Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mama-netwerk

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Mrt 2014 00:15

Re: Mama-netwerk

Oh ja die zit daar natuurlijk ook, ben er nog niet geweest dus ook een leuk idee!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 02 Mrt 2014 01:04

Re: Mama-netwerk

zonneschijn schreef:Oh ja die zit daar natuurlijk ook, ben er nog niet geweest dus ook een leuk idee!

Nee ik ook nog niet, maar het idee 10 min op de fiets of met de bus enz naar houten. Klinkt de fiets toch een stuk aantrekkelijker :smile:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 02 Mrt 2014 02:24

Re: Mama-netwerk

Ik heb dit topic allang niet meer bekeken vandaar mijn ontzettend late reactie maar ik woon inderdaad in H.
Net als appeltje dus? Grappig.... Ik wist niet dat er hier meiden uit diezelfde woonplaats aanwezig waren / zijn...


Kwak: Ommen is inderdaad ook maar 10-15 minuutjes...[/quote]

Meeten?
In een speeltuin of bij iemand thuis met appeltje en rejoy oid?


Ik ben niet zo'n "held" in meeten maar met een niet al te grote groep lijkt mij dat best een keer leuke en gezellig :ja:
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 02 Mrt 2014 22:33

Re: Mama-netwerk

M-G schreef:Ik heb dit topic allang niet meer bekeken vandaar mijn ontzettend late reactie maar ik woon inderdaad in H.
Net als appeltje dus? Grappig.... Ik wist niet dat er hier meiden uit diezelfde woonplaats aanwezig waren / zijn...


Kwak: Ommen is inderdaad ook maar 10-15 minuutjes...


Meeten?
In een speeltuin of bij iemand thuis met appeltje en rejoy oid?


Ik ben niet zo'n "held" in meeten maar met een niet al te grote groep lijkt mij dat best een keer leuke en gezellig :ja:[/quote]

Dat scheelt weer, ik ben ook geen held hoor!
Vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 02 Mrt 2014 22:43

Re: Mama-netwerk

Kwak schreef:
M-G schreef:Ik heb dit topic allang niet meer bekeken vandaar mijn ontzettend late reactie maar ik woon inderdaad in H.
Net als appeltje dus? Grappig.... Ik wist niet dat er hier meiden uit diezelfde woonplaats aanwezig waren / zijn...


Kwak: Ommen is inderdaad ook maar 10-15 minuutjes...


Meeten?
In een speeltuin of bij iemand thuis met appeltje en rejoy oid?


Ik ben niet zo'n "held" in meeten maar met een niet al te grote groep lijkt mij dat best een keer leuke en gezellig :ja:


Dat scheelt weer, ik ben ook geen held hoor!
Vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen![/quote]

Ik ben ook niet zo'n held maar vind het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Helemaal nieuwe mensen die een beetje in de buurt wonen. Moeten we maar een datum afspreken he.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 03 Mrt 2014 17:13

Re: Mama-netwerk

Sjaak Trekhaak schreef:

Ik woon in N'gein! Ik heb een dochter van 5 en een zoon van 3.
Petteflet, heb ik jou op Facebook, of niet?


Nee wij zijn niet bevriend met elkaar via Facebook. Heb je trouwens eind november een keertje gespot bij het binnengaan van de Hema. Ik kwam net op dat moment naar buiten zetten.

Shy: ik woon op Achterveld, vlakbij de camping. En jij?

Monkeytown is trouwens erg leuk! En makkelijk te bereiken voor de IJsselsteiners onder ons.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 03 Mrt 2014 17:53

Re: Mama-netwerk

Petteflet, zenderpark! 7 min lopen bij Appie vandaan ongeveer.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Mrt 2014 03:53

Re: Mama-netwerk

appeltje schreef:
Kwak schreef:
M-G schreef:Ik heb dit topic allang niet meer bekeken vandaar mijn ontzettend late reactie maar ik woon inderdaad in H.
Net als appeltje dus? Grappig.... Ik wist niet dat er hier meiden uit diezelfde woonplaats aanwezig waren / zijn...


Kwak: Ommen is inderdaad ook maar 10-15 minuutjes...


Meeten?
In een speeltuin of bij iemand thuis met appeltje en rejoy oid?


Ik ben niet zo'n "held" in meeten maar met een niet al te grote groep lijkt mij dat best een keer leuke en gezellig :ja:


Dat scheelt weer, ik ben ook geen held hoor!
Vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen!


Ik ben ook niet zo'n held maar vind het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Helemaal nieuwe mensen die een beetje in de buurt wonen. Moeten we maar een datum afspreken he.


Dat is fijn dat ik niet de enige "niet held" ben :smile: lijkt mij leuk!
Afbeelding
Vorige

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers