Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inkomen toeslagen belastingdienst

<<

Anoniem58

Bericht 11 Mrt 2014 16:48

Inkomen toeslagen belastingdienst

Ik kom er achter dat ik mijn inkomen veel hoger heb ingevuld dan dat ik daadwerkelijk verdien op de site van de toeslagen. Ik heb studiefinanciering en daarnaast werk ik freelance ernaast maar ik verdien lang niet zo veel als dat ik heb ingevuld.
Ik heb nu dat inkomen veranderd, krijg ik dan het geld wat ik eventueel te weinig gekregen heb terug? Ik heb er echt helemaal geen verstand van. Iemand die het wel weet?
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mrt 2014 17:00

Re: Inkomen toeslagen belastingdienst

Aan het einde van dit jaar krijg je automatisch de definitieve beschikking toeslagen over 2013. Als je in 2013 te weinig gekregen hebt, dan krijg je dat inderdaad terug.

Ik geloof ook dat je het zelf op toeslagen.nl over het jaar 2013 nu al kunt wijzigen zodat je het al eerder terugkrijgt, maar ik weet niet precies hoe dat zit. Of is dat wat je net gedaan hebt?

*Edit; Je kan het idd heel simpel over het jaartal 2013 wijzigen. Heb net even gekeken en zelf ook maar even gedaan. :ja:

Let er wel op dat je het inkomen nu (en voor de toekomst) wel altijd een beetje hoger zet. Terugkrijgen is altijd beter dan betalen.
<<

Anoniem58

Bericht 11 Mrt 2014 17:06

Re: Inkomen toeslagen belastingdienst

Ik heb het inderdaad terug gezet. Ik heb er nooit op gelet, maar zag net ineens dat mijn verzamelinkomen veel hoger staat ingevuld dan dat ik daadwerkelijk verdien. Ik krijg al jaren studiefinanciering en dat word niet tot inkomsten gerekend, het inkomen wat er stond was nog altijd mijn inkomen van toen ik werkte in loondienst.
Zou wel fijn zijn als ik dat nog terug krijg!
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mrt 2014 17:09

Re: Inkomen toeslagen belastingdienst

Oh, dan komt het zeker goed. Als je je inkomen voor 2013 teruggezet hebt, dan krijg je binnenkort wel een beschikking.
<<

Anoniem58

Bericht 11 Mrt 2014 17:10

Re: Inkomen toeslagen belastingdienst

Super! Bedankt voor je antwoord!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]