Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Superfood Tarwegras

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 26 Feb 2014 07:21

Superfood Tarwegras

Wie gebruikt het, welk merk gebruik je, waar koop je het, hoeveel zit er in het zakje, hoe duur, en verneem je dat je er meer energie door krijgt?

Ik lees veel goede verhalen over Tarwegras. Ik eet elke dag veel verse groente en fruit. Ik probeer elke dag een kilometer of vijf te wandelen. Maar toch is mijn energiepijl echt laag. Ik heb een behoorlijke emotionele periode achter de rug. Dat kost ook energie. Maar ik wil dit graag weer terug. Dus krijg je er echt veel energie door of is dit maar van korte duur?
10-08-2017 ♥
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 26 Feb 2014 13:29

Re: Superfood Tarwegras

Ik kweek het zelf en de zaden koop ik gewoon bij een rawfood winkel of biowinkel. Ik heb een slowjuicer waar ik de sapjes mee maak. Ik moet zeggen dat ik nu alweer een tijdje niet heb gekweekt omdat mijn grond op is! Maar toch heb ik het idee dat ik er meer energie van krijg. Al weet ik niet of het echt zo is of dat het, het idee is dat je gezond bezig bent :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Feb 2014 14:39

Re: Superfood Tarwegras

Geen idee, ik gebruik het niet. Maar krijg je ook voldoende vlees/zuivel/vis binnen?
#teammaple🍁
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 27 Feb 2014 14:50

Re: Superfood Tarwegras

Ik gebruik het ook niet. Ik heb mezelf ook een tijdje gevoeld zoals jij nu voelt, en toen viel ik ook teveel af. Door meer koolhydraten aan mijn voeding toe te voegen werd dat beter, mijn lichaam heeft die gewoon meer nodig. Misschien geldt dat ook voor jou?
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 27 Feb 2014 15:31

Re: Superfood Tarwegras

Is er echt wetenschappelijk bewezen dat al dat superfood helpt of is het gewoon een leuk marketingtrucje om mensen geld uit hun zak te kloppen?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Mrt 2014 12:05

Re: Superfood Tarwegras

Derpy schreef:Is er echt wetenschappelijk bewezen dat al dat superfood helpt of is het gewoon een leuk marketingtrucje om mensen geld uit hun zak te kloppen?


Superfoods zijn voedingsmiddelen die hoog zijn in hun voedingswaarde. De meeste mensen denken dan al vrij snel aan tarwegras of chiazaad, maar dat klopt niet er zijn ook superfoods te koop in de supermarkt een goed voorbeeld hiervan is de blauwe bes.
2015 💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Mrt 2014 13:10

Re: Superfood Tarwegras

Of een ei.
#teammaple🍁
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Mrt 2014 13:16

Re: Superfood Tarwegras

Of broccoli.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Mrt 2014 19:28

Re: Superfood Tarwegras

Ik ga het deze week eens proberen. Qua eten zou het wel goed moeten zitten. Ook heb ik laatst het bloed laten onderzoeken. Daar was niks vreemds aan te merken. Maar als ik zie hoe vroeg ik 's avonds al kan slapen, lijkt mij ook niet echt goed. Ik moet niet vergeten dat ik al om half zes op sta, 's morgens. Maar dan nog zou een uur of half 10 's avonds wel haalbaar moeten zijn. Maar dat is regelmatig een ramp want ik haal het niet.
10-08-2017 ♥
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 02 Mrt 2014 19:32

Re: Superfood Tarwegras

Maar half 10 tot half 6 zijn 8 uurtjes. Een uur of 7 a 8 slaap per nacht is erg goed. De een heeft ook meer slaap nodig dan de ander.

Ik heb een tijd tarwegras gedronken, maar ben er mee gestopt omdat ik mijn tarweinname wil beperken.
Zelf had ik wel het idee dat ik iets meer energie kreeg daardoor, maar die kun je ook krijgen door andere dingen te eten of drinken of dingen te laten staan.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 14 Mrt 2014 16:51

Re: Superfood Tarwegras

Ik heb het vandaag voor het eerst gedronken. Ik had al gelezen dat het heel vies zou zijn, maar omg wat is dit GOOR! Ik heb voor 250 gram tarwegras €5,75 betaald. Ik weet niet of ik het durf om het morgen weer te drinken, aiai wat was het vies haha.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Anoniem152

Bericht 14 Mrt 2014 16:56

Re: Superfood Tarwegras

Haha, Nicole. Ik had me, na alle reviews, voorbereid op iets heel erg smerigs, naar vond het reuze meevallen.

Ik drink nu sinds een tijdje iedere ochtend tarwegras. Merk nog niet dat ik meer energie heb, maar dat heeft andere oorzaken.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Mrt 2014 19:51

Re: Superfood Tarwegras

Winegum schreef:Maar half 10 tot half 6 zijn 8 uurtjes. Een uur of 7 a 8 slaap per nacht is erg goed. De een heeft ook meer slaap nodig dan de ander.

Ik heb een tijd tarwegras gedronken, maar ben er mee gestopt omdat ik mijn tarweinname wil beperken.
Zelf had ik wel het idee dat ik iets meer energie kreeg daardoor, maar die kun je ook krijgen door andere dingen te eten of drinken of dingen te laten staan.


Maar ze bedoelt dat ze dus ruim voor half 10 in slaap valt en dus meer dan 8 uur slaap pakt.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 17 Mrt 2014 15:06

Re: Superfood Tarwegras

Serieus Chava? Oh, ik heb het niet meer aan gedurfd, maar eigenlijk wel zonde van het geld, dus ga het toch maar weer een keer proberen.. Drink jij het gewoon als een klein shotje of mix je het ergens mee?
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers