Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 15:46

Re: Het hardlooptopic

Ik doe de laatste tijd vaak oefeningen. Push ups en squats en sit ups, dan nog een beetje planken, wat door mijn armen zakken terwijl ik achterop de stoel leun en nog wat oefeningen die ik ken van yoga. Alleen ik doe dit nooit tijdens het hardlopen, maar liever 's avonds voor de televisie. Bijna elke dag wel even.

Pandora: ik draag een 3 kwart tight, een dunnetje en een shirtje met korte mouwen, overdag kan dat zeker alweer! Echt heerlijk om weer zo te kunnen rennen, na de hele winter dik ingepakt te zijn. :love:
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 12 Mrt 2014 16:04

Re: Het hardlooptopic

Ik heb alleen een korte en een lange hardloopbroek en ik heb zondag midden op de dag alweer mijn korte broek aan gehad. Vanochtend voor de zekerheid mijn lange, maar de korte had ook gekund. Qua shirt had ik zondag een shirt met korte mouwen aan met een hemdje eronder. Dat was ook helemaal niet te koud.
<<

Anoniem38

Bericht 12 Mrt 2014 16:15

Re: Het hardlooptopic

Ik had gisterenavond een driekwart broek aan en een dub shirt lange mouw met daaronder een hemdje.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 12 Mrt 2014 17:39

Re: Het hardlooptopic

Ik loop ook alweer in mijn driekwart broek en t-shirt met korte mouwen (overdag). Heerlijk!

En extra oefeningen doe ik eigenlijk bijna nooit. Af en toe ga ik anderhalve minuut planken. Ik doe nog wel naast het hardlopen elke week een uur BodyBalance. Laatste gaat de laatste tijd ook veel soepeler nu ik meer hardloop.
<<

Anoniem29

Bericht 12 Mrt 2014 17:58

Re: Het hardlooptopic

Ik heb zondag alweer in mijn shortje gelopen! Ging prima. Heerlijk weer en hopelijk op deze manier mijn benen wat zon laten pakken haha.
<<

Anoniem38

Bericht 12 Mrt 2014 20:26

Re: Het hardlooptopic

Ik heb van het fietsen zondag al zonnestreepjes!

Ik doe nooit echt specifieke kracht oefeningen; ik krijg daar heel snel spierpijn van. Ik train al genoeg ook, dus alles komt wel aan bod bij mij ;)
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Mrt 2014 20:34

Re: Het hardlooptopic

Wauw, ik heb echt heerlijk gelopen vanmiddag. Man, man, wat een weertje. 6 kilometer gelopen met een gemiddelde van 8,6 dus ben niet ontevreden.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 12 Mrt 2014 20:44

Re: Het hardlooptopic

Net m'n moed bij elkaar geraapt en m'n schoenen maar weer eens aangedaan :D

Lekker les 8 van Evy gelopen, en ik moet zeggen dat het best lekker ging :)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 12 Mrt 2014 21:06

Re: Het hardlooptopic

Wat goed Huppekee! Voelt lekker dan he, als je weer terug bent en kan zeggen dat je hebt gelopen!
Pandora, lekker in het zonnetje gelopen dus? :)
Jip, nu al streepjes, fijn!!! Kom maar op met die bruine benen dan, haha.

Ik ben net terug van een rondje van 5km. 27,5 minuut over gedaan, was een aangenaam weertje om bij te lopen!
Kan niet wachten tot het ook weer wat langer licht is, kan ik zonder lampjes lopen en ook weer een rondje langs de plas lopen (dat zijn onverlichte paden).
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 21:43

Re: Het hardlooptopic

Zou het kwaad kunnen om elke dag een stukje te gaan lopen, dus i.p.v. mijn rustdagen korte rustige loopjes in te lassen van een km of 4/5? En dan 3x in de week gewoon blijven trainen zoals ik nu gewend ben, met misschien 1 a 2 rustdagen per week? Ik vind het nu zo lekker om in het zonnetje te rennen!
<<

Anoniem38

Bericht 12 Mrt 2014 21:49

Re: Het hardlooptopic

Lijkt mij veel te veel van het goede qua loopbelasting.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 21:51

Re: Het hardlooptopic

Ja, dat dacht ik zelf ook al wel. Alleen ik kijk nu elke dag naar buiten en steeds is het zulk lekker weer! Ik kan mezelf bijna niet bedwingen, haha! Misschien toch maar eerst de stap nemen van 3x naar 4x per week trainen.
<<

Anoniem38

Bericht 12 Mrt 2014 21:54

Re: Het hardlooptopic

Dan ga je wandelen of fietsen of skeeleren of rolskien..
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Mrt 2014 13:59

Re: Het hardlooptopic

Ik ga op de 'niet-hardloop-dagen' ook vaak fietsen, heerlijk met dit weer.
<<

Anoniem38

Bericht 13 Mrt 2014 14:22

Re: Het hardlooptopic

Vanmorgen een training gedaan. Ben helaas sinds di-wo verkouden en was benauwd en veel snot. Dus heb moeten afhaken na een half uur. De rest gewandeld. Hopelijk morgen weer wat beter en kan ik fietsen.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mrt 2014 17:19

Re: Het hardlooptopic

-ED- schreef:Ja, dat dacht ik zelf ook al wel. Alleen ik kijk nu elke dag naar buiten en steeds is het zulk lekker weer! Ik kan mezelf bijna niet bedwingen, haha! Misschien toch maar eerst de stap nemen van 3x naar 4x per week trainen.


Dan ga je toch lekker wandelen! Doe ik 1 keer per week met mijn vriend, nog gezellig ook :ja:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Mrt 2014 17:39

Re: Het hardlooptopic

Oooooh ik ben zo'n oenemeloen, ik was bij primark vandaag en heb een hardloopshirtje en een short gekocht. Maar kennelijk de maat niet goed bekeken want ik heb nu van beide maat 36 in huis terwijl ik 38 heb. Ik heb ook een blouse, die past wel goddank, maar van de sportkleding moet ik het nog maar zien.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 13 Mrt 2014 17:51

Re: Het hardlooptopic

Doe aan dan, en maak een foto.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Mrt 2014 22:04

Re: Het hardlooptopic

Net terug van het hardlopen en het ging zo lekker! Het wordt nu best snel opgebouwd naar de 5km maar ik merk dat het ook nog steeds goed te doen is.

UN: Heb je het daar niet gepast? (wat ik wel snap hoor, want die ríjen daar...) Hopen dat je het niet hoeft terug te brengen.

Jip: Jammer dat je het rondje niet hardlopend kon afmaken. Maar wandelen is ook prima toch? Hopelijk lukt het met een paar dagen weer wat beter.
<<

Anoniem38

Bericht 13 Mrt 2014 22:36

Re: Het hardlooptopic

Haha, wandelen is voor mij niet prima ;-) maar ik kon niet anders vandaag. Ik had beter niet kunnen gaan.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Mrt 2014 00:09

Re: Het hardlooptopic

Nee ik heb het meegegrist, ik had daarvoor al wat anders gepast en dat was nogal gedoe omdat ik met m'n zoontje was. Dus ik wilde niet nóg eens :)
Ik zal het morgen even passen!
#teammaple🍁
<<

Anoniem44

Bericht 14 Mrt 2014 17:36

Re: Het hardlooptopic

Vanmorgen weer lekker gelopen, een tempoloopje, 8 km op 10.2 km per uur. Ging heel lekker, het is zo fijn om een snel tempo langer vast te kunnen houden, dan voel ik me echt sterk!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Mrt 2014 19:01

Re: Het hardlooptopic

@ lookie en caulfield: het paste. Heb net in m'n nieuwe shirtje gerend en hij rent goed! Ik heb weer m'n rondje zonder wandelen gerend dus ik ben vet tevree :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 16 Mrt 2014 21:43

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig UN! Heb eind van de middag 50 minuten gerend en het ging heerlijk! Heb ik een kuitbroek gerend ene en t-hirt en wat was helemaal niet te fris.
<<

Anoniem44

Bericht 16 Mrt 2014 21:48

Re: Het hardlooptopic

Vandaag 10 km gelopen in 1.05. Ging lekker, prachtige zonsondergang gezien! Ik heb lang niet altijd zin om te gaan lopen, maar toch als ik dan eenmaal weer buiten ben en midden in de natuur de zon zo mooi zie ondergaan, dan had ik het toch niet willen missen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers