Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2014 12:24

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

En als je daar blijft werken is het natuurlijk ook best makkelijk (voor jou) om 's avonds eens met iemand af te spreken.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 19 Feb 2014 13:18

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Travel schreef:Wel lullig van jouw vriendinnen trouwens. Wel een beetje jammer dan.

Ja zeker ik onderneem graag dingen alleen of met mijn dochter. Op mijn vrije dagen gaan we altijd samen oppad van wandelen/naar de markt/ indoor speeltuin/dierentuin/kinderboerderij. Dus daar zou dat ook zeker goedkomen.

Geen spijt dat je die kant bent opgegaan>? Ik bedoel zou je niet terug willen naar je eigen woonplaats?


Ja, vond ik ook, maar ik ben ermee gestopt, ik heb hen vaak genoeg de mogelijkheid / open deur gegeven om langs te komen en als ze dat niet doen, dan toch niet.. Geef mij dan maar de vrienden uit LImburg, die ik inmiddels ook als vrienden kan beschouwen gelukkig!

Ik werk momenteel (nog) in mijn oude woonplaats, ben wel op zoek naar werk hier, maar onderwijs = drama overal :(, officieel (op papier) woon ik ook nog daar. Nog niet alles is over van mij (gaat stukje bij beetje). Maar als ik helemaal over ben gaan we dat helemaal regelen. Maar dan willen we ook gelijk een samenlevingscontract etc. opstellen, i.v.m. eigen bedrijf van mijn vriend, zodat ik niet aansprakelijk gesteld kan worden zeg maar. Dus dat kost wat uitzoek tijd enzo ;)
<<

Anoniem44

Bericht 19 Feb 2014 14:04

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Ik heb dat ook een paar keer gedaan in mijn leven. Het ligt echt aan je eigen instelling of je snel vrienden maakt. Bij mij ging het altijd wel heel makkelijk, maar ik heb wel gemerkt dat het vaak even duurt voordat de vriendschappen zich echt verdiepen. Soms klikt het direct heel goed met iemand, maar vaak heeft het even tijd nodig. Ik zou gewoon lekker actief worden, dus praatjes maken met de buren, op het schoolplein eens om je heen kijken, gaan sporten in de buurt, etc. etc.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Feb 2014 14:11

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Hee wat grappig, ik ben als kind van 9 verhuisd van Gouda (mijn geboorteplaats) naar Velp in gemeente Rheden :). In Velp was het destijds wel lastig om er tussen te komen voor mijn ouders, het is een beetje ons-kent-ons. Ik ken ook mensen uit Dieren, daar is het volgens mij al wel anders en een stukje vrijer. Daarnaast is dit al 20 jaar geleden inmiddels (auw wat voel ik me dan oud!!) dus kan het nu heel anders zijn. De omgeving is inderdaad echt fantastisch daar, wat dat betreft kan ik me voorstellen dat jullie willen verhuizen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 19 Feb 2014 14:22

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Mijn man zijn ouders wonen in Dieren. Hun kunnen zo het bos inlopen dat is echt lekker. Rheden zit je weer vlakbij de Posbank ook super mooi. Zelf wonen wij nu in Apeldoorn. Maar komen zeker 1x in de week in Dieren. Mijn man zegt altijd als hij Dieren in komt rijden. 'Wat ruikt het hier toch altijd lekker naar boslucht' . Zelf kom ik uit de buurt van Rotterdam en het ruikt hier altijd lekker en ze lijken vriendelijker en socialer.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 20 Feb 2014 21:32

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Veel plezier zaterdag! Vlakbij Rheden ligt de plas Rhederlaag (Lathum). Daar ben je zo, helemaal met het pontje dat in de zomer vaart. Daar ging ik vroeger vaak zwemmen.
2014 2016
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 20 Feb 2014 23:25

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Toen we gingen samenwonen gingen we ook ergens wonen waar we niemand kenden. Heb het toen wel moeilijk gehad maar dat kwam meer door m'n familie die in Zeeland wonen. De ouders van mijn vriend woonden toen op 15 min van ons vandaan. Omdat ik me echt behoorlijk down voelde en dit onze relatie niet goed deed zijn we gaan kijken oor een koophuizen, dichterbij Zeeland. Nu wonen we in een plaats waar we nog niemand kennen maar ben hier nu helemaal op m'n plek. M'n ouders, broers en zus op een uurtje rijden, m'n andere zus op 1; minuten van me vandaan en de ouders van m'n vriend op 45 minuten rijden.

We kennen hier niemand maar heb er geen problemen mee. Dat komt nog wel. Het scheelt wel dat m'n zus vlakbij woont.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 24 Feb 2014 10:33

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

We zijn er geweest en we vinden het helemaal leuk.
Wat een mooie omgeving zeg, helemaal wat wij zoeken!
Hoop deze week een huis voor de 2e x te gaan bezichtigen.
Onze nummer 1 is afgevallen, die viel erg tegen. Nr2 was qua plek aan de bossen erg mooi maar het huis oud.
En nummer 3....gaan we voor verder kijken en wie weet zelfs een bod doen.
Het huis wordt alleen via de bank aangeboden, dit omdat de mensen in de schuldsanering zitten.
Gunstig voor ons? iemand die dat weet?
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 24 Feb 2014 20:51

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Spannend Travel! En leuk om te horen dat je zo enthousiast bent, ik ga weer met hele andere ogen kijken naar mijn oude vertrouwde omgeving :). Ik ben erg benieuwd naar het huis waar jullie misschien een bod op gaan uitbrengen, wil je (via PM) laten weten om welk huis het gaat of liever niet? Als ik het zo hoor is het namelijk vlakbij het huis van mijn ouders.
2014 2016
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 11 Mrt 2014 14:53

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

We gaan het doen.
Zijn nu bezig met de hypotheken en als alles meezit krijgen we 6 juni de sleutel!

Mijn man zijn beste vriend die het al weet heeft het er moeilijk mee. De rest van de groep vertellen we het dit weeken.

Elvie nog bedankt voor je info! en iedereen bedankt. Vind het erg spannend maar zijn helemaal weg van de plek en het huis. En gelukkig woont mijn zusje nu dichterbij, dus als mijn man op uitzending is heb ik altijd iemand achter de hand mocht er wat zijn.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem26

Bericht 11 Mrt 2014 19:54

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Wat leuk travel! Ben benieuwd naar het huis.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 12 Mrt 2014 12:33

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Dit is het huis:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de muren dan even wit zien ;-) en 1 wand taupe of lichtgrijs.
Laatst gewijzigd door Travel op 13 Mrt 2014 10:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Mrt 2014 12:57

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Leuk huis Travel! Spannende tijd voor jullie!
Hoeveel slaapkamers heeft het huis?
Afbeelding
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 12 Mrt 2014 15:26

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

ja heel spannend maar veel zin in.

Het huis heeft 3 slaapkamers. En beneden nog een garage wat omgebouwd is tot kamer.

Afbeelding
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mrt 2014 16:17

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

mooi huis. Mooi die bomen zo voor het huis

Komt de trap uit in de slaapkamer?
Afbeelding
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 12 Mrt 2014 16:45

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

De kamer die je ziet is de zolder met balkon.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 12 Mrt 2014 18:09

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Leuk huis, lekker licht! Hoop voor je dat het doorgaat.
<<

Anoniem26

Bericht 13 Mrt 2014 00:33

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Wat een mooi huis! Vind de buitenkant, de stijl ook mooi! Daar kun je echt een leuk stekkie van maken hoor.
<<

Anoniem186

Bericht 13 Mrt 2014 09:31

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Puggle schreef:Wat een mooi huis! Vind de buitenkant, de stijl ook mooi! Daar kun je echt een leuk stekkie van maken hoor.


Ja, ik ook. Echt een leuke stijl!

Super leuk huis, travel! Daar gaan jullie het vast erg naar je zin hebben!

Even uit nieuwsgierigheid, zijn de huizen daar goedkoper dan hier of valt dat mee?
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mrt 2014 10:06

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Leuk! Ik vind het ook een leuk huis aan de buitenkant inderdaad. En de keuken is lekker ruim zeg.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 13 Mrt 2014 10:09

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Leuk ruim huis zeg! En prachtig al dat groen er om heen :)
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 13 Mrt 2014 10:35

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Danku allemaal.

Fijn is ook dat wij 2 auto's hebben, en je 2 autoparkeerplekken in de voortuin hebt.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 13 Mrt 2014 10:36

Re: verhuizen naar nieuwe plaats en niemand kennen.

Ik vind de huizen wel goedkoper.
Maar je hebt ook zoveel meer tuin en huis ervoor. ALs ik die m2 daar zie van huizen in die omgeving vind ik daar ook echt wel verschil in zitten.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers