Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


leuk buitenspeelgoed?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Mrt 2014 09:37

leuk buitenspeelgoed?

Ze spelen hier ontzettend graag buiten, dus ik ben op zoek naar wat inspiratie voor wat speelgoed. We hebben een zandbak, schommels en glijbaan. ohja en zo'n plastic wipwap. En fietsjes. De grote dingen zijn er dus wel.. bellenblaas en stoepkrijt vinden ze ook leuk..

Daar spelen ze allemaal wel mee, maar ik zie ook dat ze veel speelgoed van binnen naar buiten slepen, bijv de poppen, het keukenservies, op zich geen probleem verder.

Maar goed misschien weten jullie nog wat leuks?
:heart: :heart: 2011
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 12 Mrt 2014 09:38

Re: leuk buitenspeelgoed?

WIj willen een speelhuisje gaan aanschaffen voor R.

Misschien is een springtouw leuk? Of kun je samen een hut bouwen van oude lakens? Misschien is een basketbal net ook leuk?
<<

Anoniem331

Bericht 12 Mrt 2014 09:47

Re: leuk buitenspeelgoed?

Ze hebben hier een oude pannenset in de zandbak. Vinden ze heel leuk om mee te koken.
Ook hebben ze beide zo'n insectenset, met loep en bakje, met dit weer ook erg leuk.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 12 Mrt 2014 09:48

Re: leuk buitenspeelgoed?

Ik lees even mee. Hier heeft ze nog een huisje,.maar ook de spullen van binnen komen naar buiten hier. Ga nog opzoek naar een grotere glijbaan. Welke hebben jullie? Wil niet dat die volgend jaar al te klein is.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 12 Mrt 2014 10:47

Re: leuk buitenspeelgoed?

Wij hebben deze glijbaan:
Afbeelding

Er word nog steeds veel mee gespeeld.
Toen T 1,5 was kon hij er al goed zelf vanaf. En M is ruim 4,5 en se speelt er ook nog veel mee.
Ik vind de maat ideaal.
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 12 Mrt 2014 11:36, in totaal 2 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem 146

Bericht 12 Mrt 2014 10:50

Re: leuk buitenspeelgoed?

-Watertafel
-skippybal / spring beest (skippy koe bv)
-crocket spel
<<

Anoniem134

Bericht 12 Mrt 2014 11:34

Re: leuk buitenspeelgoed?

Hier is het speelhuisje favoriet; Wij hebben deze met een kleine glijbaan en schommel eraan

Afbeelding

Verder vind ze het leuk om op haar driewieler of loopmotor rondjes te rijden.

We hebben een hoekje met wat groente en fruit en dat vind ze ook erg interessant. Gaat ze helpen water geven of ze trek de helft van mijn paprika's van de plant af en gaat rustig in het huisje zitten eten ;).

Oh en als we echt een rondje gaan doen, heeft ze zo'n cabrio op accu waarmee ze graag rondrijdt en haar loopmotor.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 12 Mrt 2014 11:39

Re: leuk buitenspeelgoed?

-Ieniemienie- schreef:Wij hebben deze glijbaan:
Afbeelding

Er word nog steeds veel mee gespeeld.
Toen T 1,5 was kon hij er al goed zelf vanaf. En M is ruim 4,5 en se speelt er ook nog veel mee.
Ik vind de maat ideaal.


Verder spelen ze erg veel met het speelhuisje en de zandbak.
Hier vinden ze tenten bouwen met dekens ook erg leuk. En spelen ze veel met het springtouw (paardje en poging tot springen)
We hebben ook een kinderwagen voor buiten (die was echt te groot voor binnen waar veel mee gespeeld word.

T vind zijn kleine voetbaldoeltjes erg leuk en speelt daar erg graag mee.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 12 Mrt 2014 12:20

Re: leuk buitenspeelgoed?

Wij zijn ook op zoek naar leuk buitenspeelgoed.
Een glijbaan komt er sowieso, net als die van ieniemienie. Ook een wip en een skippydier.
Ik wil ook graag een zandbak maar dat wilt mijn vriend niet, hij is bang dat straks heel de tuin onder het zand ligt.
Een driewieler of een loopauto lijkt me ook weg leuk.

Ik heb een hoop op mij lijstje staan.
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Mrt 2014 16:22

Re: leuk buitenspeelgoed?

Dit lijkt mij heel leuk:
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 12 Mrt 2014 16:29

Re: leuk buitenspeelgoed?

Die grote stoepkrijten van de action zijn hier een groot succes en de zandbak en zand/watertafel en zo'n wipding.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Mrt 2014 16:52

Re: leuk buitenspeelgoed?

Wij hebben op de camping zo'n klimtoren met glijbaan en een vogelnestschommel ernaast. Verder nog gewone schommels, een zandbak, een grote trampoline en fietsjes/steppen. Hier thuis een kleine trampoline, houten speelhuis, zandbak en er komt een vogelnestschommel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem28

Bericht 12 Mrt 2014 18:09

Re: leuk buitenspeelgoed?

De aquaplay is hier ook groot favoriet. Verder deden zandauto's voor in de zandbak het ook goed, maar daar is mijn man vorige week helaas overheen gereden :palm:
<<

Anoniem331

Bericht 12 Mrt 2014 18:35

Re: leuk buitenspeelgoed?

Carool schreef:Dit lijkt mij heel leuk:
Afbeelding



Hebben wij ook! Inderdaad erg leuk, water is altijd goed.
<<

Anoniem 82

Bericht 12 Mrt 2014 19:10

Re: leuk buitenspeelgoed?

Een zand/watertafel is ook leuk, een skippybal is hier nu echt een hit, een stepje kan ook leuk zijn. Wat hier ook in de smaak valt is een klein kruiwagentje, kindertuingereedschap (beiden goedkoop bij action gekocht).
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Mrt 2014 21:20

Re: leuk buitenspeelgoed?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar onze glijbaan is zo'n grote die aan de schommel zit. Wij hebben zo;n houten balken constructie met twee schommels en dus de glijbaan.

Watertafel hebben we ook, maar vind ik voor nu nog wat te koud.

Skippybal had ik ook gezien, maar denk dat ze daar nog helemaal niks mee kunnen omdat ze niet bij e grond kunnen dan met de voetjes.
:heart: :heart: 2011
<<

Velvet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 78

Geregistreerd: 12 Sep 2013 21:05

Bericht 13 Mrt 2014 11:14

Re: leuk buitenspeelgoed?

Wij hebben nu zo'n skippy dier te leen, zoontje van 14 maanden vind hem erg leuk en kan daar al echt mee 'springen'. Wat hier ook een hit is is verf maken van stoepkrijt (verdunnen met een beetje water) en dan met een grote kwast de tegels verven

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers