Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Olie bij mascara ivm uitdroging?

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mrt 2014 13:30

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Carrie schreef:Maar er zitten dus niet letterlijk oma's hè. Iedereen kan tips posten, net als hier.


Dat snap ik, maar dacht dat het tips van oudsher waren zoals een ui toevoegen aan het water als je de ramen gaat zemen (wat niet helpt bij mij overigens).
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mrt 2014 13:32

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Tulp schreef:Ik koop ook elke 3 maand ongeveer nieuwe. Merk heel duidelijk dat ik dan geütiliteerde ogen krijg en de mascara droger word als ik het langer gebruik.


Wat voor ogen? Dat woord heb ik nooit van gehoord, maar het zal wel.
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mrt 2014 13:32

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Maar voor de producten van tegenwoordig kun je ook huis-,tuin- en keukentips hebben.
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mrt 2014 13:34

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

caribbeanlover schreef:
Tulp schreef:Ik koop ook elke 3 maand ongeveer nieuwe. Merk heel duidelijk dat ik dan geütiliteerde ogen krijg en de mascara droger word als ik het langer gebruik.


Wat voor ogen? Dat woord heb ik nooit van gehoord, maar het zal wel.

Ik denk dat ze nuttige ogen heeft :yes:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Mrt 2014 15:49

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Dundas schreef:
caribbeanlover schreef:
Tulp schreef:Ik koop ook elke 3 maand ongeveer nieuwe. Merk heel duidelijk dat ik dan geütiliteerde ogen krijg en de mascara droger word als ik het langer gebruik.


Wat voor ogen? Dat woord heb ik nooit van gehoord, maar het zal wel.

Ik denk dat ze nuttige ogen heeft :yes:


;) geïrriteerd...
2015 💙
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Mrt 2014 16:03

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Tip werkt goed. Zet je mascara in een glas kokend/heel heet water! Word die weer vloeibaar
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 15 Mrt 2014 17:10

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Niet teveel met je borsteltje pompen is ook een tip. Dan komt er minder lucht bij en droogt ie minder snel uit.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mrt 2014 19:34

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

expressob schreef:Tip werkt goed. Zet je mascara in een glas kokend/heel heet water! Word die weer vloeibaar


Ga ik testen. Hoe lang moet het erin staan?

Winegum, pompen doe ik never nooit, altijd met een draaiende beweging eruit halen. Net als je nagellak niet moet schudden.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Mrt 2014 20:46

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Aantal minuten
<<

Anoniem301

Bericht 17 Mrt 2014 00:31

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

caribbeanlover schreef:
expressob schreef:Tip werkt goed. Zet je mascara in een glas kokend/heel heet water! Word die weer vloeibaar


Ga ik testen. Hoe lang moet het erin staan?

Winegum, pompen doe ik never nooit, altijd met een draaiende beweging eruit halen. Net als je nagellak niet moet schudden.

Ik schud mijn nagellak altijd. Waarom zou dat niet moeten? Waarom zit er dan een ijzeren balletje in zodat de lak beter mengt wanneer je schudt?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Mrt 2014 08:45

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Dan kunnen er luchtbelletjes in konen en die kunnen dan weer bobbelig effect hebben als je het opsmeert. Om dan te voorkomen kun je de lak beter 'rollen' in je hand, dan is dat balletje idd effectief.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 17 Mrt 2014 09:42

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Ik schud ook hoor, je moet volgens mij als een cocktailshaker te keer gaan wil er bellen in komen.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Mrt 2014 09:43

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Oh! Nooit van gehoord joh. Ook nooit last van gehad overigens.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mrt 2014 09:49

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Er zit toch geen balletje in? Ik heb dat ooit gelezen dat je niet moet schudden van iemand die er verstand van heeft dus neem aan dat zij de waarheid sprak. Maar als jij er geen last van hebt, dan moet je gewoon doen wat jij prettig vind.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Mrt 2014 11:13

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

caribbeanlover schreef:Er zit toch geen balletje in? Ik heb dat ooit gelezen dat je niet moet schudden van iemand die er verstand van heeft dus neem aan dat zij de waarheid sprak. Maar als jij er geen last van hebt, dan moet je gewoon doen wat jij prettig vind.


Ja, in elk potje zit als het goed is een metalen of een zilveren balletje.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mrt 2014 11:48

Re: Olie bij mascara ivm uitdroging?

Volgens mij bij die van mij niet, de meeste heb ik van Essence. Zal eens kijken. Denk dat zo'n balletje het niet tegenhoud dat als je schud je geen bubbels hebt als je het op brengt. Wat ik soms doe als de kleur niet goed gemengd is is het langzaam van de ene naar de andere kant laten doorlopen, maar niet schudden iig.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers