Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie mis je hier nog?

<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 19:01

Re: Wie mis je hier nog?

Zucht...
<<

Anoniem124

Bericht 12 Sep 2013 19:04

Re: Wie mis je hier nog?

Feit van de dag: cheese is een hippe trendsettah. Ik was de eerste met een keep calm avatar en die dingen aan de muur boven de bank.

Ik wil die afgezaagde dingen niet meer boven de bank.

Iemand een tip voor een webshop met mooie posters, niet van de van Gogh kunstrdrukken enzo?
<<

Anoniem273

Bericht 12 Sep 2013 19:05

Re: Wie mis je hier nog?

Ik vind Plint erg leuk, met mooie gedichten op een poster.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Sep 2013 19:06

Re: Wie mis je hier nog?

Jij weet ook niet wat je wilt met je naam hè, Kaas? :lol:
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 19:08

Re: Wie mis je hier nog?

Cheese schreef:Feit van de dag: cheese is een hippe trendsettah. Ik was de eerste met een keep calm avatar en die dingen aan de muur boven de bank.

Ik wil die afgezaagde dingen niet meer boven de bank.

Iemand een tip voor een webshop met mooie posters, niet van de van Gogh kunstrdrukken enzo?


Yeah trendsetter, net als ik met m'n mok uit 2009. Maarre nee, ik vind het ook beetje afgezaagd intussen en erger me eraan dat je het overal ziet. Kan je op Etsy niets moois vinden misschien?
<<

Anoniem124

Bericht 12 Sep 2013 19:08

Re: Wie mis je hier nog?

Aziraphale schreef:Ik vind Plint erg leuk, met mooie gedichten op een poster.


Het leuk! Yppisposters is ook leuk, misschien ook wel jouw smaak,
<<

Anoniem 63

Bericht 12 Sep 2013 19:14

Re: Wie mis je hier nog?

Plint is leuk!!!






Tot zover mijn bijdrage.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 19:16

Re: Wie mis je hier nog?

Plint is niet totaal mijn smaak geloof ik. Ippys wel meer! Zeker leuk voor kinderkamer.
<<

Anoniem 52

Bericht 12 Sep 2013 19:20

Re: Wie mis je hier nog?

Aziraphale schreef:
Famke schreef:tjongejonge t halve forum had de eerste dagen een keep calm avatar en heeft zonder problemen een nieuwe genomen. Elliot heeft volgens mij zelfs nog gevraagd of die van haar oke is omdat ie er qua lay out op lijkt.. En jij maakt er zo'n punt van.
Practise what you preace.. stay calm and get a new avatar.


Preach :)


I said it once..

I love you :)
<<

Anoniem301

Bericht 12 Sep 2013 19:38

Re: Wie mis je hier nog?

Elliot schreef:Volgens mij mag het zo wel, die van Carrie mag ook (al is de lay-out van die avatar wel iets anders).

Oh nu je het zegt! Had het helemaal niet door :drunken: Burgemeesters willen jullie dat ik mijn avatar verander?
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 19:46

Re: Wie mis je hier nog?

Haha Carrie, je avatar is al uitgebreid besproken in het desbetreffende topic en goedgekeurd door de burgemeesters. Daarom zei ik dat JD ook zoiets moest nemen, dat mag namelijk wel. Alleen nu blijft het hele forum over de avatar van JD vallen terwijl ze dus al een andere heeft.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Sep 2013 19:47

Re: Wie mis je hier nog?

Heb 'm al aangepast. Ik had de link in mijn hoofd helemaal niet gelegd omdat het mij om de naam Carrie op het plaatje ging. Sorry!
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 19:48

Re: Wie mis je hier nog?

Elliot schreef:Haha Carrie, je avatar is al uitgebreid besproken in het desbetreffende topic en goedgekeurd door de burgemeesters. Daarom zei ik dat JD ook zoiets moest nemen, dat mag namelijk wel. Alleen nu blijft het hele forum over de avatar van JD vallen terwijl ze dus al een andere heeft.


Heeft ze al een andere? Maar je ziet nog steeds die Keep Calm avatar! Hoe kan dat?
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 19:48

Re: Wie mis je hier nog?

Marin schreef:
Elliot schreef:Haha Carrie, je avatar is al uitgebreid besproken in het desbetreffende topic en goedgekeurd door de burgemeesters. Daarom zei ik dat JD ook zoiets moest nemen, dat mag namelijk wel. Alleen nu blijft het hele forum over de avatar van JD vallen terwijl ze dus al een andere heeft.


Heeft ze al een andere? Maar je ziet nog steeds die Keep Calm avatar! Hoe kan dat?

Andere Keep Calm avatar :laughcry:
<<

Anoniem301

Bericht 12 Sep 2013 19:49

Re: Wie mis je hier nog?

Elliot schreef:Haha Carrie, je avatar is al uitgebreid besproken in het desbetreffende topic en goedgekeurd door de burgemeesters. Daarom zei ik dat JD ook zoiets moest nemen, dat mag namelijk wel. Alleen nu blijft het hele forum over de avatar van JD vallen terwijl ze dus al een andere heeft.

Helemaal niet meegekregen joh! Heb 'm aangepast, want ceep calm is ceep calm toch? Of ontketen ik nu een nieuwe discussie, ook weer niet de bedoeling :nerd:
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 19:49

Re: Wie mis je hier nog?

Bazinga schreef:
Aziraphale schreef:
Famke schreef:tjongejonge t halve forum had de eerste dagen een keep calm avatar en heeft zonder problemen een nieuwe genomen. Elliot heeft volgens mij zelfs nog gevraagd of die van haar oke is omdat ie er qua lay out op lijkt.. En jij maakt er zo'n punt van.
Practise what you preace.. stay calm and get a new avatar.


Preach :)


I said it once..

I love you :)


krijgen we ook een taalpolitie smiley?

(grapje)
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 19:50

Re: Wie mis je hier nog?

Ze heeft nu geen effen achtergrond meer. Volgens mij mag het zo wel, omdat hij nu niet meer op die van de burgemeesters lijkt. Ze had eerst echt zo'n effen achtergrond net als de burgemeesters.
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 19:52

Re: Wie mis je hier nog?

Carrie schreef:
Elliot schreef:Haha Carrie, je avatar is al uitgebreid besproken in het desbetreffende topic en goedgekeurd door de burgemeesters. Daarom zei ik dat JD ook zoiets moest nemen, dat mag namelijk wel. Alleen nu blijft het hele forum over de avatar van JD vallen terwijl ze dus al een andere heeft.

Helemaal niet meegekregen joh! Heb 'm aangepast, want ceep calm is ceep calm toch? Of ontketen ik nu een nieuwe discussie, ook weer niet de bedoeling :nerd:

Ceep calm? :nerd:
<<

Anoniem193

Bericht 12 Sep 2013 19:54

Re: Wie mis je hier nog?

Carrie schreef:
Elliot schreef:Haha Carrie, je avatar is al uitgebreid besproken in het desbetreffende topic en goedgekeurd door de burgemeesters. Daarom zei ik dat JD ook zoiets moest nemen, dat mag namelijk wel. Alleen nu blijft het hele forum over de avatar van JD vallen terwijl ze dus al een andere heeft.

Helemaal niet meegekregen joh! Heb 'm aangepast, want ceep calm is ceep calm toch? Of ontketen ik nu een nieuwe discussie, ook weer niet de bedoeling :nerd:



Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 19:56

Re: Wie mis je hier nog?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 12 Sep 2013 19:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 19:57

Re: Wie mis je hier nog?

Elliot schreef:Ze heeft nu geen effen achtergrond meer. Volgens mij mag het zo wel, omdat hij nu niet meer op die van de burgemeesters lijkt. Ze had eerst echt zo'n effen achtergrond net als de burgemeesters.


Ah ok. Ik vind het nog steeds eigenwijs, maar ok.
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 19:58

Re: Wie mis je hier nog?

Is het ook wel, maar volgens mij is dit niet in strijd met het verzoek van de burgemeesters, dat bedoelde ik alleen maar te zeggen :D
<<

Anoniem301

Bericht 12 Sep 2013 20:00

Re: Wie mis je hier nog?

Alibi schreef:
Carrie schreef:
Elliot schreef:Haha Carrie, je avatar is al uitgebreid besproken in het desbetreffende topic en goedgekeurd door de burgemeesters. Daarom zei ik dat JD ook zoiets moest nemen, dat mag namelijk wel. Alleen nu blijft het hele forum over de avatar van JD vallen terwijl ze dus al een andere heeft.

Helemaal niet meegekregen joh! Heb 'm aangepast, want ceep calm is ceep calm toch? Of ontketen ik nu een nieuwe discussie, ook weer niet de bedoeling :nerd:



Afbeelding

:thumbup:
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 12 Sep 2013 20:38

Re: Wie mis je hier nog?

Nou sorry, maar ik vind hier niks eigenwijs aan, want dit lijkt in de verste verte niet op wat de burgemeesters hebben.
Ik begreep via Elliot dat dit wel zou mogen, dus heb hem meteen aangepast.
Als dit nou óók niet mag, dan hoor ik het wel van de burgemeesters. Zo niet, dan blijft ie :angel:
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 20:40

Re: Wie mis je hier nog?

:laughcry:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers