Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Anoniem215

Bericht 10 Mrt 2014 08:12

Re: Het hardlooptopic

Wat goed ED!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Mrt 2014 08:14

Re: Het hardlooptopic

Lekker gelopen Toxi en leuk dat we nu runkeeperbuddies zijn! Ik rende gisteren ook lekker in de zon met fijne muziek voelt het echt heerlijk. Ik heb een hardloopmuziekplaylist en bij WakaWaka van Shakira ren ik op m'n best :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem38

Bericht 10 Mrt 2014 09:05

Re: Het hardlooptopic

Je hebt 'm uitgelopen, dat is het belangrijkste! En zo zie je meteen dat 'de vorm van de dag' ook belangrijk is. Nu lekker uitrusten.
<<

Anoniem44

Bericht 10 Mrt 2014 09:22

Re: Het hardlooptopic

Ja, precies. Ik ga mezelf daar ook niet door laten ontmoedigen. Ik heb de eerste 10 km heerlijk in het zonnetje gelopen en tot de 16 km langs het water was ook leuk (maar al zwaar), die laatste 5 km waren gewoon echt killing, maar ik heb daar ook weer veel van geleerd. Ik voelde me al niet helemaal fit deze week en mijn benen liepen zelfs na een rondje van 5 km al vol! Kennelijk heb ik nu even wat meer rust nodig en dan ga ik over een tijdje wel weer een nieuw doel formuleren. Eigenlijk is die snelheid nu ook weer niet zó belangrijk. Winnen ga ik toch niet, en of ik nu 2 uur en 5 minuten loop over de halve, of 2 en een half uur. Eigenlijk kan het me verrotten, als ik maar lekker loop en plezier blijf houden aan het lekker buiten zijn!
<<

Anoniem199

Bericht 10 Mrt 2014 09:25

Re: Het hardlooptopic

ED, wat knap zeg! Goed gedaan en de tijd maakt idd niet uit.

Gisteren voor de eerste keer dit jaar weer buiten gelopen. Wat was het lekker weer zeg. 5 km in 30,59! Was helemaal kapot en voel mn beentjes nu ook wel. Maar het begin is weer gemaakt, op naar een lente en zomer vol hardlopen :) Net als Intoxicated wil ik ook 5 km onder de 30 minuten kunnen lopen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 10 Mrt 2014 09:29

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig ED! En inderdaad, uitlopen is belangrijker dan de tijd :)
Ik heb bij de finish gestaan, respect voor iedereen die daar langskwam.
Mijn vriend heeft zijn PR weer met een paar minuutjes aangescherpt, maar hij vond het ook wel erg warm.
Wel stond er met dit mooie weer extra publiek langs de kant, dat is dan wel weer leuk.

Ik heb gisterochtend een stukje gelopen door de duinen. Het ging niet heel lekker, had veel last van de hitte (het was windstil) en had last van de zon op mijn hoofd. Volgende keer met een petje op lopen ofzo!

Deze week heerlijk loopweer in het vooruitzicht!!!
<<

Anoniem29

Bericht 10 Mrt 2014 10:34

Re: Het hardlooptopic

Urban Naked schreef:Lekker gelopen Toxi en leuk dat we nu runkeeperbuddies zijn! Ik rende gisteren ook lekker in de zon met fijne muziek voelt het echt heerlijk. Ik heb een hardloopmuziekplaylist en bij WakaWaka van Shakira ren ik op m'n best :)


Haha ik heb ook echt mijn hardloop muziek.

Ik ren super relaxed op sexy bitch van Akon en David Guetta hahahaha :banaan:

Sowieso op muziek van David Guetta, dan kan ik echt de snelheid erin zetten.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 10 Mrt 2014 21:14

Re: Het hardlooptopic

ED: goed van je zeg, het is een heel eind dus al knap dat je het hebt uitgelopen.

UN: Ik kan me voorstellen dat Waka waka erg lekker loopt, het is een goed ritme nu ik erover nadenk. Ik loop altijd zonder muziek maar misschien moet ik toch maar eens wat leuke muziek bij elkaar zoeken.

Net weer gelopen, het ging goed. Volgende les wordt wel weer wat pittiger dus ben benieuwd hoe dat gaat!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 11 Mrt 2014 08:19

Re: Het hardlooptopic

Goed hoor ED!
Ik heb zaterdag gelopen, ging niet zo, had andere route en het was warm!! En aangezien ik meestal 's avonds loop (en in januari begonnen ben) was ik ook nog niets gewend qua warmte. Morgenmiddag & vrijdag nog een rondje en dan zondag de wedstrijd, ik ben benieuwd!

Ik heb zelf een mix samengesteld 4 jaar terug bij mijn vorige wedstrijd. Daar zit van alles in, van k3 (ja echt), tot Disney tot Love Generation, tot liquidcity, heel divers.
Een mix van 35 minuten, met om de 5 minuten een opmerking van Evy (daar trainde ik in 2010 mee).
Gister ook de Evy app weer gedownload, ben benieuwd ;)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 11 Mrt 2014 08:24

Re: Het hardlooptopic

Ed wat goed zeg!! Ik doe het je niet na hahah.

ekiaaM> waar heb jij een wedstrijd? Heel veel succes iig en succes met trainen!


Ik ga zo weer rondje doen. Hopelijk gaat het weer lekker :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Mrt 2014 09:48

Re: Het hardlooptopic

Ekiaam, succes zondag, wat spannend!
Ibbel, succes met je rondje straks.

Ik heb me net officieel ingeschreven voor de Ladiesrun. 5 km was al vol, dus we gaan nu de 7,5 doen. Moet wel te doen zijn, het is pas in juni en mijn laatste run was 6,1 km ofzo. Dus ik heb er vertrouwen in.

♥♥
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 11 Mrt 2014 09:57

Re: Het hardlooptopic

Oh Elliot wat knap dat je dit aan wil gaan! Succes met trainen ook.

Mijn rondje ging super lekker! Ik was weer wat verder gekomen dan eerder. Dus dat voelde ook super goed. Ik vertrok met de hik...ik dacht nog nee he daar gaat mijn rondje. Maar de hik was echt gauw verdwenen. Dus wil je van de hik af komen, ga hardlopen :smile:
<<

Anoniem186

Bericht 11 Mrt 2014 10:50

Re: Het hardlooptopic

Leuk, Elliott! Ik ga ook de 7,5 km lopen.

Lekker, ibbel.

Ik ben vrijdag voor het laatst geweest. Nu al dagen last van buikgriep, hopelijk morgen weer.
<<

Anoniem38

Bericht 11 Mrt 2014 13:05

Re: Het hardlooptopic

Lekker bezig allemaal! Ik mag vanavond een rustig duurloopje doen van 45 minuten. Nog even bedenken welk rondje dat gaat worden.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Mrt 2014 16:20

Re: Het hardlooptopic

Wat is het heerlijke weer om te bewegen zeg. Ik ben vrij vandaag en dacht ineens, waarom niet een stuk fietsen (zonder doel haha). Heb ik gedaan, gewoon een rondje wat me wel leuk leek (wel veel door de stad, dus veel stoplichten) maar al met al net 20 km gefietst :D

Helemaal blij nu. Vanmorgen ook al krachttraining gedaan. Als ik dit toch allemaal kan volhouden haha. Daar ligt mijn probleem dan ook gelijk.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 11 Mrt 2014 16:39

Re: Het hardlooptopic

D'n Ibbel schreef:Ed wat goed zeg!! Ik doe het je niet na hahah.

ekiaaM> waar heb jij een wedstrijd? Heel veel succes iig en succes met trainen!


Ik ga zo weer rondje doen. Hopelijk gaat het weer lekker :)


Voorschoten :) (my hometown). Tnx voor je succes wens jij ook bedankt Elliot!

Elliot wat gaaf dat je de 7.5 gaat doen! Dat moet vast gaan lukken als je nu al op de 6 zit :)
Jans, wat balen dat je ziek bent! Goed uitzieken hoor!
Jip je hebt in ieder geval wel heerlijk weer om te lopen! Ik hoop dat het morgenmiddag ook zo is :)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 11 Mrt 2014 16:44

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig allemaal dames!!!
Het is ook echt heerlijk weer om lekker buiten bezig te zijn, wandelen/fietsen/hardlopen/noem maar op!

Ik ga zo uit mijn werk, voor het eten, nog even een rondje van 3km lopen.
<<

Anoniem38

Bericht 11 Mrt 2014 20:32

Re: Het hardlooptopic

Ik ben mijn '40-minutenrondje' gaan lopen, met het idee een blokje om om uit te lopen. Was ik in 32minuten al bij de splitsing (en dan is het nog geen 5minuten naar huis) dus heb ik een extra lusje erbij kunnen doen, waarover ik normaal 15 minuten doe en nu liep ik die in 12! En ik liep in hartslagzones 1/2. Geen idee wat de afstand en km/u was overigens. :smile:
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mrt 2014 12:02

Re: Het hardlooptopic

Ik heb een klein rondje gelopen van 50 minuten, ging heerlijk, ik heb het lekker rustig aan gedaan om wat bij te komen van mijn halve marathon. Heb 7.5 km gelopen. Ik vind het nu wel lekker dat die halve erop zit en om gewoon weer lekker te genieten van het hardlopen zelf. Ik zag toch wat op tegen het vooruitzicht om weer een halve te lopen. Denk dat ik nu gewoon weer lekker ga lopen en misschien als ik zin heb wel regelmatig nog een lange duurloop doe van 2 uur, maar niet persé met een doel.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 12 Mrt 2014 12:36

Re: Het hardlooptopic

Ik heb vanochtend 45 minuten gelopen en het ging lekker. Ik had dat ook na de halve marathon, ED, dat ik het heerlijk vond om even niet voor een wedstrijd te trainen, maar gewoon zomaar hard te lopen.
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Mrt 2014 12:40

Re: Het hardlooptopic

Ik kan het niet meer! Heb er een half jaar uit gelegen, ben een tijdje terug weer begonnen maar het lukt voor geen meter :( Zo demotiverend! Ik ga zo weer, kijken hoe het vandaag gaat.
<<

Anoniem40

Bericht 12 Mrt 2014 13:10

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig zijn jullie! En ik vind alles meer dan een half uur geen klein rondje meer hoor :)

Ik ben zondag samen met mijn vriend gaan lopen en dat was echt fijn! 8 km gedaan in een uur, met een beetje wandelen tussendoor. Dat is voor mij niet slecht, ik vind voorlopig rond de 8,5/9 km per uur het fijnste tempo. Nu ben ik net weer geweest, 3,7 km in 28 minuten. Het enige probleem blijft mijn hartslag, die is altijd superhoog! Hopelijk kan ik m iets naar beneden krijgen de komende maanden.

Ik wil eigenlijk tussendoor wat oefeningen gaan doen. Weet iemand goede oefeningen? Evt met een filmpje erbij?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 12 Mrt 2014 13:17

Re: Het hardlooptopic

WHoop goed bezig ook !

Ik doe sinds pas deze oefeningen> http://www.youtube.com/watch?v=PogBudZfIAg
<<

Anoniem40

Bericht 12 Mrt 2014 13:23

Re: Het hardlooptopic

D'n Ibbel schreef:WHoop goed bezig ook !

Ik doe sinds pas deze oefeningen> http://www.youtube.com/watch?v=PogBudZfIAg

Dank je, die kan ik gaan doen! Ik zou ook graag oefeningen voor mijn armen, schouders en rug doen, maar ik weet niet of dat wel zo makkelijk kan buiten. Ik zou gewoon naar de fitness moeten gaan, maar dat vind ik zo saai!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 12 Mrt 2014 14:43

Re: Het hardlooptopic

Wat zijn jullie allemaal goed bezig dames!
Ik heb zaterdagochtend voorzichtig de draad weer opgepakt nadat ik ruim 2 weken niet had gelopen, was steeds niet fit. Ben begonnen met een rondje van 3 kilometer en maandagavond weer naar training geweest en toen in totaal ongeveer 8 kilometer gelopen, ging toen alweer een stukje beter.

Ik ga vanmiddag ook nog even een rondje lopen, ik wil graag mijn rondje van 5 kilometer wat uitbreiden dus als ik me goed voel en het loopt lekker hoop ik een rondje van 8 km te kunnen gaan maken. Ben benieuwd...

Wat dragen jullie trouwens met dit weer? Kan er al in 3/4 broek en shirt gelopen worden?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers