Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag ik even zeggen..

<<

Anoniem27

Bericht 12 Sep 2013 17:45

Re: Mag ik even zeggen..

-ED- schreef:
Bisq schreef:Dat ik zo trots en blij ben met mijn man :) ik lig hier uitgeput op de bank nadat ik drie uurtjes gewerkt heb. Kreeg het niet eens meer voor elkaar om boodschappen te doen. Toen heeft man pizza besteld en nu staat hij de was en afwas te doen en heeft hij stofgezogen. En ruimt hij drie paar schoenen van mij die door de woonkamer slingeren op <3.

Wanneer ben jij blij met je man/vriend?

Sorry, maar ik vind dit eigenlijk heel normale dingen? Het huis opruimen en een pizza bestellen? Is dat niet iets wat mensen iedere dag doen? Waar ben je dan precies zo trots op?

Niet lullig bedoeld hoor, maar ik begrijp je stukje echt niet :confused:


Ik lees juist dat ze er blij mee is. Zou ik ook zijn ;).
<<

Anoniem273

Bericht 12 Sep 2013 17:50

Re: Mag ik even zeggen..

Mijn man heeft m'n lievelingschips meegenomen voor vanavond <3
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 17:51

Re: Mag ik even zeggen..

Applegreen schreef:
-ED- schreef:
Bisq schreef:Dat ik zo trots en blij ben met mijn man :) ik lig hier uitgeput op de bank nadat ik drie uurtjes gewerkt heb. Kreeg het niet eens meer voor elkaar om boodschappen te doen. Toen heeft man pizza besteld en nu staat hij de was en afwas te doen en heeft hij stofgezogen. En ruimt hij drie paar schoenen van mij die door de woonkamer slingeren op <3.

Wanneer ben jij blij met je man/vriend?

Sorry, maar ik vind dit eigenlijk heel normale dingen? Het huis opruimen en een pizza bestellen? Is dat niet iets wat mensen iedere dag doen? Waar ben je dan precies zo trots op?

Niet lullig bedoeld hoor, maar ik begrijp je stukje echt niet :confused:


Ik lees juist dat ze er blij mee is. Zou ik ook zijn ;).


Ken je de achtergrond van Bisq?

Het is toch juist heerlijk als je zo kan genieten van die kleine dingen die zoveel mensen blijkbaar maar vanzelfsprekend vinden.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 17:51

Re: Mag ik even zeggen..

Applegreen schreef:
-ED- schreef:
Bisq schreef:Dat ik zo trots en blij ben met mijn man :) ik lig hier uitgeput op de bank nadat ik drie uurtjes gewerkt heb. Kreeg het niet eens meer voor elkaar om boodschappen te doen. Toen heeft man pizza besteld en nu staat hij de was en afwas te doen en heeft hij stofgezogen. En ruimt hij drie paar schoenen van mij die door de woonkamer slingeren op <3.

Wanneer ben jij blij met je man/vriend?

Sorry, maar ik vind dit eigenlijk heel normale dingen? Het huis opruimen en een pizza bestellen? Is dat niet iets wat mensen iedere dag doen? Waar ben je dan precies zo trots op?

Niet lullig bedoeld hoor, maar ik begrijp je stukje echt niet :confused:


Ik lees juist dat ze er blij mee is. Zou ik ook zijn ;).

Ik vind het alleen zo'n normale situatie, dat ik al die trots en blijdschap niet zo begrijp. Hier is opruimen en een pizza bestellen deel van onze alledaagse realiteit.
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 17:53

Re: Mag ik even zeggen..

ook van normale dingen moet je kunnen genieten. Juist de normale dingen zijn niet zo vanzelfsprekend als we soms vinden.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 18:05

Re: Mag ik even zeggen..

Nee ok, maar trots? Hier is het deel van het normale leven, dat man dingen doet in het huis en eten besteld en kookt en weet ik het allemaal! Net zoals ik dat doe. Natuurlijk ben ik trots op mijn man, maar eigenlijk niet om deze dingen, omdat het gewoon hoort bij een volwassen bestaan waarin je beide verantwoordelijkheid neemt voor dat soort dingen.

Ik vind het gewoon wat vreemd overkomen. Is je man ook trots op jou wanneer je een pizza bestelt?
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 18:13

Re: Mag ik even zeggen..

-ED- schreef:Ik vind het alleen zo'n normale situatie, dat ik al die trots en blijdschap niet zo begrijp. Hier is opruimen en een pizza bestellen deel van onze alledaagse realiteit.


Maar voor Bisq is het niet alledaags dat ze weer aan het werk gaat voor drie uurtjes en doodmoe daarvan thuis komt. Dat is al een hele overwinning. Dan is het toch lief dat haar vriend de huishoudelijke taken op zich neemt? Als je dat al niet waardeert... Misschien moet je het in context plaatsen.
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 18:15

Re: Mag ik even zeggen..

nogmaals weet je de achtergrond van Bisq? Denk/hoop dat je het dan wat beter snapt allemaal.

En geeft het jou nooit een fijn, trots gevoel als je merkt dat je man/vriend voor je zorgt? IK kan soms echt wel naar mijn vriend kijken als hij met hele normale dingen bezig is en overvallen door een gevoel van trots dat hij mijn vriend is.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 12 Sep 2013 18:15

Re: Mag ik even zeggen..

ED ik denk dat je het nu een beetje te letterlijk opvat. Ze zegt niet dat ze trots is op haar man omdat hij een pizza besteld. Ik denk dat ze zich op dat moment gewoon even besefte hoe fijn ze het met haar man heeft en dat het fijn is dat hij dat soort dingen op zulke momenten doet? Zou ik ook vinden als ik mezelf doodmoe zou voelen. Natuurlijk kan iedereen een pizza bestellen maar dat betekent niet dat je je even heel blij kunt voelen op zulke momenten, ook al zou het iedere dag gebeuren, so what.
<<

Anoniem23

Bericht 12 Sep 2013 18:15

Re: Mag ik even zeggen..

-ED- schreef:Nee ok, maar trots? Hier is het deel van het normale leven, dat man dingen doet in het huis en eten besteld en kookt en weet ik het allemaal! Net zoals ik dat doe. Natuurlijk ben ik trots op mijn man, maar eigenlijk niet om deze dingen, omdat het gewoon hoort bij een volwassen bestaan waarin je beide verantwoordelijkheid neemt voor dat soort dingen.

Ik vind het gewoon wat vreemd overkomen. Is je man ook trots op jou wanneer je een pizza besteld?


Ik denk dat het wel wat anders is in het geval van Bisq. En ik ben ook blij als mijn vriend lekker opgeruimd heeft en eten voor me maakt.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 18:23

Re: Mag ik even zeggen..

Ik kan me er moeilijk een voorstelling van maken, dat je daar een heel topic over opent, dan zou ik elke dag wel een topic kunnen openen met: 'mijn man heeft de keuken schoongemaakt en gestofzuigd, en ook nog gekookt, ik ben zo blij!'
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 18:24

Re: Mag ik even zeggen..

-ED- schreef:Ik kan me er moeilijk een voorstelling van maken, dat je daar een heel topic over opent, dan zou ik elke dag wel een topic kunnen openen met: 'mijn man heeft de keuken schoongemaakt en gestofzuigd, en ook nog gekookt, ik ben zo blij!'


Nou, val je terug in oud gedrag?

Het is toch goed om soms stil te staan bij de fijne dingen. Niet voor iedereen is dat zo vanzelfsprekend als voor jou.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 12 Sep 2013 18:25

Re: Mag ik even zeggen..

Nou ja zeg! Je kunt haar ook gewoon dat blije en trotse gevoel gunnen, je hoeft niet overal zo expliciet je mening door te drukken.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 18:36

Re: Mag ik even zeggen..

Ik vind dat je een beetje overdrijft ED. Sinds wanneer is het verkeerd om van de kleine dingetjes te genieten?
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 18:38

Re: Mag ik even zeggen..

Daar is uiteraard niks mis mee, ik dacht alleen dat ik iets miste ofzo, want ik begreep het OT niet.
<<

Anoniem273

Bericht 12 Sep 2013 18:40

Re: Mag ik even zeggen..

-ED- schreef:Daar is uiteraard niks mis mee, ik dacht alleen dat ik iets miste ofzo, want ik begreep het OT niet.


Je mist inderdaad wat, een stukje inlevingsvermogen misschien. Wat maakt het nou uit dat jij het niet bijzonder genoeg vindt om een topic voor te openen? Heb ik zo vaak met topics. Laat mensen gewoon blij zijn en genieten zonder alles zo uit te meten.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 18:41

Re: Mag ik even zeggen..

Ik weet niet of je weet wat Bisq's achtergrond is? Is al meerdere keren aan je gevraagd. Misschien dat je daarom beetje context mist? (Wat niet erg is, als je dat niet weet, maar dan kan je 't misschien beter begrijpen en zou je niet zo reageren hoop ik.). Neemt niet weg dat iedereen blij met zulke dingen mag zijn, dat is toch alleen maar fijn? Ik ben al blij als m'n vriend koffie zet als ik moe ben. Ok, daar open ik geen topic over, maar ik vond dit nou echt geen raar topic ofzo.
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 18:43

Re: Mag ik even zeggen..

ik zou willen dat ik nu een topic kon openen over een vriend die een pizza voor me besteld en t huis opruimt. Echt die kleine doodnormale dingen mis ik zo erg als mijn vriend er niet is.
<<

Anoniem23

Bericht 12 Sep 2013 19:21

Re: Mag ik even zeggen..

Mijn vriend is nu aangeschoten onderweg van een borrel op zijn werk dus ik zou dat ook best fijn vinden nu haha!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Sep 2013 19:28

Re: Mag ik even zeggen..

God, ED, zeikstraal.

Bisq, heerlijk genieten van die momenten!
Wij hebben sinds kort een white board in de keuken hangen en vandeweek kwam ik beneden om naar mijn werk te gaan, had hij er 's avonds: I love you! opgeschreven :heart:
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 19:33

Re: Mag ik even zeggen..

Lejow schreef:God, ED, zeikstraal.

Bisq, heerlijk genieten van die momenten!
Wij hebben sinds kort een white board in de keuken hangen en vandeweek kwam ik beneden om naar mijn werk te gaan, had hij er 's avonds: I love you! opgeschreven :heart:



:heart: Ik word ook altijd zo blij van die berichtjes.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 19:33

Re: Mag ik even zeggen..

Harrison schreef:Mijn vriend is nu aangeschoten onderweg van een borrel op zijn werk dus ik zou dat ook best fijn vinden nu haha!

Hopelijk op de fiets en niet met de auto?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Sep 2013 19:36

Re: Mag ik even zeggen..

Wat lijkt het me vervelend zeg, als je die kleine dingen niet eens meer echt kan waarderen en allemaal maar standaard en normaal vindt..

Wees tevree met kleine dingen en je zult gelukkig zijn.
Moest zomaar even denken aan een versje uit een oud poeziealbum.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 19:39

Re: Mag ik even zeggen..

-ED- schreef:
Harrison schreef:Mijn vriend is nu aangeschoten onderweg van een borrel op zijn werk dus ik zou dat ook best fijn vinden nu haha!

Hopelijk op de fiets en niet met de auto?


ik denk dat ie de scootmobiel heeft genomen.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 19:44

Re: Mag ik even zeggen..

Haha, ik waardeer het wel hoor. Het huishouden is alleen iets dat wij elke dag samen doen, dus vandaar dat ik er niet meer van opkijk als mijn man bijvoorbeeld stofzuigt. Dan zouden we elkaar elke dag een stuk of 10x trots aan moeten kijken, omdat ik bijvoorbeeld een doekje over de keukenvloer haal, of als hij zijn schoenen in de kast zet.

Ik ben dagelijks blij met de kleine dingen, maar dan eerder wanneer hij bijvoorbeeld iets extra's voor me heeft meegenomen uit de supermarkt, al is het maar een verrassingsei van 2 euro, of mijn favoriete fruit, of als hij mijn lievelingseten klaarmaakt precies op de manier waarop hij weet dat ik het het lekkerste vindt.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers