Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bloemen in huis, houd jij daarvan?

<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 10 Mrt 2014 10:35

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik vind het altijd heel mooi, maar ik koop ze eigenlijk nooit voor mezelf. Mijn man heeft van de week wel een heleboel bollen gekocht die we her en der hebben neergezet, lekker de lente in huis!

Afbeelding
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 10 Mrt 2014 12:26

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Wij hebben eigenlijk altijd wel bloemen staan. Iedereen weet ook wel dat ik er van hou, dus bezoek neemt vaak een bosje bloemen voor me mee.
Als die uitgebloeid zijn dan haal ik meestal de bloemen er uit en stop ik nieuwe bloemen tussen het groen, zo kan ik voor weinig geld weken genieten van een bos bloemen!
Mijn man neemt zo nu en dan ook bloemen voor me mee, ik denk gemiddeld 1 keer in de zes weken, de bloemen van Valentijnsdag heb ik woensdag pas weg gedaan, 2.5 week later! Nu heb ik een potje met narcissen, gewoon bolletjes, staan, vol in bloei, die kostte 75 cent!

Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijvoorbeeld op de Albert Cuyp of de Dappermarkt echt voor een prikkie bloemen kan halen, dus zo blijft het ook leuk om bloemen te kopen!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem 47

Bericht 10 Mrt 2014 21:10

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ja, ik vind dat gezellig staan en lekker ruiken.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 10 Mrt 2014 21:47

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik hou van bloemen en planten! Vind het zo gezellig staan in huis.
<<

Anoniem280

Bericht 11 Mrt 2014 11:31

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik koop geregeld een bosje bloemen voor in huis. Vind het gezellig staan en het ruikt lekker. Heb nu zin om straks tulpen te halen.
<<

Anoniem280

Bericht 11 Mrt 2014 20:54

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Kreeg vandaag onverwachts bezoek van mijn pa, had een bos tulpen voor mij meegebracht, kon waarschijnlijk mijn gedachten lezen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 11 Mrt 2014 23:49

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik vind het heel gezellig staan, maar ik koop maar heel af en toe een bosje voor mezelf.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 12 Mrt 2014 00:27

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Angela schreef:Ik vind het ook wel gezellig staan maar heb zelden echt een bos, alleen als ik er eentje krijg. Ik heb maar een kleine woonkamer en als zo'n bos op tafel staat, staat hij gruwelijk in de weg. En op de eetkamertafel zie ik 'm vanuit de woonkamer niet. Zonde!
Ik heb wel her en der wat vaasjes voor 1 bloem staan en daar zet ik regelmatig gerbera's in, mijn lievelingsbloemen. Nu al een tijdje niet, toch maar weer eens doen.


Vandaag een paar gerbera's gekocht, staat weer gezellig!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 14 Mrt 2014 20:49

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik heb altijd bloemen in huis. Ik hou vooral van tulpen. Ik word er heel vrolijk van en het staat gewoon leuk.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem280

Bericht 14 Mrt 2014 20:52

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Als deze tulpen zijn uitgebloeid, koop ik zelf 2 bosjes.
<<

Anoniem50

Bericht 14 Mrt 2014 21:16

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik heb net weer twee bosjes tulpen in de vaas gezet. Ze zijn nog niet eens uitgekomen, dus voor ik er echt van kan genieten zijn we dagen verder. Nu lijkt het gewoon een bosje onkruid. :P
<<

Anoniem28

Bericht 14 Mrt 2014 21:28

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik hou heel erg van bloemen. Wij hebben nu meestal een bosje op de lage tafel staan, afgelopen weken een bosje gerbera's die er een week of drie gestaan hebben.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 14 Mrt 2014 21:51

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik koop ze eigenlijk nooit, maar als we ze in huis hebben fleurt het de hele boel op!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mrt 2014 21:37

Re: Bloemen in huis, houd jij daarvan?

Ik word vrolijk van bloemen in huis. Vooral als het lekkere voorjaarskleuren zijn :D
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo