Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar muziek downloaden

<<

Anoniem301

Bericht 17 Mrt 2014 08:37

Waar muziek downloaden

Doet iemand dat nog? En waar? Het gaat om losse nummers. Ik heb een betaald Spotify account waar ik heel blij mee ben. Maar ik wil muziek onder een fimpje zetten en dat kan niet met Spotify.
<<

Anoniem38

Bericht 17 Mrt 2014 09:12

Re: Waar muziek downloaden

Er is toch zo'n youtube converter naar mp3?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Mrt 2014 09:27

Re: Waar muziek downloaden

Klopt Jip
Ik zal het sneller bij een torrent zoeken en via bitttorent o.i.d. downloaden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 17 Mrt 2014 10:20

Re: Waar muziek downloaden

Ik gebruikt voor zulke dingen vaak deze link http://www.youtube-mp3.org/nl Je kunt daar gewoon het linkje van een youtube nummer invullen dan download ie 'm als mp3. Ik weet alleen niet precies in hoeverre je nog muziek mag gebruiken in youtube video's. Ik had begrepen dat dat rechtenvrije muziek moet zijn maar hoe dat precies zit weet ik ook niet. Het kan zijn dat wanneer je muziek gebruikt die niet rechtenvrij is, je filmpje wordt uitgeschakeld.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Mrt 2014 11:37

Re: Waar muziek downloaden

Joan schreef:Ik gebruikt voor zulke dingen vaak deze link http://www.youtube-mp3.org/nl Je kunt daar gewoon het linkje van een youtube nummer invullen dan download ie 'm als mp3. Ik weet alleen niet precies in hoeverre je nog muziek mag gebruiken in youtube video's. Ik had begrepen dat dat rechtenvrije muziek moet zijn maar hoe dat precies zit weet ik ook niet. Het kan zijn dat wanneer je muziek gebruikt die niet rechtenvrij is, je filmpje wordt uitgeschakeld.


Ja klopt, heb ik al een beetje uitgezocht. Je mag bijvoorbeeld wel stukjes laten horen, of het nummer versnellen of vertragen. Je mag nooit een heel nummer gebruiken.

Dank voor de tip!
<<

Anoniem187

Bericht 17 Mrt 2014 18:05

Re: Waar muziek downloaden

Ik heb een youtube to mp3 converter.. http://www.dvdvideosoft.com/products/dv ... ycrWPl5NrM

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers