Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 16 Mrt 2014 10:30

Re: Weight Watchers

Ik ben soms's avonds wel 1,5 kilo zwaarder. Komt goed Lejow, je hebt al zoveel bereikt dat je dit ook nog wel redt!
Ik woog gisterochtend 68,5 maar ben gisteravond wel een beetje de mist in gegaan met kaas en wijn maar ik had al mijn week punten nog over en vanmiddag ga ik nog drie kwartier hardlopen dus daar verdien ik nog wel wat active points mee.

alleen nog even bedenken wat we vanavond zullen eten...
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Mrt 2014 10:40

Re: Weight Watchers

Af en toe mag je best wat lekkers eten hoor!!
Ja, ik weeg ook tussen de kilo en de 1,5 zwaarder 's avonds.

Wij eten vanavond macaroni, maar dan met orzo (pasta in rijstvorm) ipv macaroni.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 16 Mrt 2014 20:03

Re: Weight Watchers

Hier had ik wat moeite met het maken van een menulijst voor deze week, dus als iemand nog lekkere ww recepten heeft hoor ik het graag !

Blegh voel me zo beroerd, snotterig en hoofdpijn volgens mij heeft mijn vriend me aangestoken :(.
Lig nu lekker in dikke trui en deken op de bank en drink liters thee naar binnen, dat is dan wel weer goed voor de lijn ;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Mrt 2014 20:28

Re: Weight Watchers

Oh bah Uiltje, vervelend is dat!
Ik had gisteren echt een offday, gelukkig voel ik me nu weer beter!

Een lekker recept:
Sperziebonen met kipfiletblokjes (of varkenshaasblokjes) gekruid in gyroskruiden, met een lepel tzatziki (zelf gemaakt met magere griekse yoghurt). Hier kun je rijst bij eten of gebakken aardappels.

Of orzo pasta (pasta in de vorm van rijst, bij ons in de winkel heet het 'baktat', met kipfiletblokjes, een zak wokgroente (welke je dan ook maar lekker vindt), met kerrie en een lepel philadelphia

Pizza met een bodem van tartaar, dat lekker kruiden, en er opgooien wat je lekker vindt. Tomatenpuree, tomatenblokjes, paprika, ui, en alle groente die je maar lekker vindt.. Grr kan het recept niet meer vinden.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 17 Mrt 2014 08:19

Re: Weight Watchers

Goedemorgen iedereen
hier weer 0,9 eraf dus nu zit ik op 83,1 en mijn punten zijn nu terug gezet naar 26 dat terwijl ik nog lang niet bij een gezond gewicht zit.snap er niks van. Ik ga kijken hoe het gaat met de 26 punten en anders zet ik het lekker terug op 27. Waar ik wel van baal is zaterdag ochtend gaf de weegschaal 82,5 aan.
Afbeelding]
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 17 Mrt 2014 10:16

Re: Weight Watchers

Wij hebben afgelopen week curry gegeten voor 7 punten.
100 gram kipfilet (3)
100 gram rijst (3)
Ik heb een zak thaiseroerbak groente gebruikt, helemaal toegevoegd. (0)
1 kuipje rode curry past (1)
1 blikje tomatenblokjes (0)

Ik bak dit zonder olie, dus geen extra punten om te bakken. Je snijdt gewoon de kipfilet in blokjes. Ik had 1 filetje voor 2 personen. Deze bak je in de wok. Groente erbij en meebakken tot ze zacht zijn, boemboe erbij en de tomatenblokjes. Even laten sudderen en klaar! Super lekker en verzadigend voor 7 punten. :) Ik maak dit gerecht ook wel een met Sajoer boontjes. Dan bak ik de kip in de oven en bak ik de boontjes met boemboe in de pan. Mega lekker!

Ik heb vanochtend stiekem gewogen. Vrijdag ook al maar toen gaf de weegschaal +0,1 aan. Vanochtend gelukkig niet, toen woog ik 64,8 dus er is 0,5 af! Jeeeej :D Ik ben nu wel een beetje snotterig dus ik hoop dat ik zo door kan gaan, ook met bewegen en zo.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 17 Mrt 2014 12:37

Re: Weight Watchers

Klinkt lekker Joan! Ik hou van curry's dus ga ik volgende week eens maken.

Hier wat slechte weken achter de rug, 2 weken terug was N. ziek, dus was flink aan huis gekluisterd. Daarna werden wij ziek halverwege de week en daarna op vakantie geweest. Al met al veel makkelijke maaltijden en niet opgelet (geen excuus natuurlijk). Nu zijn we alle junkfood flink zat en zijn we vandaag weer normaal gaan leven. Heb net flink wat boodschappen gedaan zodat we elke avond weer een gezonde maaltijd hebben (en ontbijt en lunch natuurlijk).

Ik eet nu 2 wraps zoals Lejow maakt met gerookte kip en dat honing mosterd goedje. Ik hield er niet zo van, maar moet zeggen vind dit wel erg lekker! Voor herhaling vatbaar dus. Zag ook op mijn app wrap met gerookte kip en pesto. Die maak ik van de week maar eens als variatie.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 17 Mrt 2014 12:58

Re: Weight Watchers

Hier ook sinds gisteren snotterig heb net wel uur gewandeld maar pff zweet breekt me uit dan :(
Straks nog even stofzuigen en wandelen naar de bieb en dan ga ik lekker op de bank met grote mok thee :)
Heb net ook snel even boodschappen gedaan. ze hadden bij de C1000 hier de pangasiusfile in wokstukjes in de aanbieding dus heb er twee meegenomen, ben benieuwd !
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 17 Mrt 2014 15:29

Re: Weight Watchers

Ik ga binnenkort de pizzabodem van bloemkool proberen. Daar ben ik echt mega benieuwd naar! Dan hoef je eigenlijk alleen maar de olie te rekenen die erin gaat, scheelt veel punten!
<<

Anoniem193

Bericht 17 Mrt 2014 15:41

Re: Weight Watchers

Vanavond zou ik weer naar cursus gaan, maar het lijkt erop dat mijn man erg laat thuis gaat zijn :(
Ik heb momenteel geen idee van mijn gewicht, mijn weegschaal is kapot. Laatst deed ik hem aan en toen ging hij al omhoog tellen terwijl ik er nog voor stond. Ik verwacht dat ik stabiel gebleven ben, maar ook dat is goed. Afgelopen weekend niet thuis geweest, en dan is het altijd heel moeilijk om toch enigszins verantwoord te eten.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 17 Mrt 2014 20:37

Re: Weight Watchers

Oo daar zitten wel een paar lekkere recepten tussen , bedankt dames!
Hier gaat het verder zijn gangetje, woensdag weer wegen ben benieuwd. Het schommelt de hele week al dus er is geen pijl op te trekken ;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Mrt 2014 20:51

Re: Weight Watchers

Dreamer, het punten aantal heeft niets te maken met of je al in de buurt bent van je streefgewicht. Het heeft te maken met je lengte en wat je nu weegt.
Per 3 kilo dat je afgevallen bent gaat er een punt af.

Mijn lichaam vond de 26 punten niets, dus ik blijf lekker op de 27 hangen.
Ik had vandaag ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'N trek in een ENORME ENORRMEEEE milka chocoladereep (zo een met biscuit erin). Maar ik heb het niet gedaan. Heb braaf mijn appeltje gegeten.
Ben nu zo dichtbij, ik wil het gewoon niet verpesten voor mezelf.
Moet wel zeggen dat het me wat lastiger af gaat nu ik zelf wat minder in mijn vel zit. Komt toch dat verdomde emotie eten weer boven.

Jaja, CCC, ze zijn lekker he :D :D :D Met pesto klinkt ook goed!
Ik had vandaag van een wrap een tosti gemaakt. Met gerookte kip, een klein beetje slanke kaas, en een druppeltje curry. Was ook lekker!

Joan, dat recept klinkt ook goed!
<<

Anoniem193

Bericht 17 Mrt 2014 20:55

Re: Weight Watchers

Hier gaat het erg slecht. Ben ongesteld, echt drama.
Heb voor de komende week afgesproken met de coach om geen chocola te eten.
Zo heeft ze met ons allen een persoonlijke afspraak gemaakt. Erg fijn, ik denk dat dat werkt.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 17 Mrt 2014 21:26

Re: Weight Watchers

Oke lejow dan vat ik m. Nou nu 26 punten dus we gaan het zien.
Afbeelding]
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 18 Mrt 2014 12:59

Re: Weight Watchers

Dames ik heb even een vraagje, vanavond heb ik zwangerschapscursus maar dan om aan je conditie te trainen na de zwangerschap. Hoe vul ik dit in kwa activiteiten punten?
Ik ga vanavond gehaktbal uit de oven eens proberen, hoeveel graden kan ik het beste doen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Mrt 2014 13:15

Re: Weight Watchers

Wat heb je precies aan activiteiten gedaan?
Buikspieroefeningen staat bijv in de app, fietsen ook, enz.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 18 Mrt 2014 13:58

Re: Weight Watchers

Ok nou heb geen idee , vanavond de eerste keer :)
Dan ga ik denk ik per onderdeel invullen dan.
<<

Anoniem 41

Bericht 18 Mrt 2014 14:20

Re: Weight Watchers

Is er een manier om de propoints uit te rekenen? Ik heb namelijk wel het hele pakket en ooit gedaan maar mijn punten van toen kloppen niet meer. Kan dit ook zelf uitgerekend worden?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Mrt 2014 21:16

Re: Weight Watchers

Mierzoet schreef:Is er een manier om de propoints uit te rekenen? Ik heb namelijk wel het hele pakket en ooit gedaan maar mijn punten van toen kloppen niet meer. Kan dit ook zelf uitgerekend worden?



Nope, praktisch niet.
Overal wat er van op internet stond, moest er af.
Logisch ook ,want dan zou iedereen zelf WW gaan volgen.
Maar misschien kun je kijken of je in de buurt komt van een van onze gewichten/lengtes en weet je hoeveel je (ongeveer) mag.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 18 Mrt 2014 22:32

Re: Weight Watchers

Mmm bij mij staat buikspieren er niet in , heb het zelf toegevoegd 20minuten voor 2 punten en het andere weet ik niet goed hoe ik dat moet invullen dus niet gedaan ;)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 19 Mrt 2014 08:26

Re: Weight Watchers

Is de gehaktbal nog gelukt Uiltje?

Ik heb vanochtend gewogen, 64,6! Ik ben nu dus 3,1 kilo kwijt! Ik ben echt heel blij. :D
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 19 Mrt 2014 08:47

Re: Weight Watchers

Ja gehaktbal was erg lekker !
Bedankt voor de tip, kan dit ook met koteletto`s?

Wow Joan wat goed zeg ! :D Ik ga zo na de cursus en ben erg benieuwd!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 19 Mrt 2014 10:11

Re: Weight Watchers

Ja, ik denk t wel. Ik gooi eigenlijk alles in de oven. Het ene moet misschien even onder de grill om het wat knapperig te krijgen maar gaar wordt het altijd! :D

Ik heb een nieuwe bikini besteld!
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 19 Mrt 2014 11:39

Re: Weight Watchers

Goed bezig Joan, ok zal eens kijken wat ik dan het beste kan doen !

Hier 200 gram aangekomen :( ze zeiden dat het waarschijnlijk kwam doordat ik gisteravond vrij laat gesport heb en daardoor nu vocht vast hou. Baalde wel even maar goed dit is nog te overzien .
<<

Anoniem193

Bericht 20 Mrt 2014 10:47

Re: Weight Watchers

Hoe is het meiden?
Jullie nog aanpassingen voor de tabel?

Volgens mij gaat het bij mij goed. Ik hou mij aan de groene producten, ik heb alleen gisteren 2 kleine koekjes bij de thee gehad toen ik in ballorig was. Ik voel het gewicht eraf vallen op de een of andere manier. Of het lijkt zo, maar ik voel mij iig uitstekend:D Dit weekend geen feestjes of bijzonderheden, dus weinig verleidin.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx