Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkeersboetes

<<

Anoniem122

Bericht 16 Mrt 2014 11:10

Re: Verkeersboetes

Inderdaad zeg nooit nooit! Mijn vader heeft eens bezwaar ingediend voor een parkeer boete. Weet niet meer precies hoe het zat, volgens mij was het geen betaald parkeren daar maar had hij toch een bon gekregen. Ook klopte de straatnaam op de bon niet, hij stond in een zijstraat ofzo, of was iig een nieuwe straat en de agent had dus de straatnaam van de straat daaraan grenzend opgeschreven ofzo. Dus hij heeft ook een screenshot van google maps mee gestuurd etc en hij heeft toen dus gelijk gekregen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 16 Mrt 2014 11:22

Re: Verkeersboetes

Staat er niet toevallig een flitspaal? Dat de agent de boete niet heeft uitgeschreven maar dat de paal het heeft geregistreerd?
2015 💙
<<

Anoniem280

Bericht 18 Mrt 2014 08:48

Re: Verkeersboetes

Ambtenaar krijgt niet altijd gelijk. Ik heb ooit ook bezwaar gemaakt tegen een boete. Ik zou in Nijmegen op een invalide plaats hebben gestaan, maar ik ben nog nooit in Nijmegen geweest.
Er gingen 2 maanden voorbij en hoefde hem niet te betalen gelukkig. Ging om een bedrag van €356,-.
<<

Anoniem123

Bericht 18 Mrt 2014 09:12

Re: Verkeersboetes

Wat een bedrag elliott. Phff. Ik hoop dat je gelijk krijgt.

Ik heb ook 1 keer bezwaar aangemaakt tegen een parkeerboete. We hadden netjes een parkeerkaartje gekocht maar omdat het die dag zo warm was, is dat kaartje gaan bollen en van het dashboard afgevallen. Heb het kaartje toen mee opgestuurd met uitleg en ik hoefde uiteindelijk niet te betalen. Is al jaren geleden en toen waren de boetes nog niet zo veel, dit was toen iets van 30-40 euro.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 18 Mrt 2014 13:54

Re: Verkeersboetes

Wat hebben ze snel gereageerd! :wtf:

Volgens mij kunt je bij de kantonrechter best het een en ander voor elkaar krijgen. Lief lachen niet boos worden helpt al ontzettend!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers