Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


nieuw matras vraag

<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 12 Mrt 2014 15:46

nieuw matras vraag

Ik ben op zoek naar een nieuw matras. Nu zit ik te twijfelen uit de volgende twee.

1. Pocketveermatras met aan 1 zijde nasa traagschuim (3cm)

2. traagschuimmatras met aan 1 zijde nasa traagschuim afdeklaag (3cm)

Wat is t verschil? Ik slaap niet goed en heb vaak last van m'n rug. Mijn vriend heeft geen problemen, we hebben twee losse matrassen dus ik koop er alleen 1 voor mij.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 12 Mrt 2014 22:21

Re: nieuw matras vraag

niemand?
<<

Anoniem193

Bericht 12 Mrt 2014 22:30

Re: nieuw matras vraag

Wat is het verschil tussen NASA traagschuim en gewoon traagschuim?

Wij hebben zelf nummer 1 sinds 6 jaar en het slaapt heerlijk en ik heb amper nog last van mijn rug.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 13 Mrt 2014 15:59

Re: nieuw matras vraag

Ik zou voor nummer 2 gaan. Dit matras vormt zich namelijk helemaal naar je rug en dat zorgt voor een optimaal comfort. En aangezien je last hebt van je rug.

Kun je het matras een tijdje proef liggen? Als het goed is moeten ze je dat wel aanbieden want een matras is heel moeilijk te kopen. Want dan kun je eventueel 1 nemen en als die niet bevalt de andere nemen. Waar heb je de matrassen gezien trouwens?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

ChiQ

Bericht 13 Mrt 2014 17:57

Re: nieuw matras vraag

Wij hebben een tempur bed, dat is met traagschuim, het is even wennen maar als je eenmaal bent gewend slaap je echt goed en diep, je hebt ook het gevoel dat je een beetje zweeft. En trap niet in Nasa schuim, die gebruiken helemaal geen schuim, ooit is dat ontstaan maar het is een fabel, denk wel goed na ik geloof dat ons bed bijna €7000,- was. Zou zonde zijn als je niet helemaal tevreden bent.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 14 Mrt 2014 10:35

Re: nieuw matras vraag

Een matras is heel persoonlijk, dus ik zou een matras kiezen bij een bedrijf waar je het bijvoorbeeld een maand kunt uitproberen. Gewoon even er op liggen is helemaal niet voldoende om het goed te kunnen testen.
<<

Anoniem287

Bericht 14 Mrt 2014 11:07

Re: nieuw matras vraag

Ik verkoop matrassen en bij de winkel waar ik werk mag je max je matras drie maanden uitproberen. Minimaal een maand, en dan heb je dus nog 2 maanden de tijd om het wat langer te proberen en/of je matras terug te brengen.
<<

Anoniem287

Bericht 14 Mrt 2014 11:08

Re: nieuw matras vraag

k bedenk me net, welke maat heb je nodig? Ik heb hier thuis nog 2 zo goed als nieuwe traagschuimmatrassen liggen van Eastborn, een soft en een medium, in 80x200. Ze zijn wel al een aantal jaar oud, maar ik heb ze maar een paar maanden gebruikt (in mijn eentje), met waterdichte matrasbeschermer.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Mrt 2014 14:57

Re: nieuw matras vraag

Als jij erg last van je rug hebt dan is het misschien verstandig om advies in een winkel te krijgen. Ik ben gewoon in een winkel op verschillende matrassen gaan liggen om te voelen welke het lekkerste lag en advies te krijgen wat dan het beste is. Ze zien dan namelijk hoe je op het matras ligt en wat het effect is.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 14 Mrt 2014 21:56

Re: nieuw matras vraag

In de winkel waar ik heb gewerkt kun je ook uitgebreid advies krijgen en de matras dus 100 dagen testen. Ik zou zeker eens naar een winkel gaan en eens advies gaan vragen en gaan testen. Bij de meeste winkels waar ze matrassen verkopen kunnen ze je goed advies geven.

Succes!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 15 Mrt 2014 11:07

Re: nieuw matras vraag

Bedankt voor de adviezen! Ik ga vandaag even in de winkel langs om navraag te doen!!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers