Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

<<

Anoniem286

Bericht 16 Mrt 2014 11:53

Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Ik zit erover te denken om een keer een kuur te doen, ik eet veel suiker/koolhydraten en drink veel koffie en cola light. Ik vind het lastig om hiermee te minderen. Ik denk dat het goed is voor mijn lichaam om eens af te kicken, en het dan langzaam op te bouwen tot wat ik wil eten. Heeft iemand ervaring met zo iets? Wat deed je toen en beviel het?

Ik lees een hoop verschillende manieren/kuren en weet niet echt wat de juiste keus is, en of het wel een juist iets is om te doen. Iemand tips of ervaring?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 16 Mrt 2014 12:04

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Ik heb niet echt een ontgiftenkuur gedaan, maar drink 3x op een dag een appelazijn drankje. Dit helpt ook met ontgiften, op http://www.appelazijn.eu/appelazijn-voo ... ppelazijn/ staat het uitgelegd.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Mrt 2014 13:30

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Klinkt wel goed Jorja! Moest toch nog appelazijn hebben dus dat komt goed uit!
30-04-2017
<<

Anoniem286

Bericht 16 Mrt 2014 15:34

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Bedankt Jorja, zoiets zou inderdaad ook een optie zijn. Nog anderen ervaring met dergelijke kuren?
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 16 Mrt 2014 15:58

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in die paardagengeenvoedselkuren. Bij het afdrijven van afvalstoffen heeft je lijf al een zodanige belasting dat het me verstandig lijkt dit aan te vullen en direct te vervangen met gezonde gewoontes. Zou dus zeker niet een kuur doen zonder voedingsstoffen. Plus, kijk naar een buikgriep of voedselvergiftiging, als je lijf het wil dan zijn vervelende stoffen er binnen 1 dag uit, daar heb je geen 2 weken voor nodig. Wel goed dat je je gewoontes wil aanpassen! Mocht je het psychisch prettig vinden een omslag in te bouwen zou ik met het oog op bovenstaande dan een sapkuur pakken. Een aantal dagen op sappen van groentes en fruit. Nogmaals, volgens mij hoeft dit echter niet persee. Daarnaast de groene thee poeder vd Tuinen. Gegarandeerde afdrijving. (Oftewel, vrij laxerend).
<<

Anoniem44

Bericht 16 Mrt 2014 16:21

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Ik geloof ook niet in die paar-dagen-voedsel-ontgiftingskuren. Als je gezonder wil eten en ervoor wil zorgen dat je lichaam gifstoffen verwerkt, dan zou ik je aanraden om die gifstoffen allereerst niet meer in te nemen. Dus eerst eens langzaam afkicken van suiker en daarna kijken of je je koolhydrateninname kan verkleinen. (Al zijn koolhydraten natuurlijk geen gifstoffen, maar ok, teveel van iets is nooit goed). Daarnaast gewoon lekker veel groenten, fruit, bonen, zaden en noten eten, af en toe een visje, af en toe een vleesje.

Kappen met frisdranken en suiker in je thee/koffie, dat is denk ik de eerste stap waar de meeste mensen veel winst kunnen behalen. Doe het in kleine stapjes.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 16 Mrt 2014 17:36

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Voor de duidelijkheid, met appelazijn is gewoon naast normaal eten!

Ik ben er mee begonnen enkele weken nadat ik gestopt was met geraffineerde suikers en wit meel producten en merkte aan mijn ontlasting dat het wel werkte (zal verdere details achterwege laten :eyes: ). Voelt gewoon als wat extra's om mijn darmen goed te laten werken.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Mrt 2014 22:06

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Brrrr ik kreeg appelazijn echt niet weg, ja wel weg maar ik kotste het net zo hard weer terug.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem185

Bericht 16 Mrt 2014 22:14

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Ik was mijn haar met appelazijn, maar ik moet er écht niet aan denken om het te drinken... stinkende zooi.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 16 Mrt 2014 22:17

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Ik vind het goed te doen. In het begin even wennen, toen mengde ik het met een beetje sap en water, nu alleen nog maar met water. Overigens gaat het maar om een klein beetje, slechts 2 a 3 eetlepels in een glas water. Puur een slok nemen zou ik ook niet trekken nee.
<<

Anoniem286

Bericht 19 Mrt 2014 10:41

Re: Ontgiften/detoxen, wie ervaring?

Ik heb appelazijn gekocht, dus dat ga ik ook proberen (eerst even nog een weight care mini kuurtje) en dan dagelijks de appelazijn. Heb er inmiddels het eene n ander over gelezen en ben benieuwd.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers