Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 18:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zelf in mijn vrije periode was ik nog kritisch. Mensen denken ook altijd dat dit niet mogelijk is, maar ik ging echt niet zomaar met iemand naar bed. Ik moest die meneer toch minstens woest aantrekkelijk vinden en me op mijn gemak voelen bij hem. Ik ben echt wel eens na één avondje met iemand naar bed gegaan, maar dan was er gewoon een heel fijne klik en voelde het goed. Ik vind dat iets anders dan 'zomaar met iedereen naar bed gaan'.
<<

Anoniem29

Bericht 12 Mrt 2014 18:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vraag me af he.. (Ik heb zo'n periode niet gehad, beetje te jong haha), maar valt het dan ook wel eens tegen. Op een of andere manier klinken altijd de uber geile verhalen.

Ik heb echt nog bijna nooit gehoord. Ik heb zo'n woest aantrekkelijke, gespierde en sexy vent opgepikt. Maar in bed was het echt prut, een pussy.

Dat lijkt me dan redelijk euh.. ongemakkelijk. Is het dan snel afmaken en wegwezen. Of breek je het gelijk af hahaha. Of mag hij zelfs de nacht nog blijven slapen, want hee.. we kunnen niet allemaal geweldig in bed zijn?
<<

No. 3

Bericht 12 Mrt 2014 19:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik weet niet wat jullie er nu allemaal bij halen, maar mijn punt was dat als een stemmetje in je zegt dat je voorzichtig moet zijn met je seks, dat niet meteen betekent dat je sletvrees hebt. Het kan ook intuïtie zijn dat het voor jou niet goed is/zal zijn. Over dat gevoel met zevenmijlslaarzen heenstappen lijkt me niet slim. Daarnaast vind ik 'Doe gewoon waar je zin in hebt' niet de weg tot een gezond (seks)leven. Maar daarover verschillen we van mening.
<<

Anoniem35

Bericht 12 Mrt 2014 19:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

No. 3 schreef:Ik weet niet wat jullie er nu allemaal bij halen, maar mijn punt was dat als een stemmetje in je zegt dat je voorzichtig moet zijn met je seks, dat niet meteen betekent dat je sletvrees hebt. Het kan ook intuïtie zijn dat het voor jou niet goed is/zal zijn. Over dat gevoel met zevenmijlslaarzen heenstappen lijkt me niet slim. Daarnaast vind ik 'Doe gewoon waar je zin in hebt' niet de weg tot een gezond (seks)leven. Maar daarover verschillen we van mening.

Kennelijk. Maar ik vind ook dat je dat stemmetje niet moet negeren, absoluut niet juist.
Maar dat is ook doen waar je zin in hebt. Maar als je dat stemmetje nou niet hebt, (heb ik overigens wel en ik luister ernaar) wat is er dan mis mee om te doen waar je zin in hebt?

Alleen moet je wel zuinig op jezelf zijn, en op de ander, als het op seks aankomt. Of het nou een eenmalig iets of een langdurige relatie is. Maar als je dat in acht houdt zie ik niet in wat er ongezond aan is.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 19:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het is dan wel belangrijk om je eigen stemmetje/intuïtie te herkennen los van die andere stem: de omgeving/opvoeding/cultuur etc. Anders doe je je hele leven precies wat er door je omgeving van je verwacht wordt en daar word je uiteindelijk ook niet gelukkig van.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 19:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Intoxicated, ik heb het een keer meegemaakt dat het echt uitliep op een fiasco, ik vond hem ineens helemaal niet zo aantrekkelijk meer en de hele situatie begon me tegen te staan. Ik heb toen aangegeven dat ik het niet prettig vond en toen zijn we gestopt, hebben we nog een film gekeken en dat was dat. No hard feelings.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Mrt 2014 19:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik niet meer weet waar ik het zoeken moet. Man en ik zijn een tijd geen koppel geweest maar woonden nog wel samen owv financiële redenen. In die tijd heb ik een tijdje 'iets' gehad met een ex, man weet dit trouwens. Nu kan het sowieso nooit, echt nooit wat worden tussen mij en die ex en is het contact verbroken ondertussen. Maar ik mis hem verschrikkelijk, ik jank bijna de hele weg van en naar mijn werk en als ik in bed lig (man en ik slapen apart). Ik kan er met bijna niemand over praten en zeker thuis niet. Ondertussen zijn man en ik in relatietherapie en doe ik braafjes wat van mij verwacht wordt-ik geef het allemaal tijd en verbreek ons huwelijk nog niet permanent. Maar ik weet dat ik dat wel ga moeten doen, man en ik zijn niet voor mekaar gemaakt. Ik voel me zo'n ontzettende loser en zou het liefst een lenteslaap doen en ontwaken in een hele andere omgeving :(
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 19:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hè? Waarom ben je in relatietherapie met een man waarmee je geen toekomst meer ziet? Dan verdoe je toch ieders tijd?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Mrt 2014 20:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

ED, ik heb het ongelukkig omschreven, wij zijn al langer in relatietherapie. Man is een tijd alleen geweest owv depressie en ik ga nu (sporadisch, is zo afgesproken) terug mee. Is het niet om aan de relatie te werken, dan wel om ze op een zo ok mogelijke manier te kunnen beëindigen. En waarom ik dan nog bij mijn man ben nu? Ik wil geen impulsieve beslissingen nemen, kan owv werk en geografie nergens anders terecht tenzij ik drastische beslissingen neem. En net die drastische beslissingen liggen om veel redenen erg moeilijk. Ik ben nu ook super moe, dus ik zie het nu ook wel erg zwart, er zijn momenten dat ik meer hoop koester.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Mrt 2014 20:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Harrison schreef:Nouja sletvrees is natuurlijk iets anders dan het zelf niet willen of niet zo zijn. Sletvrees is het wel willen maar niet durven omdat je bang bent voor de mening van anderen. Verder eens met Carrie, maar ook met Tabbie en ED. Als je het wilt moet je het doen, ik vind dat er best genoten mag worden van casual sex. Als je je daar zelf maar goed bij voelt.


Hier nog even een reactie van het sletvrees biechtje.

Dikgedrukte slaat echt op mij, maar dan ben ik niet bang voor de mening van anderen maar meer voor de mening van mezelf als jullie snappen wat ik bedoel.

Ik ga niemand vertellen met welke date(s) ik gesekst heb, maar ik ben eerder bang voor hoe ik mezelf voel ná de seks.

En wie weet voel ik me wel geweldig hoor, en denk ik nou dat was leuk. Maar ben vooral bang dat ik de volgende dag spijt heb en me vies en gebruikt voel o.i.d. en ik heb geen idee waar dat vandaan komt.

Ben wel christelijk opgevoed maar niet streng, en heb al 2 lange relaties achter de rug met genoeg seks en nieuwe dingen uitproberen (lees speeltjes, locaties. Geen trio's o.i.d.) dus het is ook niet zo dat ik nog heel preuts ben ofzo.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 20:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Een tip is om altijd bij die man te gaan seksen, dus niet in je eigen huis, dan kun je gewoon weg gaan wanneer je wil. Ik vond het ook niet altijd nodig om te blijven slapen trouwens, dus je hoeft niet op de volgende dag te gaan wachten en dan te gaan voelen hoe je je voelt.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 13 Mrt 2014 07:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik een behoorlijk hoog libido heb.. Mijn man en ik hebben dan ook heel vaak sex met elkaar, haast elke dag. We vinden het allebei fijn dus dat is verder geen probleem maar als ik mijn menstruatie heb is het voor mij echt soms moeilijk, op de hevige dagen dan, op de lichtere dagen hebben we dan sex in de douche.
Ik vraag mij trouwens wel af of het wel normaal is om zo hoog libido te hebben en om nog zovaak sex te hebben in de week terwijl we al jaren getrouwd zijn, het beheerst soms mijn dagen, ik denk veel aan mijn man en daarbij vaak aan sex, als ik hem zie krijg ik altijd bepaalde gevoelens..
<<

Anoniem44

Bericht 13 Mrt 2014 08:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha, ja hoor dat is wel normaal. Geniet ervan zou ik zeggen en op dagen dat je menstrueert kun je toch ook prima andere seksuele handelingen verrichten? Zolang het libido van jou en je man op elkaar is afgestemd zie ik geen probleem.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Mrt 2014 08:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@Biechtje met Sletvrees: als jij je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen. Aan de andere kant zal je nooit weten hoe je je voel wanneer je het wel eens doet. Doe dit echter wel echt bij iemand die je op dat gebied vertrouw en goed bij voelt. Want zoals de andere meiden ook zeggen: wees zuinig op jezelf en duik niet met zomaar iemand het bed in. Maar mocht jij iemand zo enorm aantrekkelijk vinden en er over fantaseren en hij wilt ook, dan zie ik niet perse het probleem daarin.

@Biechtje met Hoog Libido: wanneer het echt je leven gaat overheersen, kan het ook best zijn dat het minder gezond is en het meer lijkt op een seksverslaving. Ik kan dit niet voor je beoordelen op afstand. Maar het kan zowel normaal zijn.. als niet. Oh en voor tijdens de menstruatie: beppy's!

@Biechtje met Man en Ex: het klinkt nu dat je enkel nog in die therapie zit en het "probeert" met je man, door financiele omstandigheden. Is dit niet oneerlijk voor hem aangezien je liefde en verdriet voelt voor een ander? Je geeft duidelijk aan dat je er geen toekomst in ziet, dan gebruik je hem. Ik snap wel waarom, maar helemaal eerlijk voelt het niet. En ook al dat ED het niet geheel tactisch neerzet: verdoe je daar wel zijn tijd mee ja.

@Tox: ik had een keer dat de broek zakte en hij zo klein geschapen was, dat ik een smoes heb verzonnen en weg ben gevlucht hahaha. Ook daten ik al een tijd met een jongen en alles was heftig en spannend en het zoenen was A-MA-ZING en in bed bleek het een konijn. Die mocht wel blijven slapen, want daar had ik ook al diepe gevoelens voor. Verder niet echt teleurstellingen gehad eigenlijk.
<<

Anoniem35

Bericht 13 Mrt 2014 09:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Daarbij: geloof mij nou maar dat dat overal zo werkt. Ik heb nog nergens gewerkt waar er niet stiekem een aantal collega's bij elkaar in bed beland zijn, al dan niet gebonden, schoolplein het zelfde verhaal en ik vermoed dat de gemiddelde sportclub of andere club waar mensen bij elkaar zijn niet veel anders is.

Alleen als je er niet op let zie je het ook niet. Als je er op let en je weet waar je op moet letten pik je het er zo uit. Daar stond ik ook wel even van te kijken, maar inmiddels kijk ik nergens meer van op. En in mijn omgeving is ook iedereen braaf en monogaam, maar ik weet ook allang dat je niet kunt afgaan op wat je aan de buitenkant ziet, want dat zegt niet zoveel. De meeste mensen hangen hun seksleven niet zomaar buiten, en dus heb je meestal geen idee van wat er precies gaande is. En dat lijkt me prima. Waarbij ik heus niet wil beweren dat 'iedereen het doet' maar wel dat je vaak geen idee hebt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Mrt 2014 09:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

En wat Euc zegt is waar als je er niet op let, dan zie je dergelijke dingen niet. Zo zie ik nooit drugsgebruik om mee heen. Heb ik geen interesse in, en wil ik ook niet weten, en zie ik ook gewoon niet met mijn naiviteit dat mensen met kaken staan te knauwen..
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 13 Mrt 2014 10:35

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:
@Biechtje met Hoog Libido: wanneer het echt je leven gaat overheersen, kan het ook best zijn dat het minder gezond is en het meer lijkt op een seksverslaving. Ik kan dit niet voor je beoordelen op afstand. Maar het kan zowel normaal zijn.. als niet. Oh en voor tijdens de menstruatie: beppy's!


Ja, beppy's :heart: Iedereen aan de beppy's!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Mrt 2014 10:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Derpy schreef:
Tabbie schreef:
@Biechtje met Hoog Libido: wanneer het echt je leven gaat overheersen, kan het ook best zijn dat het minder gezond is en het meer lijkt op een seksverslaving. Ik kan dit niet voor je beoordelen op afstand. Maar het kan zowel normaal zijn.. als niet. Oh en voor tijdens de menstruatie: beppy's!


Ja, beppy's :heart: Iedereen aan de beppy's!


Ik zou bijna betaald moeten worden voor mijn pr voor beppy's haha
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 13 Mrt 2014 10:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:
Derpy schreef:
Tabbie schreef:
@Biechtje met Hoog Libido: wanneer het echt je leven gaat overheersen, kan het ook best zijn dat het minder gezond is en het meer lijkt op een seksverslaving. Ik kan dit niet voor je beoordelen op afstand. Maar het kan zowel normaal zijn.. als niet. Oh en voor tijdens de menstruatie: beppy's!


Ja, beppy's :heart: Iedereen aan de beppy's!


Ik zou bijna betaald moeten worden voor mijn pr voor beppy's haha


Ik ook, ik smeer ze iedereen aan.
<<

Anoniem23

Bericht 13 Mrt 2014 10:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Smeer, mooie woordkeuze, haha!

Of neem een spiraal, met een beetje geluk ben je dan voor 5 jaar van je menstruatie af, zoals ik!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Mrt 2014 10:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

En met een beetje pech niet en moet je alsnog aan de beppy's :smile:
<<

Anoniem23

Bericht 13 Mrt 2014 11:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ze moeten echt wat aan die naam doen hoor, haha. Klinkt echt mega goor.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 13 Mrt 2014 18:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mag ik nog biechten in dit topic?

Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb heel veel contact met een man met wie ik geen relatie wil. Hij ook niet met mij, maar we hebben dagelijks contact en ook wel seks af en toe. Het lijkt eigenlijk best wel op een relatie alleen zijn we niet verliefd. Soms ga ik voor de gezelligheid bij hem eten en hebben we niet eens seks. Het draait dus niet alleen daar om.
Ik weet dat dit niet eeuwig kan duren. Ik wil graag een leuke man waar ik wel stapelverliefd op ben, maar iets houdt me tegen om dit te stoppen. Dit is zo lekker veilig en de aandacht is natuurlijk fijn. Die wil ik niet kwijt. Daarbij ben ik ook ontzettend om hem gaan geven maar hij staat me wel in de weg om verder te daten.

Wat moet ik nou doen? Het contact helemaal verbreken? Of verminderen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Mrt 2014 19:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Maar waarom staat hij je in de weg om verder te date?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Mrt 2014 19:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik snap dat wel. Dit is lekker veilig. Je hebt aandacht en seks, maar hóéft verder niks. Dat had ik ook al met mijn scharrel. Ik vond het wel ff prima zo en ondernam verder ook geen actie om te gaan daten ofzo. Ok, nu nog steeds niet, want ik haat het nou eenmaal, maar sta er nu wel weer meer voor open. Ik denk dus dat het toch handig is om dit contact op een iets lager pitje te zetten, als je graag een relatie wil.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers