Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

<<

Anoniem113

Bericht 17 Mrt 2014 11:58

rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Ik heb sinds 2 weken ontzettend last van rusteloze armen en benen tijdens mijn slaap. Ik heb even gegoogeld en zie dat dit bij 15% van de zwangerschappen voorkomt in het 3e trimester.

Het is echt zo ontzettend vervelend en ik slaap echt amper. Zijn hier meer meiden die dit tijdens de zwangerschap hebben gehad? En heb je er iets voor kunnen vinden?
<<

Anoniem121

Bericht 17 Mrt 2014 12:16

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Ik heb het ook beide keren gehad. Bij mij kwam het door magnesium tekort. Ik weet niet of je al zwangerschapsvitamines slikt (daar zit ook extra magnesium in) anders kan je altijd een doosje magnesiumtabletten halen bij de drogist.
<<

Anoniem26

Bericht 17 Mrt 2014 12:35

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Ik had het heel erg in mijn benen. Ik heb er niks aan kunnen doen. Het was na een paar weken ineens over gelukkig.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 17 Mrt 2014 14:13

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

ik heb het ook gehad, maar dan alleen in mijn benen volgens mij. Omdat ik al zwangerschapsvitamines slikte heb ik verder niks extra's ingenomen. Het enige wat een beetje hielp was even heel veel snelle bewegingen maken met mijn benen. Alsof iemand in een enge droom je benen wil grijpen en je dan snelle schopbewegingen maakt. Dat bracht meestal een beetje verlichting, maar niet altijd.
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 17 Mrt 2014 16:46

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Ik heb het ook een tijdje gehad de laatste zwangerschap, in mijn benen. Gelukkig had ik vooral moeite met in slaap komen hierdoor (wat wel vervelend was), als ik eenmaal sliep werd ik er niet wakker van. Ik heb er niet veel aan kunnen doen, ik slikte al vitamines. Ik kon mijn benen in elk geval beter maar veel bewegen, krampachtig stil liggen maakte het bij mij erger.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 17 Mrt 2014 20:39

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Poeh ik krijg even een flashback van mijn laatste zwangerschap toen ik het topic las. Ik had ongelooflijk last van rusteloze benen zodra ik op bed lag en in de nacht. Ik kon er echt niet van slapen en moest mijn benen de hele tijd bewegen. Dit heeft tot aan het eind van mijn zwangerschap geduurd.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 17 Mrt 2014 21:29

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Oh daar heb ik ook zo veel last van gehad bij beide zwangerschappen, echt heel vervelend. Had er vooral 's nachts last van, ook niks kunnen vinden wat er tegen hielp. Later kwam er ook nog continue kramp bij :thumbdown:
2010 2012 2015 2017
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 17 Mrt 2014 22:22

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Ik heb daar ook heel erg veel last van gehad tot het einde aan toe! Heb daar toen niks voor genomen, want ik wist het niet. Zelfs nu heb ik nog vaak last van rusteloze benen en sinds ik magnesium pillen nemen is dat voorbij.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem113

Bericht 17 Mrt 2014 22:27

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Maagzuur heb ik ook heel erg maar daar kan ik mee leven maar die armen en benen echt niet tof.

Magnesium ga ik proberen, ik had de vk ook nog even gemaild en zij gaf aan dat de tuinen een homeopathisch middel heeft tegen rusteloosheid. Dat ga ik ook maar proberen.

Nu ga ik even lekker warm douchen, thee'tje drinken en hopen dat het slapen wat beter gaat.
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 18 Mrt 2014 09:21

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

overdag steunkousen dragen als je die hebt, en de venadoron gel van weleda dat verlicht ook,
maar er is helaas geen wondermiddel succes!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Mrt 2014 09:31

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Ik heb het heel erg gehad in mijn benen, is pas weggegaan toen ik bevallen was. Heb er nooit iets voor kunnen vinden dat toen hielp.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem113

Bericht 18 Mrt 2014 09:34

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Gisteravond dus lekker nog even gedoucht voor het slapen gaan en ik moet zeggen dat ik best een goede nacht hebt gehad. Ik ga dit even voortzetten om te kijken of het blijft helpen.

Gelukkig is het bij jullie wel weggegaan na de zwangerschap.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 18 Mrt 2014 17:39

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Fijn dat je de nacht goed door bent gekomen. Hier is het helaas niet over gegaan. :snik:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem113

Bericht 18 Mrt 2014 17:41

Re: rusteloze armen en benen tijdens zwangerschap

Sheherazade schreef:Fijn dat je de nacht goed door bent gekomen. Hier is het helaas niet over gegaan. :snik:


:thumbdown:

Misschien dat je het middeltje van de tuinen kan proberen?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers