Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

<<

Anoniem75

Bericht 13 Mrt 2014 12:08

2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Iedere donderdag weeg ik mezelf op dezelfde weegschaal. Net schrok ik want ik ben gewoon 2 kilo afgevallen. Van +9 kilo naar +7 kilo. Ik weet bijna zeker dat m'n vliezen niet zijn gebroken (op 3 kwartier in bad liggen gisteren na dat ik het niet kan weten), Ik voel me verder goed, heb vannacht en vanmorgen de baby een paar keer goed gevoeld m'n buik ziet er npg hetzelfde uit en m'n eetpatroon is ook niet veranderd.

Meer meiden dit gehad? Moet ik me nu zorgen maken? Bij S. kwam ik tot het eind iedere week ongeveer een kilo aan en woog op het laatst +15 kilo
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Mrt 2014 12:12

Re: 2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Het kan volgens mij wel dat je minder vruchtwater hebt, zonder dat je vliezen breken. Als ik het me goed herinner wordt vruchtwater steeds opnieuw aangemaakt, misschien dat dat nu om de een of andere reden minder is? Ik zou voor de zekerheid even bellen. Er zal waarschijnlijk geen acuut gevaar zijn dus ik zou niet in paniek raken maar gewoon even navragen. Je bent al erg ver, dus als er weinig vruchtwater is kunnen ze de baby al halen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 13 Mrt 2014 12:24

Re: 2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Ik zou ook even bellen en het voorleggen aan de vk. Maar kan me voorstellen dat stress en onrust van de afgelopen tijd ook niet bevorderlijk zijn. Zonder zwangerschap was je waarschijnlijk ook afgevallen in deze periode. Maar zou zeker voor de zekerheid even bellen!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 13 Mrt 2014 12:30

Re: 2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Ik ben een paar weken terug ook afgevallen. Maar ik kon met aardige zekerheid zeggen waardoor het kwam, ik was goed ziek en at en dronk daardoor minder dan normaal. Maar als je niet echt een idee hebt hoe het komt, zou ik voor de zekerheid even overleggen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Mrt 2014 12:31

Re: 2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Ik zou t ook op stress gooien. Ik was ook 2 kilo afgevallen op het einde. Maar bij twijfel gewoon ff bellen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 13 Mrt 2014 12:33

Re: 2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Ik zou ook voor de zekerheid even bellen, kan best dat je vruchtwater minder is geworden. Al kan je inderdaad ook zijn afgevallen door de stress van afgelopen tijd.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem75

Bericht 13 Mrt 2014 12:48

Re: 2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Ik zit nu in de auto en zodra ik thuis ben ga toch even bellen dan..
<<

Anoniem75

Bericht 13 Mrt 2014 13:29

Re: 2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Net gebeld en waarschijnlijk toch de stress. Ik moet wel goed opletten dat ik de baby goed blijft voelen en dat ik zelf nergens last van krijg en anders moet ik weer bellen.
<<

Anoniem198

Bericht 14 Mrt 2014 11:53

Re: 2 kilo afgevallen in 1 week tijd (39 weken zwanger)

Hoe is het nu Razz?
Je hebt ook wel even een hele drukke periode zo. Hoop dat je ook wat rust kan pakken en genieten van de laatste loodjes!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron