Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telfort draadloos internet in huis -> vraagje

<<

Anoniem100

Bericht 10 Mrt 2014 20:24

Telfort draadloos internet in huis -> vraagje

Onlangs zijn wij overgestapt van internet- en tv provider, hebben deze week het installatiepakket van Telfort ontvangen. Zojuist internet geinstalleerd op 2 laptops + tv.

Maar...weet iemand toevallig hoeveel apparaten je totaal aan kan sluiten? Zowel in het instructieboekje als op de site van Telfort is dit niet te vinden.

Willen namelijk, als het kan, ook beide wifi op onze mobiel zetten.

Iemand die dit toevallig weet?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Mrt 2014 20:27

Re: Telfort draadloos internet in huis -> vraagje

Wfi maakt volgens mij niet uit. Geloof dat iedereen die bij mij binnen is geweest al is ingelogt op mijn wifi. Dus de wifi is niet lastig. Geloof dat TV maar met twee toestellen kan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem100

Bericht 10 Mrt 2014 20:30

Re: Telfort draadloos internet in huis -> vraagje

Thnx! Zoiets dacht ik ook al idd...maar wist het niet zeker. Sowieso hoeft het maar op 1 tv, de tv in de slaapkamer gebruiken we nauwelijks...

Las dat er bijvoorbeeld bij KPN iets van 64 apparaten aangesloten zouden kunnen worden, dacht misschien geeft Telfort dat ook ergens aan, maar dus niet. Of je zoveel aangesloten zou willen is een 2e...hoe meer hoe trager.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Mrt 2014 20:36

Re: Telfort draadloos internet in huis -> vraagje

Telfort is KPN. Alleen het kleinere goedkopere zusje. Maar hoe vaak zitten zoveel mensen tegelijk op de wifi bij jullie thuis? Ik heb mijn ipad en telefoon op de wifi en qua snelheid merk ik geen verschil.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem100

Bericht 10 Mrt 2014 20:44

Re: Telfort draadloos internet in huis -> vraagje

Haha ohja, natuurlijk! Had het er van de week zelf nog over tegen iemand...

Dat valt reuze mee, zelf hebben we 2 laptops die regelmatig tegelijk aan staan, internet op de tv en 2 telefoons. Daarnaast misschien bezoek of ouders/vriendin die met ipad/telefoon voor langere tijd langskomen en eventueel gebruik willen maken voor het gemak.

Zo vaak zal dat niet allemaal tegelijk zijn en moet dus gewoon kunnen.
<<

Anoniem50

Bericht 10 Mrt 2014 20:59

Re: Telfort draadloos internet in huis -> vraagje

Telfort is geen KPN. Telfort is Telfort en maakt gebruik van de kabels van KPN. Net zoals Online en andere ADSL aanbieders gebruik maken van de kabels van KPN en daar betalen ze huur voor.

Maar je kunt alles aansluiten wat je wilt. Pas als je groot gaat verbruiken kun je verschil merken aan de snelheid.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers