Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleuranalyse

<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 12 Mrt 2014 01:03

Re: Kleuranalyse

Oe dan ben ik ook wel benieuwd. Ik heb bruin haar, bruine ogen maar wel een heel lichte huid, volgens mij geen gele ondertoon. Goud staat mij niet, zilver wel. Soms wel sproeten in de zomer. Pastelkleuren en beige maken mij flets, geel en felrood staan ook niet. Blauw, paars, groen en aubergine/bordeauxrood wel. Wintertype denk ik he?
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 12 Mrt 2014 08:25

Re: Kleuranalyse

No. 3 schreef:Heel leuk, zo'n testje, maar je kunt het op deze manier niet bepalen. Ik heb namelijk ook een gelige huid, maar toch ben ik wintertype, omdat de ondertoon blauw is.

Lavendel, mag ik eens een goede, onbewerkte foto van jou zien?



Afbeelding

Dit is de duidelijkste die ik heb denk ik. Dat lichte haar is uiteraard geverfd.

Als ik zo eens terug kijk door mijn foto's denk ik dat de herfsttype kleuren me idd wel beter staan dan sommige koele kleuren.
Smile, it's free!
<<

Anoniem29

Bericht 12 Mrt 2014 10:09

Re: Kleuranalyse

Toch vind ik jou huid behoorlijk roze voor een herfsttype. Helemaal als je je haar even wegdenkt en puur naar je huid kijkt. Er was toch ook een ander type met sproetjes? Zo je die zijn dan?

Ik ben volgens mij een zomer/winter-type. (Als ik midden in de winter zit ben ik echt ijswit, dan volgens mij een wintertype. In de zomer kan ik wel behoorlijk bruin worden en draag ik ook liever pastels en grijs. Dan meer een zomertype).
<<

Anoniem23

Bericht 12 Mrt 2014 10:44

Re: Kleuranalyse

Ik zit volgens mij ook een beetje tussen zomer en winter in. Maar als ik echt zou moeten kiezen ga ik voor winter.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 12 Mrt 2014 10:54

Re: Kleuranalyse

Intoxicated schreef:Toch vind ik jou huid behoorlijk roze voor een herfsttype. Helemaal als je je haar even wegdenkt en puur naar je huid kijkt. Er was toch ook een ander type met sproetjes? Zo je die zijn dan?


Klopt mijn huid vind ik ook best roze maar ik word wel snel (en behoorlijk) bruin. Daarbij is mijn haar ook echt donker en zeker niet licht tot midden goudbruin. Dat past dan weer niet bij het andere type met sproeten (=lentetype).

Oh en for what is worth, ik vind dat goud en rose me beter staat dan zilver.
Smile, it's free!
<<

Anoniem23

Bericht 12 Mrt 2014 10:57

Re: Kleuranalyse

Jij bent inderdaad echt lastig Lavendel! Want je bent roze maar op het eerste gezicht is dat niet de eerste kleur die me opvalt aan jouw gezicht. En ik denk inderdaad ook dat goud en rosé je beter staan. LASTIG. Maar je ziet er altijd mooi uit dus volgens mij zit het met jou natuurlijke kleurkeuze wel goed. Haha!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 12 Mrt 2014 11:29

Re: Kleuranalyse

Volgens de test ben ik een zomertype, dat dacht ik zelf ook wel. Alleen pasteltinten, die staan mij volgens mij helemaal niet zo goed. Klopt wel dat goud, oranje en lichtbruin me totaal niet staan en dat zilveren sieraden veel mooier staan.

Lijkt me leuk om een keer zo'n analyse te doen trouwens, jammer dat het zo duur is.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3081

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 12 Mrt 2014 11:31

Re: Kleuranalyse

Volgens mij komen die analyses ook wel eens op groupon voorbij. Al heb ik ze nu al een tijd niet gezien.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8468

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Mrt 2014 11:36

Re: Kleuranalyse

Ik weet het ook nooit bij mij! Ik heb een hele lichte huid met rozige ondertoon, grijs-blauwe ogen, en bruin haar maar daar zit wel weer een goude gloed overheen.

Ik ben een winter of een zomertype, maar daartussen kom ik er niet uit.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 12 Mrt 2014 18:28

Re: Kleuranalyse

No3 heb je nog een analyse voor me? :)
Smile, it's free!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers