Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


aanschaf trampoline, waar op letten?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Mrt 2014 10:48

aanschaf trampoline, waar op letten?

Mijn ouders hebben besloten dat zij voor de kleinkinderen een trampoline willen aanschaffen. Mijn vader heeft gevraagd of ik er een wil uitzoeken.We willen een grote zodat ze ook echt ruimte hebben om te springen.

Hij wordt ingegraven, dus wij dachten dan hoeft zo'n net niet perse toch?

Tips waar we kunnen kopen, online of in een winkel? Andere tips waar we op moeten letten?
:heart: :heart: 2011
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 16 Mrt 2014 11:03

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Ook als is de trampoline ingegraven, ik zou voor een net kiezen. Stel je voor ze springen wat hoog en komen verkeerd terecht. Ook als ik zie wat voor 'fratsen' er hier uitgehaald worden. Hier had ik de trampoline en het net apart van elkaar bij verschillende winkels besteld. Dat is dus geen goed idee, want uiteindelijk hebben we gaten bij moeten boren omdat de palen van het net korter waren dan de gaten in de buizen van de trampoline zelf. Hier had ik 'm bij de gamma of praxis vandaan.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem28

Bericht 16 Mrt 2014 11:40

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Wij hebben een trampoline van 244cm via marktplaats gekocht. Die van ons is ook helemaal ingegraven (gelijke hoogte maaiveld) en wij hebben geen net. Nu is dat eerst ook nog niet nodig, zo hard springen ze nog niet.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 16 Mrt 2014 11:50

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Wij hebben gelet op het max. Gewicht zodat we er zelf ook op kunnen :redface:
En wij hebben er wel een net omheen, is ook ideaal als box voor onze jongste :P
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Mrt 2014 14:24

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Pandora schreef:Wij hebben gelet op het max. Gewicht zodat we er zelf ook op kunnen :redface:
En wij hebben er wel een net omheen, is ook ideaal als box voor onze jongste :P


:lol:
R. 2013
D. 2016
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 16 Mrt 2014 14:24

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Wat leuk! Ik lees even mee, wij willen er misschien volgend jaar een kopen en ook ingraven.
Goede tip Pandora, we willen er zelf uiteraard ook graag op kunnen, haha.
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 16 Mrt 2014 16:05

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Is Nog best een goede work out hoor! :dance:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem193

Bericht 16 Mrt 2014 16:09

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Mijn ouders hebben dit ook gedaan vorig jaar. Zij hebben er een van 366 en een model om in te graven.
Van het merk berg. Via www.outdoorspeelgoed.nl
<<

Anoniem99

Bericht 16 Mrt 2014 16:12

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Studiebol, ik heb je een PM gestuurd :)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Mrt 2014 20:19

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Pandora, goede tip! Thanks.

Alibi, ja die site ken ik, nadeel vind ik dat ze de trampolines weer in merken hebben onderverdeeld enzo, en ik heb dan weer geen verstand van van wat een goed merk is, en vraag ik me weer af of dat eigenlijk echt zo veel uit zal maken?

Sienna, bedankt!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem193

Bericht 16 Mrt 2014 20:27

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Studiebol schreef:Pandora, goede tip! Thanks.

Alibi, ja die site ken ik, nadeel vind ik dat ze de trampolines weer in merken hebben onderverdeeld enzo, en ik heb dan weer geen verstand van van wat een goed merk is, en vraag ik me weer af of dat eigenlijk echt zo veel uit zal maken?

Sienna, bedankt!


Daarvoor kun je ze wel bellen. Mijn moeder is toen bij ze langs gegaan en heeft uitgebreide informatie gekregen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Mrt 2014 20:30

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Alibi schreef:
Studiebol schreef:Pandora, goede tip! Thanks.

Alibi, ja die site ken ik, nadeel vind ik dat ze de trampolines weer in merken hebben onderverdeeld enzo, en ik heb dan weer geen verstand van van wat een goed merk is, en vraag ik me weer af of dat eigenlijk echt zo veel uit zal maken?

Sienna, bedankt!


Daarvoor kun je ze wel bellen. Mijn moeder is toen bij ze langs gegaan en heeft uitgebreide informatie gekregen.


Ja zag idd openingstijden enzo.. misschien daar gewoon is met mijn ouders langs rijden. Want ik zie nu ook pas dat niet elke trampoline ingegraven kan worden. Ik dacht dat je gewoon een gat moest graven en hups trampoline erin , maar dat is dus blijkbaar niet zo.
:heart: :heart: 2011
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 16 Mrt 2014 21:25

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Studiebol schreef:
Alibi schreef:
Studiebol schreef:Pandora, goede tip! Thanks.

Alibi, ja die site ken ik, nadeel vind ik dat ze de trampolines weer in merken hebben onderverdeeld enzo, en ik heb dan weer geen verstand van van wat een goed merk is, en vraag ik me weer af of dat eigenlijk echt zo veel uit zal maken?

Sienna, bedankt!


Daarvoor kun je ze wel bellen. Mijn moeder is toen bij ze langs gegaan en heeft uitgebreide informatie gekregen.


Ja zag idd openingstijden enzo.. misschien daar gewoon is met mijn ouders langs rijden. Want ik zie nu ook pas dat niet elke trampoline ingegraven kan worden. Ik dacht dat je gewoon een gat moest graven en hups trampoline erin , maar dat is dus blijkbaar niet zo.


Dat wist ik ook niet. Wel goed dat je er nu achter bent voordat de trampoline besteld/gekocht is.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem73

Bericht 17 Mrt 2014 12:28

Re: aanschaf trampoline, waar op letten?

Wij hebben een trampoline van bijna 5 meter doorsnede. Deze was ook echt duur. Maar kan heel veel gewicht aan zodat ik lekker kan springen met dochter :)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers