Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Anoniem215

Bericht 16 Mrt 2014 16:53

Re: Afvaltopic

Superknap Sushi! Je ziet duidelijk verschil in je taille en je benen. Ga zo door.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 16 Mrt 2014 17:17

Re: Afvaltopic

Wauw Sushi! Wat goed zeg!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 16 Mrt 2014 17:23

Re: Afvaltopic

Ah dank jullie wel :D Zijn erg leuke reacties! Over een kilo of 10 zal ik een nieuwe foto plaatsen ;-)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Mrt 2014 17:29

Re: Afvaltopic

Sushi wauw!! Je zit zeker goed verschil!
<<

Anoniem273

Bericht 16 Mrt 2014 18:09

Re: Afvaltopic

Echt heel goed te zien, Sushi! Super :)
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2014 19:20

Re: Afvaltopic

Wat een verschil Sushi, je ziet echt een taille verschijnen, super goed.

Wij gaan zo waarschijnlijk patat halen, maar in plaats van m'n patatje speciaal neem ik nu gewoon een patatje met eigen fritessaus. Scheelt nogal wat vet zie ik in m'n app. Eye opener.

Morgen weer wegen, ben zo benieuwd!
<<

Anoniem291

Bericht 16 Mrt 2014 21:16

Re: Afvaltopic

@ sushi, goed gedaan hoor, duidelijk verschil.

Ik ben wel een klein beetje trots op mezelf. Vandaag had ik een feestje voor mijn vader zijn verjaardag en heb vanmiddag alleen Spa blauw en thee gehad. Taart en alle hapjes afgeslagen en we gingen daarna bij mijn ouders eten, patat halen, maar ik ben voor een broodje gezond gegaan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mrt 2014 21:29

Re: Afvaltopic

Sushi wat een verschil

nadeel van afvallen is vind ik nu. Zit precies tussen 2 maten broeken in. De ene is te groot en zakt steeds af. En de andere te strak. Dat geld voor mijn spijker broeken

Ik had voor de zomer een broek besteld. En dacht doe maar 2 maten kleiner en hij paste ook nog prima met gemak.
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 16 Mrt 2014 21:59

Re: Afvaltopic

Super goed van je Sushi! Kom je een keer thee drinken?
<<

Anoniem50

Bericht 16 Mrt 2014 22:17

Re: Afvaltopic

Sushi, super gedaan! Ziet echt goed verschil!

Vandaag een redelijke dag gehad. Vanmiddag een Mergpijpje afgeslagen. Maar nu kost me dat niet heel veel moeite, ik ben niet gek op Mergpijpjes. Wel wat meer gegeten, want ik kon de eigengemaakte Rundvleessalade niet afslaan. Maar ach, als dat alles is. Ik ben al de hele dag wat moe, dus denk dat ik er vanavond vroeg lig.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 17 Mrt 2014 08:57

Re: Afvaltopic

Wow Sushi.. wat een verschil!
Afbeelding
<<

Anoniem215

Bericht 17 Mrt 2014 09:16

Re: Afvaltopic

Maandag weegdag: 69,7 :cheering:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Mrt 2014 09:18

Re: Afvaltopic

YES!! Vanmorgen 84.8!!! :cheering: Ein-de-lijk! En dat op maandag, dan heb ik altijd nog last van een weekendkilootje ;) Oh en ik ben nog ongesteld, dus eind van de week hoop ik nog iets lager te zitten!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem291

Bericht 17 Mrt 2014 09:38

Re: Afvaltopic

Madam en Bliss super!

Ik ben ook wel Bertje benieuwd of en hoeveel eraf is na 2 weken maar onze eigen weegschaal is kapot dus nog even geduld hebben.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mrt 2014 09:45

Re: Afvaltopic

Ik baal haha, niks afgevallen. :(
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 17 Mrt 2014 11:23

Re: Afvaltopic

Cotton schreef:Ik baal haha, niks afgevallen. :(


Stabiel blijven is nog steeds op de route naar je droomgewicht! ;) ik baal omdat ik geen weegschaal heb en dus geen flauw idee. Nog geen zichtbare verandering iig.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 17 Mrt 2014 12:25

Re: Afvaltopic

Madam en bliss , goed bezig!! :banaan:
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 17 Mrt 2014 12:42

Re: Afvaltopic

Madam en Bliss, goed bezig! :cheering:

Cotton, balen! Maar wat Rain zegt vind ik ook wel een goede. En misschien moet het lichaam gewoon even wennen?

Vandaag is het niet mijn weegdag. Ik mag donderdag pas weer. Ik wil vanmiddag even wandelen. Vanavond lekker gezond Broccoli eten. :ja:

Viel vannacht slecht in slaap en dan bedoel ik heel slecht in slaap. Was wel moe, maar kreeg de slaap niet. Toen bedacht ik me opeens dat ik zes koppen koffie heb gehad over één dag. Dat kan best weleens de reden zijn geweest.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 17 Mrt 2014 21:39

Re: Afvaltopic

Wauw nog meer leuke reacties, echt superleuk om dat allemaal te lezen. Dank jullie wel! :D

Bliss: YIHAAAAA!!! Supergoed!!!!

Pippa schreef:Super goed van je Sushi! Kom je een keer thee drinken?

Jaaa, lijkt me supergezellig! Ff Facebooken ;-)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 17 Mrt 2014 21:43

Re: Afvaltopic

Oh en Madam: voor jou ook een YIHAAA!!! :D :banaan:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Mrt 2014 22:01

Re: Afvaltopic

Ik denk dat ik morgenavond een vette reep chocola ga eten. Al zo lang niet gehad en ik vind dat het mag. Daarna kom ik me hier weer melden, zodat ik mijn motivatie niet verlies :D
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 17 Mrt 2014 22:07

Re: Afvaltopic

Bliss neeee echt? Maar heb je daarna dan niet enorme spijt of ben je niet bang dat je dan weer een paar ons zwaarder bent de volgende dag? Kan je niet iets kleins nemen? Een koetjesreep of zo. Die zijn niet zo groot haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Mrt 2014 22:13

Re: Afvaltopic

Hmm nu ga ik alweer twijfelen haha. Ik ben wel bang dat ik spijt krijg, maar ik heb hier gelezen dat het niet realistisch is om te denken dat ik meteen een kilo aankom na een avondje snaaien. Sterker nog, het kan juist ook de vetverbranding weer ff goed op gang brengen. Die reep spookt nu al dagen door mn hoofd, ik dacht hem dus maar gewoon te nuttigen, zodat ik er daarna weer ff tegenaan kan! Of dat een goed idee was, kan ik achteraf pas bepalen. Het enige waar ik bang voor ben is dat ik weer in oude patronen verval en de dag erna weer zoetigheid 'moet'. Nou ja, ik kijk morgen wel ff hoe het met de chocolabehoefte is gesteld ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem50

Bericht 17 Mrt 2014 22:18

Re: Afvaltopic

Je mag morgenavond pas een reep chocolade, dus ik zou kijken of je morgenavond nog steeds heel erg veel zin in een reep hebt en zo niet, het niet doen.
<<

Anoniem156

Bericht 17 Mrt 2014 23:26

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:Hmm nu ga ik alweer twijfelen haha. Ik ben wel bang dat ik spijt krijg, maar ik heb hier gelezen dat het niet realistisch is om te denken dat ik meteen een kilo aankom na een avondje snaaien. Sterker nog, het kan juist ook de vetverbranding weer ff goed op gang brengen. Die reep spookt nu al dagen door mn hoofd, ik dacht hem dus maar gewoon te nuttigen, zodat ik er daarna weer ff tegenaan kan! Of dat een goed idee was, kan ik achteraf pas bepalen. Het enige waar ik bang voor ben is dat ik weer in oude patronen verval en de dag erna weer zoetigheid 'moet'. Nou ja, ik kijk morgen wel ff hoe het met de chocolabehoefte is gesteld ;)



Waarom meteen een reep? Waarom niet genieten van een paar blokjes?
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers