Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draadje achter tanden los

<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 21:09

Draadje achter tanden los

Dinsdag moest ik naar de tandarts voor gebitsreiniging. Ze is erg woest tekeer gegaan en het voelt heel fijn nu, maar, sinds dinsdag voel ik het draadje aan de achterkant bij mijn tanden in mijn tong prikken. Ik kan de rechterkant bewegen, en ik voel daar geen lijm meer. Wat nu? Ik heb de tandarts al geprobeerd te bellen elke dag, maar ik krijg ze niet te pakken. Want als die los is, is dat toch wel hun schuld..... Dinsdag moet ik voor gaatjes, maar ik wilde het ze melden. Maar wat moet ik nu doen?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 06 Mrt 2014 21:24

Re: Draadje achter tanden los

Kan je ze geen mail sturen als ze telefonisch niet te bereiken zijn? Ook niet heel netjes dat je ze niet te pakken krijgt.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 21:27

Re: Draadje achter tanden los

Ze hebben geen assistent, dus als de tandarts en assistent bezig zijn, kunnen ze niet opnemen. Maar ik heb geen tijd om de hele dag te proberen als ik aan het werk ben & dacht, misschien bellen ze wel terug.. maar ik ga maar kijken of ik ze kan e-mail inderdaad, zodat ze het in ieder geval weten.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 07 Mrt 2014 08:47

Re: Draadje achter tanden los

Wat vervelend dat het draadje los is. Hebben ze het inmiddels kunnen lijmen? Hier is het zo dat je dan naar de ortho moet gaan om het weer vast te laten lijmen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem30

Bericht 07 Mrt 2014 09:24

Re: Draadje achter tanden los

Ik heb ze nog niet gesproken. En denk dat ik ook naar ortho moet maar heb eigenlijk geen zin om dat zelf te betalen als ik het niet zelf veroorzaakt heb... Maar dinsdag spreek ik ze sowieso dus zal het sowieso melden dan als ze vandaag ook niet te bereiken zijn.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 07 Mrt 2014 10:02

Re: Draadje achter tanden los

Ik heb dat draadje er ooit uitgetrokken toen het tijdens een lunch los schoot. Niet echt aan te raden trouwens, maar het was wel effectief ;)
<<

Anoniem29

Bericht 07 Mrt 2014 10:11

Re: Draadje achter tanden los

Hebben ze geen voicemail? Wat slecht!

Ik zit ook bij een hele kleine tandartspraktijk waar bij de tandarts en assistent vaak beide bezig zijn. Maar als ik daar mijn naam en telefoonnummer inspreek bellen ze dezelfde dag nog terug. (Vaak zelfs al binnen het uur).
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:04

Bericht 07 Mrt 2014 12:27

Re: Draadje achter tanden los

Ik hoef daarvoor niet per de terug naar de ortho, mijn tandarts kan dat ook. Voor hetzelfde geld plakt hij hem dinsdag er zo tegenaan bij je.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Mrt 2014 13:19

Re: Draadje achter tanden los

Wat slecht inderdaad dat niemand opneemt!!

Volgens mijn zusje (tandartsassistente bij een hele leuke tandarts in DH, mocht je over willen stappen) verschilt het per tandarts of ze zo'n draadje weer vastzetten of dat ze je doorsturen naar de ortho. Ik had ook zo'n overactieve tandarts eerst en daar gaf ik altijd aan dat hij uit moest kijken bij mijn draadjes, want anders had ik ook steevast weer 2 losse draadjes. Nu bij de praktijk waar mijn zusje werkt zijn ze heel voorzichtig.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem30

Bericht 07 Mrt 2014 20:50

Re: Draadje achter tanden los

Ik ben net nieuw bij deze Poppy, haha! En ben erg tevreden, maar baal wel van het draadje dat hij los zit. Ik ga hem sowieso niet eraf halen, dan groeien straks mijn tanden weer scheef en heb ik voor niks jaren beugels gedragen!! En misschien maken ze hem dinsdag weer, dat kan, maar ik wil het wel gemeld hebben dat het komt doordat zij niet echt zachtaardig ermee om zijn gegaan, het deed ook ontzettend zeer. Ik hoop dat zij het zelf kunnen repareren, want zit niet op ook nog een ortho bezoekje te wachten, en al helemaal niet omdat ik daar niet voor verzekerd ben, en het niet mijn eigen fout is...
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 07 Mrt 2014 20:55

Re: Draadje achter tanden los

Pippa schreef:Ik heb ze nog niet gesproken. En denk dat ik ook naar ortho moet maar heb eigenlijk geen zin om dat zelf te betalen als ik het niet zelf veroorzaakt heb... Maar dinsdag spreek ik ze sowieso dus zal het sowieso melden dan als ze vandaag ook niet te bereiken zijn.


Kan ik me goed voorstellen! Dat probleem heb ik momenteel ook omdat ik nog naar de ortho moest omdat er iets mis is gegaan. Gister lag de rekening op de deurmat. :palm:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Mrt 2014 17:07

Re: Draadje achter tanden los

Bij ons in de praktijk waar ik werk, doet de tandarts dat zelf, maar wij stellen het wel op prijs dat patiënten het van tevoren aangeven. Maar dat probeer je dus ook... Ik zou ook even een mailtje sturen als dat kan. En in jouw geval zou daar niks voor gerekend worden.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem30

Bericht 11 Mrt 2014 15:44

Re: Draadje achter tanden los

Ze hebben hem vanmorgen netjes geplakt en hadden m'n email vrijdag gelezen! Opgelost dus. Nu zere mond van mijn gaatjes vullen zonder verdoving.....
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 11 Mrt 2014 21:07

Re: Draadje achter tanden los

Pippa schreef:Ze hebben hem vanmorgen netjes geplakt en hadden m'n email vrijdag gelezen! Opgelost dus. Nu zere mond van mijn gaatjes vullen zonder verdoving.....


Goed opgelost dus! Sterkte verder met je zere mond.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 11 Mrt 2014 21:19

Re: Draadje achter tanden los

Gelukkig is het gelijk opgelost, sterkte!
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers