Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gekocht topic! #1

<<

Anoniem87

Bericht 15 Mrt 2014 22:14

Re: Laatst gekocht topic!

Afbeelding

en

Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 15 Mrt 2014 23:22

Re: Laatst gekocht topic!

Intoxicated schreef:Ik haat echt twijfelen haha. Ik kan iets ook wel 3x aan en uit trekken.. teruglopen naar de winkel, nog een keer passen en zeggen.. Nee toch maar niet. Om er vervolgens over te dromen :|


Oh nee zo erg heb ik het nooit (gehad)! Wat vervelend zeg... Hopelijk wordt het minder of nog liever gaat het gewoon weg :)
Helpt het als je vriend of een vriendin mee is? Of heb je het dan ook zo erg?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 15 Mrt 2014 23:50

Re: Laatst gekocht topic!

Leuk Elin!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem29

Bericht 16 Mrt 2014 12:04

Re: Laatst gekocht topic!

@ Peyton, ik heb het altijd. Volgens mij is shoppen met mij ook echt vervelend. Ik vind de kleding allemaal 'wel' leuk, maar niets vind ik echt geweldig. Het is niet dat het lelijk staat ofzo, want vriendinnen zeggen dan altijd 'Ohh leuk! Nemen' en dan is het eerste wat ik denk.. 'Ja, en dan? Wanneer trek ik het aan.. Is het wel leuk genoeg? Vind ik het het geld wel waard? Waarmee doe ik het aan? Vind ik het niet te saai? etc. etc. etc. haha). Dat is gewoon vermoeiend.

Ik koop een stuk gemakkelijker dure make up en vind dat dan ook gelijk leuker omdat ik daarin veel makkelijker keuzes maak en ik er bijvoorbeeld 2 jaar mee doe. Terwijl ik op kleding zo snel uitgekeken ben.

Toevallig heb ik gisteren wel een ASOS bestelling gedaan na 5 uur twijfelen en de helft in het mandje/weer eruit/weer erin. Allemaal kleding uit de sale van relatief goede merken. Hopelijk word ik nu niet teleurgesteld :P

Heb wel echt en koopje gedaan trouwens! Dat roze blousje was afgeprijsd van €235,- naar €41,- !! Van 100% zijde. Ik ben zo benieuwd. Hoop dat ik alles leuk vind dus. Dat zwarte jurkje is voor de bruiloft van mijn zus met mijn nieuwe shoes van die ik gisteren heb laten zien eronder. Dat is nou echt ik :D (Het gaat trouwens om de rok, niet het shirtje).

Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Mrt 2014 19:16

Re: Laatst gekocht topic!

Gisteren deze laarsjes gekocht in de sale. Ben er superblij mee, heb ze al de hele dag aan!

Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Mrt 2014 20:10

Re: Laatst gekocht topic!

@ Intoxicated, dat lijkt me echt zo vervelend! Maar helaas kan je daar zelf ook niks aandoen he, hopelijk wordt het minder :)
Wat je besteld hebt is trouwens echt heel leuk! Dat zwarte jurkje is echt mooi en dan met die leuke schoenen en dat roze blousje is enorm afgeprijsd zeg, wow! Denk ook dat alles jou heel mooi zal staan en ben benieuwd of je alles gaat houden haha. Maar het lijkt me erg vervelend als je zo erg twijfelt, dat is voor jezelf ook gewoon helemaal niet fijn.

@ Mizz_S, hele leuke laarsjes!
Laatst gewijzigd door Vanya op 16 Mrt 2014 20:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Mrt 2014 20:12

Re: Laatst gekocht topic!

Toxi, die schoenen hè van Invito.. Loop je daar makkelijk op? Ik kan niet zo goed met hoge pumps overweg en vraag me af of ik met deze sandaaltjes mijn nek niet ga breken. Maar ik vind ze zoooo mooi. Ik ga ze wel passen, maar 2 meter in de winkel lopen is toch anders dan wanneer je ze hele dagen aanhebt.
<<

Anoniem22

Bericht 16 Mrt 2014 20:24

Re: Laatst gekocht topic!

Mizz_S schreef:Gisteren deze laarsjes gekocht in de sale. Ben er superblij mee, heb ze al de hele dag aan!


Wauw fantastisch! Zo jammer dat de webshop van Pimkie geen bezorgingen doet aan Nederland.
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 16 Mrt 2014 22:57

Re: Laatst gekocht topic!

*
Laatst gewijzigd door Amaryllis op 10 Apr 2014 12:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem87

Bericht 16 Mrt 2014 23:46

Re: Laatst gekocht topic!

Amaryllis, hij is van Only!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 17 Mrt 2014 10:06

Re: Laatst gekocht topic!

Mizz_S schreef:Gisteren deze laarsjes gekocht in de sale. Ben er superblij mee, heb ze al de hele dag aan!

Afbeelding



Oh deze zijn leuk!!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Mrt 2014 13:46

Re: Laatst gekocht topic!

Ik heb deze jurk gekocht voor het 12,5 jarig huwelijksfeest van mijn ouders in augustus. Bij JenJenhouse besteld (op maat), vandaar dat ik het al zo vroeg heb besteld :wink:
Afbeelding

♥♥
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 17 Mrt 2014 13:48

Re: Laatst gekocht topic!

Elliot schreef:Ik heb deze jurk gekocht voor het 12,5 jarig huwelijksfeest van mijn ouders in augustus. Bij JenJenhouse besteld (op maat), vandaar dat ik het al zo vroeg heb besteld :wink:
Afbeelding



Mooi!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 17 Mrt 2014 13:51

Re: Laatst gekocht topic!

Wow, erg mooie jurk Elliot!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem 43

Bericht 17 Mrt 2014 14:12

Re: Laatst gekocht topic!

Wat een mooie jurk Elliot!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Mrt 2014 14:53

Re: Laatst gekocht topic!

Thanks dames! ik ben er ook heel blij mee!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 17 Mrt 2014 17:24

Re: Laatst gekocht topic!

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb dit besteld om te dragen op een bruiloft. Jurkje met een soortgelijk jasje en daaronder die schoenen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 17 Mrt 2014 20:39

Re: Laatst gekocht topic!

Mooi Elliot!!

Viva: Ik zie alleen je laarsjes, die zijn wel leuk!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem30

Bericht 17 Mrt 2014 20:41

Re: Laatst gekocht topic!

O Mizz_S, die laarzen zijn geweldig leuk!!!
<<

Anoniem152

Bericht 19 Mrt 2014 21:14

Re: Laatst gekocht topic!

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem29

Bericht 20 Mrt 2014 19:21

Re: Laatst gekocht topic!

Leuk Chava!

Alles wat ik heb gekocht van ASOS gaat terug haha. Het zat allemaal raar. Dat jurkje was echt veeeel te groot bij de boobies, zelfs met een push up bh eronder was er niets van de maken.

En die blousjes waren ook allemaal te wijd. Ik voelde mezelf gewoon nergens mezelf in :smile:
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 20 Mrt 2014 22:54

Re: Laatst gekocht topic!

Ik heb het vorige jurkje, die niet te zien was, plus schoenen terug gestuurd en nu deze besteld voor de bruiloft.
Benieuwd hoe hij staat.
Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 20 Mrt 2014 23:10

Re: Laatst gekocht topic!

Ik heb deze schoenen besteld:

Afbeelding
<<

Anita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 03 Mrt 2014 11:02

Bericht 21 Mrt 2014 10:52

Re: Laatst gekocht topic!

Kreeft schreef:
Mizz_S schreef:Gisteren deze laarsjes gekocht in de sale. Ben er superblij mee, heb ze al de hele dag aan!

Afbeelding



Deze zijn echt mooi he, ik was gisteren in Berlijn en zag deze ook met 30% er af.
Helaas niet in mijn maat :palm:
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2014 17:58

Re: Laatst gekocht topic!

Pumps:
Afbeelding

Blauw panterblousje:
Afbeelding

Beige topje met zwarte leren dingen op schouders.. Valt veel meer open dan hier op het plaatje.
Afbeelding

Spijkerblousje:
Afbeelding

Portomonnee:
Afbeelding

Topje:
Afbeelding

Jumpsuit (totaal niets voor mij/mijn figuur, maar ik wil het gewoon eens proberen):
Afbeelding

Korte broek:
Afbeelding

Korte broek:
Afbeelding

Topje:
Afbeelding

Vans :love:
Afbeelding

Donkergrijze broek:
Afbeelding

Donkerblauw jurkje:
Afbeelding

Dat was het wel geloof ik....
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers