alles goed was bij de vk. Jij hebt inderdaad een lage bloeddruk. Ik begin nu ook echt nieuwsgierig naar de kleine te worden, hoe hij eruit ziet en zo.

Shy: Ik zag de foto's van jullie kamertje in het andere topic, mooi geworden zeg. Haha dat van de vk herken ik wel, heb dat ook met 1, ik hoop ook dat ik die niet krijg. Kan alleen niet uitleggen waarom niet is meer een gevoel en ach als het zover is denk ik dat het me dan geen barst uitmaakt haha.

All: Ik ben de laatste dagen erg druk geweest en merk dat nu toch wel. Heb veel last van harde buiken. Heb dus verplicht wat rustiger aan gedaan. 's nachts slaap ik ook nog steeds beroerd, probeer dus 's middags vaak even een dutje te doen. Begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar onze kleine uk, maar vind het ook wel heel spannend nu de uitgerekende datum steeds dichterbij komt. Het kan nu gewoon elk moment gebeuren.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 17 Mrt 2014 09:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

Goedemorgen dames

Razz, ook hier gefeliciteerd met de geboorte van T. Ik hoop dat je vandaag wat hebt aan de adviezen van de lactatiekundige. Ik vind het echt vervelend voor je dat het ook dit keer zoveel moeite kost en ik hoop van harte dat het een succes wordt en mocht dit niet zo zijn, dat je met een goed gevoel kunt over gaan op kv. Je hebt er alles aan gedaan dan.

Katrien, hoe gaat het met jouw kleine man? Hopelijk drinkt hij straks zijn flesjes leeg en mag hij lekker mee naar huis.

Roze, fijn om te lezen dat het goed gaat. Jullie hebben ook een lastige start gemaakt.

Shy, ik kan me voorstellen dat je je soms nutteloos voelt. Maar joh, je bent hoogzwanger de rust die je pakt is gewoon hartstikke goed. Ik plan ongeveer om de dag iets. De dag dat ik niks plan lan ik zo op de bank doorbrengen geen probleem.

Mikado. Ik hebb voor de knutselwerkjes patronen van internet gehaald. Vaak gewoon een kleurplaat en die overgetrokken. Ik vond het erg leuk om te doen. Jullie hebben toch ook een fotoshoot gedaan? Of haal ik twee personen in de war? Ben je blij met het resultaat?

Appeltje. Van dat slapen is wel erg herkenbaar. Veel draaien in bed en er sowieso een keer eruit om te plassen oid. Heel fijn. Doseren is ook een kunst. Ik plan nu om de dag iets en dan ook maar 1 ding. Ik vind het ook spannend dat de uitgerekende datum steeds dichterbij komt. Morgen ben ik 37 weken en mag de baby al komen al ga ik ervan uit dat de baby pas rond 40 weken verschijnt.

Lindsya ook hier gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?

All, ik heb een drukke week achter de rug. Vorige weekend ben ik door twee vriendinnen ontvoerd om samen te eten. Erg gezellig. Ook hebben we een gipsafdruk van mijn buik gemaakt. Mijn vriend vond dit erg leuk om te doen.
Dit weekend zat ineens het huis vol. Er was een babyshower georganiseerd. Echt super leuk. Ook hebben we de shoot gehad. Ook erg leuk ik ben benieuwd naar het resultaat.

Mijn heupen worden steeds pijnlijker en schoenen aan doen wordt een uitdaging. Voor de rest voel ik me goed. Ik doe wel elke dsg een dutje anders houd ik het niet vol.

Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar de kleine frummel in mijn buik. Anderzijds vind ik het ook heel raar dat ik straks moet bevalen en dat de baby er dan is. Alles in huis is er klaar voor. Alle lijstjes zijn afgestreept. Dat is een fijn gevoel.


Solei,
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 17 Mrt 2014 10:43

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy, mooi kamertje! Ik had ook een sterke voorkeur voor 2 van de 3 verloskundigen, uiteindelijk liep het helemaal anders natuurlijk. In het ziekenhuis was er een hele lieve verloskundige bij de bevalling, de verpleegkundige die erbij was kon ik wel schieten. Maar die gevoelens kon ik tijdens het persen omzetten in kracht, heel apart.

Razz, ook hier gefeliciteerd! Ik las in je topic dat je met een goed gevoel terugkijkt op alles, wat fijn! Hopelijk krijg je vandaag goede adviezen van de lk.

Appeltje, probeer wel goed je rust te pakken 's middags hoor, je lichaam is het nodig. Het wordt spannend nu.

Eppie, leuke dingen heb je achter de rug. Wat leuk ook dat er een babyshower voor je georganiseerd is. Morgen ben je 37 weken!

All, het gaat steeds beter met het drinken! Sinds gisteren is de sonde eruit! Zaterdag was de bedoeling de sonde niet meer te gebruiken, M moest minimaal een bepaald aantal cc's drinken (ik weet even niet meer hoeveel). Lukte dit niet dan zou het alsnog via de sonde aangevuld worden, dit was niet nodig, M dronk zelf genoeg. Helaas bleek gisterochtend dat hij iets was afgevallen, heel jammer want anders had hij vandaag naar huis gemogen. Gisteren heeft M overdag alle flessen helemaal leeg gedronken, ik hoor zo wat hij vannacht gedaan heeft. Hopelijk is alles grotendeels leeggegaan en is hij aangekomen.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 17 Mrt 2014 13:13

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz, ook hier nogmaals gefeliciteerd! Ben heel benieuwd hoe het vandaag ging met de lactatiekundige. Zijn jullie inmiddels ook alweer thuis?

Shy, wat een leuk, vrolijk, kamertje hebben jullie! Voor jou is de uitgerekende datum nu wel heel dichtbij, spannend hoor. Heel herkenbaar van je verloskundige, heb er 4, en een daarvan daar heb ik toch een iets mindere klik mee. Zul je zien dat zij mijn bevalling doet, haha!

Appeltje, moeilijk he, dat doseren? Wel goed dat je nu tussen de middag probeert te slapen. Zou ik eigenlijk soms ook moeten doen en ik neem het me 's avonds als ik gesloopt op de bank lig altijd voor om de volgende dag te doen, maar als het eenmaal zover is vind ik het zonde van mijn tijd :eyes:

Eppie, wij hebben inderdaad de fotoshoot gehad en afgelopen week de foto's binnen gekregen. Ben er erg blij mee! Zo fijn om het mooi vastgelegd te hebben. Hoe is jullie shoot geworden uiteindelijk? Hier ook last van mijn heupen en mijn man helpt me al dagen met sokken/schoenen aandoen... erg charmant, haha.

Katrien, fijn dat het de goede kant op gaat en dat zijn sonde er uit is! Super. Al een idee wanneer hij naar huis mag?

Ik geniet hier volop van mijn verlof, ik kom tijd te kort! Slapen gaat steeds lastiger, soms lig ik uren wakker 's nachts van het maagzuur, dan moet ik weer plassen, dan lig ik niet lekker... De kleine meid is ook lekker druk in mijn buik, vind het een heerlijk gevoel, al is ze soms wel wat ruw bezig, haha.

Gister ben ik verrast met een babyshower, zo ontzettend leuk! Heb echt de hele middag genoten van iedereen die daar speciaal voor mij aanwezig was.

Ik vraag me trouwens af.... in wat voor kleding willen/zijn jullie bevallen? Ik heb geen idee wat ik allemaal moet inpakken voor het ziekenhuis.

Hier een fotootje van onze shoot:

Afbeelding
2014 2016 2019
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 17 Mrt 2014 13:34

Re: Voorjaar 2014 mama's

Mikado wat een mooie foto! Wij hebben al 1 foto ontvangen van de shoot maar daar is de echo foto in beeld met daarop mijn naam. Die ga ik nog niet showen. Als ik er meer heb zal ik ze laten zien.

Kleding bij de bevalling: ik heb een zwart hemd ingepakt en een bigshirt. Ik denk dat ik in het hemdje wil bevallen. Ik ken mezelf, ik wil niet teveel kleding aan hebben vooral niet bij mijn nek. Maar vriend grapt al, je trekt vast alles uit. Die kans zit er wel in.
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 17 Mrt 2014 14:41

Re: Voorjaar 2014 mama's

Mikado, wat een mooie foto zeg! Ik ben in een hemdje bevallen. Ik had iets voordat het echt begon een joggingbroek, hemdje en strak shirtje aangetrokken. Tijdens de weeën ben ik onder de douche gegaan, daarna heb ik alleen het hemdje weer aangedaan, eerst nog met een boxershortje. Ik had het erg warm gedurende de bevalling.

Als M morgen niet is afgevallen en vandaag goed blijft drinken, mag hij morgen mee naar huis!!!!! Vannacht heeft hij 1x 15cc laten staan, verder zijn alle flessen leeggegaan, hij was vanmorgen ook gegroeid. Vanmorgen is hij in bad geweest, na het badje drinkt hij altijd slechter, hij heeft nu 25cc laten staan. Ik ben nu heel bang dat hij hierdoor niet aangekomen is morgen, hopelijk drinkt hij de rest wel weer leeg vandaag. Het spant er dus nog om, maar ik duim heel hard dat hij morgen om deze tijd lekker bij ons thuis is.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 17 Mrt 2014 14:46

Re: Voorjaar 2014 mama's

Appeltje: dank je wel! Had vandaag afspraak bij de vk heb het er even over gehad, de kans is al heel klein dat ik haar tref want ze werkt parttime. Plus ik ben een medisch geval daar kan ik het nog op gooien in het ziekenhuis, dat er gewoon een vak van het ziekenhuis erbij is. Dus dat is fijn!

Eppie: ik weet ook dat het niet erg is maar het voelt zo saai haha. Ik ben natuurlijk bijna 40 weken zwanger dus ga ook niet ver van huis, heb alles wel gezien in de buurt. Als ik naar het stadje ga heb ik het ook wel gezien na een kwartier :P

Katrien: dank je wel! Ja dat zal je dan net zien, gelukkig was er in het ziekenhuis iemand die je goed heeft bij gestaan. Wel mooi toch ook dat die verpleegkundige erbij was, heeft dat toch ook geholpen!
Ik hoop voor je dat jullie kleintje snel lekker doordrinkt en niet afvalt, dan kunnen jullie thuis beginnen met genieten :heart:

Mikado: ook dank je! Haha. Ja woensdag is 'de' dag! Ach het kan zo nog twee weken duren :nerd: ik zie het wel al ben ik wel steeds nieuwsgieriger! En wat zal het fijn zijn om weer op mijn buik te kunnen slapen :cheering:
Ik hoop voor je dat je een aardige verloskundige hebt!
Mooie foto en mooie buik :) :D
Oh bij mijn vorige bevalling had ik een heel simpel hemdje aan van de Hema, was goed te doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 17 Mrt 2014 20:06

Re: Voorjaar 2014 mama's

Eppie; klinkt als een leuke gezellige maar ook drukke week. Leuk dat je verrast bent met een babyshower. Geeft wel een fijn gevoel he die 37 weken grens, het idee dat het nu gewoon geboren mag worden. Al denk ik dat deze muiter voorlopig ook nog wel blijft zitten.

Katrien: Wat goed dat de sonde er nu uit is en nu maar duimen dat M niet meer afvalt en morgen lekker met jullie mee mag naar huis.

Mikado: voelt voor mij soms ook als zonde van mijn tijd dat 's middags slapen, de dag is nu ook zo snel voorbij. Maar merk toch echt aan mijn lijf dat ik het nodig ben, dus doe het toch maar. Heb er ook niets aan als ik oververmoeid de bevalling in ga.
Mooie foto van je buik.
Ik heb voor de bevalling een big shirt ingepakt.

Shy: O dat is wel fijn dat de kans heel klein is dat je haar treft en anders gewoon aangeven bij het ziekenhuis inderdaad.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 19 Mrt 2014 12:50

Re: Voorjaar 2014 mama's

Dames hoe gaat het met jullie?
Nieuwe mama's gaat alles goed? Katrien is m. alweer thuis?

Shy, vandaag is de uitgerekende datum! Spannend hoor.

Ik heb ggisteren de liggingsecho gehad bij de vk. De baby ligt al vast in mijn bekken, dus kan alleen nog maar om zn as draaien. Het was opnieuw erg bewegelijk tijdens de echo. Alle metingen lopen gelijk met het gemiddelde. Afhankelijk van wanneer het wordt geboren zal het 3200 -3600 gram zijn. Nu is het ongeveer 2800gram. De baby heeft al veel haartjes die je zag zweven in het vruchtwater. Ik ben qua gewicht gelijk gebleven en mijn bloeddruk was uitstekend. Nu afwachten wanneer we frummel in het echt gaan ontmoeten.
We hebben netjes de andere kant op gekeken toen ze het kontje in beeld kreeg. Het geslacht is dus nog steeds een verrassing.we hebben het nu al zolang volgehouden.

Over het algemeen gaat alles goed. Ik heb ook mijn mindere dagen. Gisteren zat ik mijzelf goed in de weg. Dit reageerde ik af op mijn vriend. Gelukkig kan hij incasseren.
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 19 Mrt 2014 12:58

Re: Voorjaar 2014 mama's

Even snel: M is gisteren thuisgekomen, we zijn heerlijk aan het genieten nu.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 19 Mrt 2014 15:02

Re: Voorjaar 2014 mama's

Eppie: fijn dat de ligginsecho goed was. Knap hoor dat jullie konden wegkijken bij het geslacht. Ik heb ook last van mindere dagen fijn is dat dan he, van die lieve incasserende vriendjes haha.

Katrien: wat fijn dat M weer thuis is. Nu lekker genieten.

Hoe is het met de rest?

Vanmorgen weer naar de vk geweest en alles was weer goed. Het rustig aan doen begint me nu wel een beetje te vervelen haha. Ben gisteren maar begonnen met vilt borduren. Kijken of ik het nog voor de bevalling afkrijg :smile:
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 19 Mrt 2014 15:06

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien schreef:Even snel: M is gisteren thuisgekomen, we zijn heerlijk aan het genieten nu.

Aah kijk, dat is fijn! Nu heel hard genieten ja :yes: :cheering:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 19 Mrt 2014 15:10

Re: Voorjaar 2014 mama's

Eppie: jeetje wat knap dat het geslacht nog steeds een verrassing is, respect! Haha, ik zou dat zelf echt niet kunnen!

Ja vandaag uitgerekend! Ik bedacht mij gisteravond dat precies twee jaar terug op deze datum mijn verlof inging omdat ik zwanger was van mijn zoontje, en nu dus uitgerekend best bijzonder :love:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 19 Mrt 2014 15:14

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien, wat fijn dat hij naar huis mag! Heerlijk genieten nu!

Shy, jouw dag vandaag... Alles nog rustig? :)

Eppie, fijn dat de baby al goed ligt. En wat knap dat jullie nog steeds wegkijken! Weet niet of me dag zou lukken, haha. Hier ook mindere dagen hoor. Soms ben ik enorm actief en de dag erna kan ik niks anders dan op de bank liggen en krijg ik niks uit m'n handen.

Hier nog steeds lekker aan het genieten van alle vrije tijd. Ben rustig aan het kamertje aan het afwerken, babywas aan het draaien. Er komen wel steeds nieuwe dingen op mijn lijstje erbij, dus korter wordt het nog niet, haha. Dit weekend alweer 36 weken, het gaat toch zo snel! Aan de ene kant kan ik niet wachten om onze meid te zien, aan de andere kant vind ik het toch ook wel weer spannend!
2014 2016 2019
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 19 Mrt 2014 15:32

Re: Voorjaar 2014 mama's

Mikado: ja heel rustig, ik dacht al dat ze later zou komen net als haar broertje. Denk wel dat ik gelijk krijg.

Logisch dat je het spannend vind, is het ook. Komt allemaal goed, geloof mij maar!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 19 Mrt 2014 16:14

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hallo allemaal,

T. en ik zijn alweer een paar dagen thuis en op de nachten na gaat het echt super! Ik geef nog steeds borstvoeding en pijnlijk is het nog steeds een beetje maar met een tepelhoedje is het goed te doen. Ik heb nu ook wat stuwing maar ook is dat te doen. Het is verder een tevreden mannetje, drinkt en groeit goed en ik ben echt helemaal verliefd op m'n kleine man :heart: Hij lijkt heel veel op S. als baby alleen heeft hij donkerdere haartjes en een ronder hoofdje. S. is ook erg lief voor T. en helpt graag mee met bijv. in badje doen. De nachten zijn alleen minder. De eerste nacht werd S. 2x wakker van z'n gehuil en wilde niet meer naar bed, T. kwam dan ook nog eens om de 2 uur voor een voeding en alles bij elkaar hebben we misschien 2 uur geslapen mijn man en ik. Vannacht ging het wat beter. T. heeft amper gehuild en daardoor heeft S. gewoon verder geslapen. Wel wilde/kon T. niet slapen in zijn eigen bedje en wilde alleen maar bij mij liggen. Daardoor heb ik nauwelijks geslapen maar mijn man heeft weer wat bij kunnen slapen en ik weer vanmorgen toen de kraamhulp er was. Hopelijk gaan de nachten over een paar dagen beter en wil T. gewoon in zijn bedje slapen en blijft S. gewoon in z'n bedje liggen als T. moet huilen. Mijn herstel gaat ook goed. Iedere dag wordt de pijn minder, kan ik wat meer en morgen worden de nietjes verwijderd van de wond van de ks. De kraamhulp die we hebben is ook fijn. Het is een rustige vrouw van rond de 50 die ons goed helpt. Ze komt nu nog op donderdag en vrijdag en maandag en dinsdag nog een paar uurtjes.

Shy voor jou wordt het ook spannend! Msschien ga je morgen wel bevallen op mijn verjaardag! :D

Mikado wat een mooie foto van jullie shoot! Ik heb voornamelijk nachthemden gedragen met knoopjes aan de bovenkant. Makkelijk voor het huid op huid contact en voor evt borstvoeding.

Eppie wat spannend zeg dat jullie het geslacht nog niet weten. Ik zou dat zelf echt niet kunnen haha. Fijn dat alles verder goed is.

Katrien wat fijn dat M. lekker thuis is!

Mikado je hebt nog 4 weken dus dat komt vast goed!
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 19 Mrt 2014 16:33

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien wat fijn! Nu lekker genieten van de kleine man.

Shy, wel een bijzondere dag om uitgerekend te zijn. Nog even geduld hebben dus.

Appeltje, wat is viltborduren precies? En wat ben je aan het maken?
Inderdaad fijn dat de vriendjes in elk geval begrip kunnen opbrengen.

Mikado, je hebt inderdaad nog even. Mijn lijstje is gelukkig helemaal afgestreept.
Ik ben net als jou erg nieuwsgierig maar vind het ook spannend.

Razz. Fijn dat h jullie weer thuis zijn. Zulke nachten lijken me wel zwaar. Het is voor s. Natuurlijk ook erg wennen. Leuk dat hij zo'n goede grote broer is.

Wat betreft het geslacht. Het lijkt me nu zo raar om het geslacht nu ineens wel te weten. Juist ondat het al zo lang een verrassingis. Zo lang kan het niet meer duren.

Deze foto heeft de fotograaf zojuist op haar site geplaatst. Hij is op mijn verzoek anoniem dus ik kan hem hier ook plaatsen.

Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers