Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 15 Mrt 2014 13:01

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

1. Ik hou van rust en heb dus nooit muziek aan staan als ik alleen thuis ben (dus het eerste wat m'n vriend doet als ie thuis komt, is de radio aanzetten)
2. Ik heb vroeger stiekem in het dagboek van een vriendinnetje gelezen
3. Ik heb mijn broertje ooit eens een rol koekjes verkocht voor €2,- terwijl ik ze voor €0,75 had gekocht
4. Ik tel áltijd alle traptreden, dus ook thuis. Ook al weet ik dondersgoed dat we 13 treden hebben ;)
5. Ik heb sowieso iets met trappen geloof ik. Ik kan niet normaal in één keer naar beneden lopen, moet me altijd vasthouden en verlies altijd wel een keer bijna m'n evenwicht
6. Ik eet wel eens stiekem chocola (m'n vriend is er allergisch voor)
7. Ik kan zo een groot bakje filet americain van de slager achter elkaar leegeten (wel op brood hoor!)
8. Als ik niet kan slapen, ga ik hele verhalen fantaseren. Met als gevolg dat ik daardoor weer alsnog niet kan slapen, omdat ik verder wil fantaseren.
9. Ik kan geen pillen slikken (Lastig hoor, ik weet dat 't allemaal tussen m'n oren zit, maar toch)
10. Ik eet m'n M&M's altijd in een bepaalde volgorde: Ik maak altijd eerst groepjes van verschilende kleuren en eet dan elk groepje in een vaste volgorde op: zwart - rood - geel - oranje - blauw - groen. Héél soms wil ik nog wel eens afwijken, als bijvoorbeeld de blauwe veel groter is dan de groene, dan bewaar ik de blauwe voor het laatst.

Leuk topic dit :D :D
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 15 Mrt 2014 13:09

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

NEE! Niet beginnen met de bruine(ze zijn bruin, niet zwart) die moeten juist als laatst :smile:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 15 Mrt 2014 18:02

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Toet schreef:NEE! Niet beginnen met de bruine(ze zijn bruin, niet zwart) die moeten juist als laatst :smile:


Ooo zo eens!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 15 Mrt 2014 20:24

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Kowalski schreef:
Toet schreef:NEE! Niet beginnen met de bruine(ze zijn bruin, niet zwart) die moeten juist als laatst :smile:


Ooo zo eens!


:yes: Dat zijn de lekkerste!!
30-04-2017
<<

Anoniem68

Bericht 15 Mrt 2014 20:33

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

1. Ik kauw op mijn wangen en lip. Zo erg dat ik af en toe flinke ontstekingen heb en ik een paar dagen bijna niet kan praten, eten of bukken. En stoppen lukt niet.
2. Ik tel alles, en dan niet 1x maar wel dertig keer. Soms is dit vermoeiend, vaak is het gewoon iets om mezelf bezig te houden.
3. Ik ben vaak jaloers op andere mensen. Niet omdat ik ze het niet gun, absoluut niet, maar het lijkt wel of de laatste tijd iedereen dingen doet die ik ook heel graag wil alleen heb ik er gewoon het geld niet voor.
4. Ik kan niet koken. Tenminste, ik heb het nog nooit geprobeerd. Vind het zo zonde van mijn tijd.
5. Het liefst van alles ben ik elke avond thuis, met de laptop of een boek op de bank.
6. Als ik al eens met een vriendin afspreek zie ik er altijd vreselijk tegenop maar als ik er eenmaal ben vind ik het altijd gezellig en wil ik het vaker doen wat er vervolgens niet meer van komt omdat ik er dan geen zin meer in heb :palm:
7. Ik wil heel graag veel posten hier omdat ik het zo gezellig vind maar het lukt me nooit. Ligt helemaal aan mij, niet aan jullie. Ik vind het moeilijk om sociaal te doen :laughcry:
8. Ik kan urenlang voor me uit staren en gesprekken in mezelf houden. Dingen die ik al heel lang aan mensen wil zeggen, of gewoon random gesprekken waarbij ik heel ad rem uit de hoek kom. Of ik zing liedjes in mijn hoofd.
9. Ik vind het vreselijk om aangeraakt te worden of om weinig ruimte om me heen te hebben. Ik reis dagelijks met het ov en als het heel druk is is dat echt een beproeving. Gelukkig kan ik een soort van uit-tunen dankzij mijn fantasie!
10. Ik dacht dat ik nooit aan tien dingen zou komen maar ik heb (blijkbaar) genoeg rare dingen, kan er zo nog tien bij verzinnen :angel:
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mrt 2014 20:53

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Wat hebben jullie toch allemaal leuke dingen! :D
<<

Anoniem68

Bericht 16 Mrt 2014 20:33

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

11. In plaats van te slapen heb ik uren liggen denken aan dingen die ik nog meer doe die niet heel normaal zijn en die mensen niet van me weten. En natúúrlijk waren ze allemaal leuker dan de tien die ik hier heb neergezet :nerd:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Mrt 2014 20:43

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Wow Toverkol, je bericht van vandaag is op de minuut af 24 uur later dan dat van gisteren gepost! Da's ook een kunst :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem68

Bericht 16 Mrt 2014 20:49

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Hahaha! Dat dat je opvalt :hulde:
<<

Anoniem38

Bericht 16 Mrt 2014 21:23

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

1. Dat ik met een bitje in slaap
2. Ik gebruik een halve slaappil per nacht
3. Dat ik eetissues heb
4. Dat ik vroeger heel erg gepest ben tot slaan en schoppen aan toe
5. Dat ik mijn slaapkamerdeur ooit zo hard dichtsmeet dat het glas eruit sprong
6. Dat ik met dat glas klaar stond om iets akeligs te doen
7. Ik slaap met een kussen, die omhels ik, omdat mijn schouders anders zo naar liggen
8. Ik weleens een kussen onder mijn trui stop om te zien hoe ik er zwanger uit zou zien
9. Dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon
10. Dat ik vroeger een trechter aan mijn mond zette en daar scheppen suiker in schepte
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Mrt 2014 23:21

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Oh Jip ik slaap ook met een bitje. Waarom heb jij hem?

Dat van dat glas klinkt wel heel akelig...... :hug:
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 16 Mrt 2014 23:56

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Ik slaap ook met een bitje, tegen het knarsen. Mijn vriend ook.
<<

Anoniem38

Bericht 17 Mrt 2014 10:13

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Tegen kaakklemmen en knarsen. Als ik m niet in doe, dan word ik wakker met hoofd- en nekpijn.
<<

Anoniem30

Bericht 17 Mrt 2014 10:24

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Carrie schreef:Ik slaap ook met een bitje, tegen het knarsen. Mijn vriend ook.


Helpt het goed tegen knarsen? Mijn vriend knarst zo erg met z'n tanden als die slaapt...
<<

Anoniem38

Bericht 17 Mrt 2014 10:44

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Het is met bitje in elk geval niet meer schadelijk voor je tanden. En het maakt ook geen/minder lawaai. Echt sexy is het niet ;-)
<<

Anoniem301

Bericht 17 Mrt 2014 11:16

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Pippa schreef:
Carrie schreef:Ik slaap ook met een bitje, tegen het knarsen. Mijn vriend ook.


Helpt het goed tegen knarsen? Mijn vriend knarst zo erg met z'n tanden als die slaapt...


Ja helpt zeker, hoor er niks meer van. Zonder bitje hoor ik het echt keihard, krijg echt kippenvel van dat geluid! Sinds ik dat bitje draag heb ik niet meer 4 keer per week hoofdpijn. Je ziet verder niks van het bitje, wij hebben er een die gewoon op maat gemaakt is, zo een:

Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 17 Mrt 2014 13:43

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Die heb ik ook. Het geluid is idd een stuk minder en je beschermt je tanden. Was hem van de week vergeten mee te nemen naar mn vriend en slaap dan een stuk minder fijn. Mn mond lijkt dan te groot ofzo en ik ben bang dat ik mijn kroon kapot knars (wat ik al eens heb gedaan)
30-04-2017
<<

Anoniem68

Bericht 17 Mrt 2014 17:16

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Ik heb ook zo'n bitje. Ben er blij mee, heb nu geen pijn meer in m'n kaken en kan gapen zonder dat mijn kaak uit de kom schiet. Knarsen en klemmen doe ik nog steeds alleen heb ik er nu geen last meer van.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 17 Mrt 2014 22:33

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

ik heb ook een knarsbitje, heb mijn eerste doorgebeten (lord) en heb nu een stevige maar die zie je echt wel hoor! ben zo a-sexy met dat ding in! doet me altijd denken aan een film waarvan ik NU ga zoeken of ik dat momentje kan vinden...

Maar kan er ook niet meer zonder, ik bijt anders mijn tanden kapot en heb veel hoofdpijn.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 17 Mrt 2014 22:36

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

ok eerste 25 seconden van deze trailer

http://youtu.be/aspBKFz2dBI


hoe maak ik er een filmpje van hier?
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Mrt 2014 22:52

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

1, ik ga boven naar de wc, dan heb ik heel even 2 minuten rust.
2, ben heel onzeker over mezelf
3, ben heel erg bang in het donker
4. Ben een heks als ik zwanger ben tegen mijn man als we alleen zijn, bij andere ben ik heel lief tegen mijn man (arme kerel)
5, wil het liefst stoppen met werken zodat ik bij mijn kinderen kan blijven
6, stiekem wel trots ben op wat mijn man en ik samen hebben bereikt qua kinderen, huis, werk en inkomen ect
7, soms doe als of ik slaap als mijn man naar bed kom omdat ik geen zin heb ik geaai en geknuffel
8, ik praat in mezelf onder de douche of alleen in de auto, dan doe ik net of ik word geïnterviewd
9, ik hoop dat de vakantie naar italie niet door gaat omdat ik dan als alles goed gaat 30 week zwanger ben maar ik het sneu vind als de groep niet gaat om mij. Maar omdat we nog steeds niks hebben geboekt heb ik goede hoop dat het niet door gaat ;)
10, ik het helemaal niet erg vind dat mijn man in de avond eigenlijk altijd in zijn eigen hok zit om te gamen ect
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem301

Bericht 18 Mrt 2014 09:30

Re: Vertel 10 dingen die (bijna) niemand van je weet!

Guus schreef:ok eerste 25 seconden van deze trailer

http://youtu.be/aspBKFz2dBI


hoe maak ik er een filmpje van hier?

Haha geweldig! En herkenbaar ja. En dan hebben we er alle 2 een :smile:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers