Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 13 Mrt 2014 19:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Mag ik nog biechten in dit topic?

Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb heel veel contact met een man met wie ik geen relatie wil. Hij ook niet met mij, maar we hebben dagelijks contact en ook wel seks af en toe. Het lijkt eigenlijk best wel op een relatie alleen zijn we niet verliefd. Soms ga ik voor de gezelligheid bij hem eten en hebben we niet eens seks. Het draait dus niet alleen daar om.
Ik weet dat dit niet eeuwig kan duren. Ik wil graag een leuke man waar ik wel stapelverliefd op ben, maar iets houdt me tegen om dit te stoppen. Dit is zo lekker veilig en de aandacht is natuurlijk fijn. Die wil ik niet kwijt. Daarbij ben ik ook ontzettend om hem gaan geven maar hij staat me wel in de weg om verder te daten.

Wat moet ik nou doen? Het contact helemaal verbreken? Of verminderen?


Gewoon lekker genieten van wat er nu is.
Tussen mij en 'buurman' is het ook zo begonnen en uiteindelijk kan ik nu toch wel zeggen dat het ondertussen een volwaardige relatie is. Terwijl ik in het begin precies het zelfde had als jij. "Leuk voor nu", "geen serieus relatie materiaal", "gezellig voor zo lang het duurt" en meer van dit. Haha
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Mrt 2014 19:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

En toch.. als je weet dat er niet meer inzit dan weet je het soms. Alleen is het lastig want van de ene kant denk ik ook: laat het maar eens belopen. Dit soort dingen eindigen toch meestal wel op een manier die daarbij gepast is. Blijkbaar hebben jullie elkaar nu even 'nodig', en vind je het fijn samen.

Van de andere kant wil je meer, wil je een volwaardige relatie. Kortom: ik snap je twijfel maar vind het ook lastig. Ik vind van de andere kant ook niet dat je maar alle contact moet verbreken zodat er iemand langs kan komen. Soms is dit nu eenmaal hoe het gaat..

Eigenlijk heb je aan mijn advies dus ook niks, behalve dat ik niet vind dat je moet verbreken omdat je maar 'n doel voor ogen hebt: een 'echte' relatie. tunnelvisie is ook niet altijd alles :-).
<<

Burgemeester Merel

Bericht 14 Mrt 2014 11:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

De laatste discussie hebben we op verzoek verwijderd. We willen het Biechttopic graag behouden en forummers de mogelijkheid geven hun probleem voor te leggen. Dit is niet de plek voor de discussie over discretie op meetings en het forum.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Mrt 2014 01:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Toch maar even onder het biecht account. Mijn vriend en ik zijn al jaren samen en heel erg gelukkig, we woonden samen in een prachtig huis en hebben nu een radicale beslissing genomen. Mijn vriend is bij zijn ouders ingetrokken en ik bij een vriendin (we konden niet samen bij zijn ouders, heb geen goede band met ze en de kamer bij de vriendin is zo mini en ver van zijn werk dat het niet rendabel is), zodat we elk dubbeltje kunnen omdraaien om zo in september een heeeeele lange reis over de wereld kunnen maken. Deze reis gaan we groot gedeelte samendoen, maar we gaan ook een gedeelte apart doen, omdat ik bepaalde mensen en plekken wil bezoeken en hij andere en het te duur is om het allemaal te doen. Iedereen om ons heen gaat maar huizen kopen, kinderen baren en trouwen. Dit willen wij natuurlijk ook, maar gewoon nog niet nu. Dit is een lang gekoesterde wens van ons en het is ook voor onbepaalde tijd. We mogen beide onze baan op hold zetten en onbetaald en onbepaald verlof nemen.

Maar we krijgen zo ontzettend veel kritiek. Dat we apart zijn gaan wonen (we slapen ongeveer 4 van de 7 nachten nu wel bij elkaar), dat we onze schepen verbranden, dat onze relatie nu bergafwaarts zal gaan nu we besloten hebben apart te gaan wonen, dat het niet gezond is dat we ook een gedeelte van de reis apart gaan doen. Ik ben echt verbaasd hierover. Ik vind juist dat we het goede doen, dat we een droom najagen en niet met de samenleving meegaan. Dat het juist onze relatie sterker maakt en dat wij over 10 jaar met een glimlach zeggen: dat hebben we toch maar mooi gedaan en overleefd samen. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening! Wij wonen overigens ergens waar de huur zo vreselijk idioot veel is, dat we daarom even besloten hebben voor deze manier. Ik kan hier niet meer prijs over geven, want dan weten jullie wie ik ben haha. Niet dat het erg is, maar toch. Barst maar los.
<<

Anoniem32

Bericht 15 Mrt 2014 02:35

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vind het een enorme beslissing maar met een geweldig doel in zicht!
Als jullie er beide voor 100% acher staan om zo jullie gezamelijke droom waar te maken, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.
Je weet zelf wel of je relatie stabiel genoeg is om dit te doen.
<<

Anoniem285

Bericht 15 Mrt 2014 02:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Geweldig dat jullie dat doen!! Zoveel mensen dromen alleen van dergelijke dingen en durven nooit de stappen te ondernemen om hun dromen werkelijkheid te laten worden. Jullie hebben die wens, en daarvoor moet je nu eenmaal andere dingen laten. Nu heb je nog de vrijheid en de mogelijkheid om iets dergelijks te ondernemen, en dat jullie een stuk alleen reizen vind ik eigenlijk alleen maar bewonderenswaardig. Ik zou me niets aantrekken van de kritiek, het is jullie leven.
Ik heb zelf ook jarenlang veel kritiek gekregen, en dat is pas sinds relatief korte tijd omgeslagen in leuke reacties - ik moet er zelfs nog aan wennen. Ik hoor heel veel "Dat zou ik ook wel willen", maar als ik zeg dat dat toch ook kan, dan volgt er altijd een excuus. Ik heb er ook jarenlang heel veel voor moeten opgeven, en ik heb echt mijn best gedaan om te komen waar ik nu ben, en ja, mijn leven is nu fantastisch en daar ben ik heel blij om, maar het is me niet aan komen waaien. Ik heb meer gedaan dan ik ooit had durven dromen, en ik heb nog jaren de tijd om eventueel een huis te kopen of te trouwen en kinderen te krijgen, misschien, ooit. Maar de jaren die ik nu heb, die herinneringen zal ik altijd hebben, en die zijn echt onbetaalbaar. Ik krijg nog steeds wel kritiek van sommige mensen, maar dat interesseert me eigenlijk niet meer zo. Ik weet ondertussen tegen wie ik dingen kan vertellen, maar ik vertel sommige familieleden bijvoorbeeld bijna niets over mijn leven. Ook schrijf ik hier bijna niets over wat ik meemaak.
Succes met sparen, ik ben benieuwd wie je bent en waar je naartoe gaat, en geniet van de voorpret!
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mrt 2014 07:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vind het ook alleen maar enorm goed dat jullie je dromen achterna jagen! Ik denk ook niet dat je het in de toekomst moet zien als 'het is wel even iets wat we overleefd hebben samen', daardoor geef je er in mijn ogen ook een beetje een negatieve insteek aan. Jullie gaan een bewuste keuze aan, hebben er bewust over nagedacht en staan er allebei achter, en doordat jullie een gezamenlijk doel voor ogen hebben denk ik juist dat dit jullie alleen maar sterkt.
Verder, spaar ze en geniet van jullie reis straks. Stoer hoor. Ben benieuwd of we tegen die tijd nog een mooi reisverslag te lezen krijgen :)
<<

Anoniem85

Bericht 15 Mrt 2014 12:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Geweldig toch dat dit kan? Beide je banen behouden en toch zo lang vrij zijn. Mooie reis maken die jullie zo graag willen. Ik vind het juist een slimme optie om even apart te wonen om zo extra geld te sparen.
Dat dit slecht voor je relatie is, slaat mijn inziens nergens op. Hoeveel stellen wonen wel niet apart om een of andere reden. Een goede of slechte relatie is toch niet gebaseerd op het aantal nachten dat en samen slaapt. Je weet toch waarvoor je het doet. Niets van aantrekken en lekker van dit mooie vooruitzicht genieten, kan mij ook voorstellen dat mensen jaloers zijn en daarom zulke dingen zeggen.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 15 Mrt 2014 13:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje ik vind het echt super dat jullie dit doen! Je moet inderdaad even " lijden" om daarna jullie droom te verwezenlijken. Dat is toch juist hartstikke stoer? Ik zou niet weten waarom je relatie daaronder zou lijden.

Die kritische mensen zijn gewoon jaloers. Zij zitten vast in hun saaie leven en jullie gaan je droom achterna. Dat dit niet in hun vaste leefbeeld past, maakt het nog niet de verkeerde keuze. Laat je niet door andere mensen dingen aanpraten.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 15 Mrt 2014 13:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Niks van die kritiek aantrekken! Jullie relatie, jullie keuzes! Dit is wat jullie willen, nou prima toch? Dat andere mensen het niet zo zouden willen, nou ja, dat kan. Ik denk niet dat de kritische mensen gewoon jaloers zijn en vastzitten in hun saaie leven, ik denk dat verschillende mensen gewoon verschillende dingen belangrijk vinden. Er zijn zat mensen die hier niet aan moeten denken, en die zo'n wereldreis niet zo belangrijk vinden. Ook prima toch? Jullie kiezen hier bewust voor, jullie hebben een droom die jullie op deze manier willen verwezenlijken. Dan zeg ik, ga ervoor en veel plezier op jullie reis.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Mrt 2014 13:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mensen hebben vaak een bepaald beeld over hoe je zou moeten leven en projecteren dat maar wat graag op een ander. Waarschijnlijk zouden zij er oprecht niet aan moeten denken om hun huidige leven op te geven en dat is hun goed recht, maar dat zouden ze dus niet op jullie moeten projecteren. Zeggen dat de kritische mensen jaloers zijn en zelf een saai leven hebben, zoals Bacio doet, vind ik overigens precies hetzelfde als wat die mensen doen, dat vind ik ook projecteren. Niet iedereen heeft behoefte aan een avontuurlijk leven of een wereldreis, net zo min als dat iedereen behoefte heeft aan een mooi huis of settelen voor je dertigste. Dat hoeft allebei niet te worden veroordeeld.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 15 Mrt 2014 22:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

*weg*
Laatst gewijzigd door Zelda op 16 Mrt 2014 19:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Mrt 2014 23:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Geen idee of ik goed zit in dit topic.. Maar mijn beste vriendin gaat trouwen en ze wil graag dat ik ceremoniemeester word. Ik ben bij 2 bruiloften geweest, laaaang geleden, dus ik heb geen idee! Daarnaast heb ik ook een gruwelijke hekel aan in de belangstelling staan en wil ik gewoon zelf (met m'n vriend) van de dag genieten. Ze zegt dat ik niet veel hoef te doen, maar ze is een behoorlijk veeleisend persoon en ze heeft alles al tot in detail voorbereid (duurt nog ruim een jaar) dus ik vrees dat dat niet zo gaat zijn.
Met haar mee om de jurk te passen, lingerie of schoenen te zoeken lijkt me super leuk, maar ceremoniemeester...
Wat zouden jullie doen?
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mrt 2014 23:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou de eer geweldig vinden en ik zou het doen.
<<

Anoniem40

Bericht 15 Mrt 2014 23:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje die op wereldreis gaat; je moet je er niks van aantrekken! Mijn vriend en ik gaan in januari onze banen en huur opzeggen en ook op reis. En ook voor ons houdt het in dat we dit jaar op dingen besparen omdat we dan meer aan onze reis uit kunnen geven. Wij hebben ook niet alleen maar positieve reacties gehad, maar daar trekken we ons niks van aan. Het is ons leven met onze dromen. Ik vind het trouwens wel vervelend dat die mensen negatief waren hoor, vooral omdat het belangrijke mensen in mijn vriends leven zijn, maar ik denk dat je je er het beste voor kunt afsluiten. En wij hebben trouwens ook overwogen om delen apart te doen, ik wilde bijvoorbeeld de Transmongolie express doen en mijn vriend leek het vreselijk om 10 dagen in een trein te zitten. Uiteindelijk heeft hij zich wat meer ingelezen en informatie gezocht en nu lijkt het hem ook heel leuk. Maar als dat niet zo was geweest had dat niks uitgemaakt en hadden we allebei alleen gereisd. Niks van aantrekken dus!

Zelda; wat vervelend. Maar als hij zo zeker van zijn zaak is, is het echt het beste om afstand te nemen en dan kunnen jullie over een tijdje misschien weer gewoon als vrienden met elkaar omgaan.

Ceremoniemeester-biechtje; Ik zou het een eer vinden, maar als het jou niks lijkt zou ik dat aangeven. Misschien kan je vriendin op papier zetten wat ze van je verwacht? Of kan er nog een 2e persoon gevonden worden zodat jullie de taken kunnen delen. Of je kunt vragen of je niet een andere rol kunt vervullen, omdat ceremoniemeester je te veel lijkt. Ik zou het bespreekbaar maken bij je vriendin.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Mrt 2014 23:35

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou ook niet graag ceremoniemeester zijn, zeker niet voor iemand die erg veeleisend is. Ik zou daar gewoon eerlijk over zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Mrt 2014 23:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb tegen haar gezegd dat ik er over na moest denken, om de reden dat ik zelf van de dag wil genieten en omdat ik het nogal een 'zware' taak vind. Zwaar als in een last op mijn schouders dus. Maarja, zij zegt dus steeds dat het allemaal wel meevalt etc. Eigenlijk accepteert ze gewoon geen nee, want ze heeft niemand anders om te vragen (ze heeft geen andere vriendinnen) en 'haar familie moet lekker van de dag kunnen genieten'. Euh ja hallo, dat wil ik ook! Maarja, ik wil haar ook niet teleurstellen, want wie moet het dan doen? Pffff...

Waarom moet je eigenlijk uberhaupt een ceremoniemeester hebben? :nopompom: Ik snap echt de ballen van al dat hysterische bruiloftgeregel haha, als ik ooit ga trouwen wordt het niet meer dan een etentje, dat snappen jullie :P
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Mrt 2014 23:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Je MOET helemaal niet een ceremoniemeester hebben. Het is misschien net wat handiger en je hebt minder omkijken naar de praktische kant van je bruiloft, maar het is niet dat je niet kunt trouwen zonder dat je een ceremoniemeester hebt.

Hier staat zo'n beetje wat een ceremoniemeester allemaal doet:

http://www.theperfectwedding.nl/artikel ... niemeester
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 16 Mrt 2014 00:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Je moet idd geen ceremoniemeester hebben bij je bruiloft. Wij hebben er ook geen, omdat we toch met een select gezelschap zijn en op één locatie blijven.
Zelf ben ik er nog nooit voor gevraagd, dus ik weet niet wat ik zou doen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Mrt 2014 03:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vraag me af of liefdesverdriet ooit voorbij gaat. Over het algemeen voel ik me redelijk. Niet super goed, maar ook niet super slecht. Maar soms, zoals nu, voel ik me zo klote. Zo ontzettend verdrietig. En ik heb het idee dat ik nergens heen kan met mijn verdriet. Ik moet dit zelf doen. Maar het doet zo'n pijn. Niet normaal. Als ik eenmaal huil, kan ik niet meer stoppen. En normaal als ik verdrietig was, zou ik naar hem gaan. Maar hij is er niet meer voor mij. Af en toe weet ik gewoon niet wat ik met mijn verdriet moet. En ik kan het hier schrijven, ik kan het aan mijn vrienden/familie kwijt. En dat is prima...maar uiteindelijk zit er toch in m'n eentje mee. Dat snap ik ook, iedereen heeft z'n eigen ding, eigen leven. Dat begrijp ik echt. Maar die momenten alleen...dat ik me ook echt alleen, eenzaam voel...die zijn zo naar. Gewoon naar dit. Hopelijk slijt het snel.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 16 Mrt 2014 07:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Liefdesverdriet biechtje :hug: liefdesverdriet is gewoon klote en hoe lang het duurt zo verschillend! Weet verder niet veel te zeggen. Sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem66

Bericht 16 Mrt 2014 09:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Ik vraag me af of liefdesverdriet ooit voorbij gaat. Over het algemeen voel ik me redelijk. Niet super goed, maar ook niet super slecht. Maar soms, zoals nu, voel ik me zo klote. Zo ontzettend verdrietig. En ik heb het idee dat ik nergens heen kan met mijn verdriet. Ik moet dit zelf doen. Maar het doet zo'n pijn. Niet normaal. Als ik eenmaal huil, kan ik niet meer stoppen. En normaal als ik verdrietig was, zou ik naar hem gaan. Maar hij is er niet meer voor mij. Af en toe weet ik gewoon niet wat ik met mijn verdriet moet. En ik kan het hier schrijven, ik kan het aan mijn vrienden/familie kwijt. En dat is prima...maar uiteindelijk zit er toch in m'n eentje mee. Dat snap ik ook, iedereen heeft z'n eigen ding, eigen leven. Dat begrijp ik echt. Maar die momenten alleen...dat ik me ook echt alleen, eenzaam voel...die zijn zo naar. Gewoon naar dit. Hopelijk slijt het snel.


Heel erg herkenbaar. Hoe lang is je relatie nu voorbij?
<<

Anoniem66

Bericht 16 Mrt 2014 09:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Toch maar even onder het biecht account. Mijn vriend en ik zijn al jaren samen en heel erg gelukkig, we woonden samen in een prachtig huis en hebben nu een radicale beslissing genomen. Mijn vriend is bij zijn ouders ingetrokken en ik bij een vriendin (we konden niet samen bij zijn ouders, heb geen goede band met ze en de kamer bij de vriendin is zo mini en ver van zijn werk dat het niet rendabel is), zodat we elk dubbeltje kunnen omdraaien om zo in september een heeeeele lange reis over de wereld kunnen maken. Deze reis gaan we groot gedeelte samendoen, maar we gaan ook een gedeelte apart doen, omdat ik bepaalde mensen en plekken wil bezoeken en hij andere en het te duur is om het allemaal te doen. Iedereen om ons heen gaat maar huizen kopen, kinderen baren en trouwen. Dit willen wij natuurlijk ook, maar gewoon nog niet nu. Dit is een lang gekoesterde wens van ons en het is ook voor onbepaalde tijd. We mogen beide onze baan op hold zetten en onbetaald en onbepaald verlof nemen.

Maar we krijgen zo ontzettend veel kritiek. Dat we apart zijn gaan wonen (we slapen ongeveer 4 van de 7 nachten nu wel bij elkaar), dat we onze schepen verbranden, dat onze relatie nu bergafwaarts zal gaan nu we besloten hebben apart te gaan wonen, dat het niet gezond is dat we ook een gedeelte van de reis apart gaan doen. Ik ben echt verbaasd hierover. Ik vind juist dat we het goede doen, dat we een droom najagen en niet met de samenleving meegaan. Dat het juist onze relatie sterker maakt en dat wij over 10 jaar met een glimlach zeggen: dat hebben we toch maar mooi gedaan en overleefd samen. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening! Wij wonen overigens ergens waar de huur zo vreselijk idioot veel is, dat we daarom even besloten hebben voor deze manier. Ik kan hier niet meer prijs over geven, want dan weten jullie wie ik ben haha. Niet dat het erg is, maar toch. Barst maar los.


Komt omdat jullie 'out of the box' denken. Het is niet de 'normale' weg, dus dan zullen mensen altijd kritiek hebben. Gewoon omdat het anders is. Lekker laten gaan. Supergaaf zeg!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Mrt 2014 10:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik wil bij niemand ceremoniemeester zijn, vreselijk. Dat heb ik ook tegen al mijn vriendinnen gezegd. Mijn collega is ook gevraagd door haar vriendin, en ze heeft geweigerd. Als ik ga trouwen neem ik ook geen ceremoniemeester.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Mrt 2014 10:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het hebben van een ceremoniemeester kan echt super handig zijn. Zeker op de dag zelf, zodat je niet aan dingen hoeft te denken die ter plekke geregeld moeten worden. Scheelt je een hoop stress als bruid.
Maar ik zou nooit iemand uit m'n familie of vriendenkring dat vragen, want ik wil dat ze ook gewoon kunnen genieten zonder het draaiboek bij te houden. Daarom zullen wij een wedding planner inhuren. Die kan je ook inhuren alléén voor de dag zelf, hoeft niet persé dat ze dan je hele bruiloft plannen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers