Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sporten en borstvoeding

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 17 Mrt 2014 12:24

Sporten en borstvoeding

Vanavond ga ik voor het eerst weer eens sporten in 3,5 jaar tijd. Wel onder begeleiding beginnen ivm bekken ed.
Vraag me alleen af of dit van invloed zal zijn op de borstvoeding. Ik wil 2 keer in de week sporten, bodypump of fitness en spinning. Nog meer borstvoediggevende mama's die sporten? Gaat dat goed icm borstvoeding? En last van lekkende borsten? Maak me ook wel een beetje zorgen om de grote van mijn borsten. Moet in ieder geval maar niet op de loopband gaan staan en trek 2 bh's over elkaar aan.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Mrt 2014 12:25

Re: Sporten en borstvoeding

Ik was begonnen met hardlopen maar ik heb echt last van mijn borsten daarbij. Dus ben weer gestopt (ook omdat ik geen tijd heb eigenlijk).
R. 2013
D. 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Mrt 2014 12:33

Re: Sporten en borstvoeding

Ik zorg dat ik voor het sporten in elk geval beide borsten leeg heb. Dan gaat het eigenlijk prima, ook hardlopen, maar dan wel met een hele goede sportbh.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem97

Bericht 17 Mrt 2014 12:33

Re: Sporten en borstvoeding

Hier gaat dat ook gewoon prima.
<<

IceCream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:34

Bericht 17 Mrt 2014 13:00

Re: Sporten en borstvoeding

Ja, ik heb gewoon getennist terwijl ik borstvoeding gaf. Nooit geen last of problemen mee gehad.
Meisje 6 jaar
Jongen 4 jaar
Meisje 3 jaar
Meisje 0 jaar
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 17 Mrt 2014 13:15

Re: Sporten en borstvoeding

Ik sport inmiddels ook weer, ga wel pas de deur uit als J net gedronken heeft.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem193

Bericht 17 Mrt 2014 14:28

Re: Sporten en borstvoeding

Ik kolfde/voedde altijd leeg voor het sporten. Een sport-BH kon en kan ik echt niet zonder.
Soms lekte ik wel wat in de sauna, daarvoor had ik dan een extra klein handdoekje mee.
<<

Anoniem166

Bericht 17 Mrt 2014 17:36

Re: Sporten en borstvoeding

Ik heb een extra stevige sportbh gekocht. Je hebt bh's voor verschillende intensiteiten van de sport en verschillende cupmaten. Mijn sportbh zit zo strak dat ik er prima mee kon hardlopen zonder dat mijn borsten alle kanten ophupsten. Dat ging prima. Ik lekte wel, maar dat deed ik zonder sporten ook.
<<

Anoniem186

Bericht 17 Mrt 2014 20:35

Re: Sporten en borstvoeding

Hardlopen gaat hier prima. Bij intensief sporten (ik was naast het hardlopen ook met de 30 day shred begonnen) merk ik wel dat de productie terug loopt.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers