Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie mis je hier nog?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Sep 2013 14:08

Re: Wie mis je hier nog?

Ik zeg ook niet dat ik het niet doe, ik geef aleen aan dat ik het onzin vind, dat mag toch?

Ik heb een Keep-calm Iphonehoesje, 2 Keep calm posters boven mijn bed, een keep calm achtergrond op mijn laptop, dus het was nogal vanzelfsprekend dat ik een keep-calm avatar wilde.... en wist niet dat dat niet "mocht".
Zou het goed begrijpen als hij erop lijkt, maar dat doet ie niet. Maaaar goeddd....

Ik doe het heus wel, heb in de "help elkaar aan een nieuwe avatar" ook al de vraag gesteld of iemand me wil helpen zoeken. Dus hij gaat heus wel veranderd worden, alleen wil ik even een nieuwe zoeken.....
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 14:14

Re: Wie mis je hier nog?

Ik vind het gewoon kinderachtig van je om er zo'n punt van te maken.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Sep 2013 14:16

Re: Wie mis je hier nog?

Dat mag je vinden.
Ik vind het eerder kinderachtig dat er zo moeilijk gedaan wordt om een avatar.
Als ze op elkaar leken zou ik het begrijpen, maar je hebt zoooooveel verschillende Keep-calm plaatjes, die totaal niet op elkaar lijken, behalve dan dat de tekst "keep calm" erin terug komt, in allerlei verschillende varianten.
Ik kan me serieus niet voorstellen dat iemand hier mij zou verwarren met eén van de burgemeesters om mijn avatar.
Dus ik vind het nogal ver gezocht.... jullie vinden dat ik er een punt van maak, ik vind dat er een punt van gemaakt wordt vanuit het forum.

Maar nogmaals, hij woirdt heus wel (met inderdaad een dosis tegenzin) veranderd, zodra ik een andere heb gevonden.
Laatst gewijzigd door JaneDoe op 12 Sep 2013 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 14:17

Re: Wie mis je hier nog?

Er moet toch ergens een grens getrokken worden? Carrie had (heeft) een avatar waarbij de tekst 'keep calm and ...' over een foto heen geschreven was, dat mocht wel. De grens ligt gewoon bij een tekst op een effen achtergrond.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Sep 2013 14:19

Re: Wie mis je hier nog?

Ohhh nou kijk Elliot, dat probeer ik ook te zeggen. Google maar eens bij afbeeldingen op Keep Calm, en je vindt er honderden. Waarvan ook ik echt wel heel veel plaatjes zie die inderdaad op die van de burgemeesters lijken, dat zou ik ook niet doen.
Ik vind mijne er nog totaal niet op lijken, maar dan zoek ik er eentje met een andere achtergrond. No problem.
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 14:22

Re: Wie mis je hier nog?

Oh my, waar gaat het over.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Sep 2013 14:38

Re: Wie mis je hier nog?

taaaadaaaaaaa!! :cheering:
<<

Anoniem83

Bericht 12 Sep 2013 14:46

Re: Wie mis je hier nog?

:laughcry:
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 12 Sep 2013 14:53

Re: Wie mis je hier nog?

JD, heb nog een suggestie voor je:

Afbeelding
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 15:13

Re: Wie mis je hier nog?

Is Inge eigenlijk ook mee hier naartoe? XxInguhxX of zo?
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Sep 2013 15:31

Re: Wie mis je hier nog?

Haha Dankje Figaro, maar die mogen dus allemaal nét niet :angel:
<<

Anoniem12

Bericht 12 Sep 2013 15:31

Re: Wie mis je hier nog?

Het is 1 afbeelding. :laughcry:
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 15:36

Re: Wie mis je hier nog?

Maar JD dit is toch ook gewoon een Keep Calm avatar?
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 16:16

Re: Wie mis je hier nog?

Volgens mij mag het zo wel, die van Carrie mag ook (al is de lay-out van die avatar wel iets anders).
<<

Anoniem30

Bericht 12 Sep 2013 16:18

Re: Wie mis je hier nog?

Er is 1 soort van regel, zo moeilijk is het toch niet om het te volgen? Het is maar een avatar :bounce:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Sep 2013 16:49

Re: Wie mis je hier nog?

Mijn god zeg, kies gewoon een ander plaatje.
Wat een gemierenneuk dit, JD.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Sep 2013 16:53

Re: Wie mis je hier nog?

Sorry maar vind het een beetje flauw dat je de avatar houd totdat je een ander hebt. Je kan hem toch gewoon nu weghalen en als je nog niets anders gevonden heb dan ga je toch een paar dagen avatarloos door het leven.
<<

Nyx

Bericht 12 Sep 2013 16:55

Re: Wie mis je hier nog?

Ella schreef:Sorry maar vind het een beetje flauw dat je de avatar houd totdat je een ander hebt. Je kan hem toch gewoon nu weghalen en als je nog niets anders gevonden heb dan ga je toch een paar dagen avatarloos door het leven.


Ze heeft al een ander. Het is hetzelfde, maar toch net even anders. ;)
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 17:29

Re: Wie mis je hier nog?

tjongejonge t halve forum had de eerste dagen een keep calm avatar en heeft zonder problemen een nieuwe genomen. Elliot heeft volgens mij zelfs nog gevraagd of die van haar oke is omdat ie er qua lay out op lijkt.. En jij maakt er zo'n punt van.
Practise what you preace.. stay calm and get a new avatar.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2013 18:11

Re: Wie mis je hier nog?

Jeezzzz, wat een gemierenneuk om het mierenneuken. Beide partijen.

Keep calm en get a life.
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 18:12

Re: Wie mis je hier nog?

Ze heeft al een andere dames, volgens mij is deze wel geaccepteerd.
<<

Anoniem273

Bericht 12 Sep 2013 19:47

Re: Wie mis je hier nog?

Famke schreef:tjongejonge t halve forum had de eerste dagen een keep calm avatar en heeft zonder problemen een nieuwe genomen. Elliot heeft volgens mij zelfs nog gevraagd of die van haar oke is omdat ie er qua lay out op lijkt.. En jij maakt er zo'n punt van.
Practise what you preace.. stay calm and get a new avatar.


Preach :)
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 19:50

Re: Wie mis je hier nog?

Aziraphale schreef:
Famke schreef:tjongejonge t halve forum had de eerste dagen een keep calm avatar en heeft zonder problemen een nieuwe genomen. Elliot heeft volgens mij zelfs nog gevraagd of die van haar oke is omdat ie er qua lay out op lijkt.. En jij maakt er zo'n punt van.
Practise what you preace.. stay calm and get a new avatar.


Preach :)


haha dat ja.. pff goedemorgen famke..
<<

Anoniem331

Bericht 12 Sep 2013 19:52

Re: Wie mis je hier nog?

Exogenesis schreef:Jeezzzz, wat een gemierenneuk om het mierenneuken. Beide partijen.



:cheering:
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 19:55

Re: Wie mis je hier nog?

Hahaha wat ontzettend kansloos van je, JaneDoe. Weet je uberhaupt wel waar die Keep Calm plaatjes vandaan komen?
Haha ik lach je eigenlijk gewoon uit, na alles wat de burgemeesters voor ons hebben gedaan, weiger je zoiets simpels te doen? Nee, het is geen verplichting, maar ik vind het wel echt enorm sneu van je dat je dit weigert.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers