Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 04 Mrt 2014 10:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Meiden, dank je! :) Ik ging zo twijfelen of het wel normaal was en me zo schuldig voelen tegenover m'n vriend. Maar nu weet ik dus dat meer meiden dit hebben. Bij mij komt het ook doordat ik nog wel eens over hem droom :redface:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 04 Mrt 2014 16:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Later zet ik het nog wel onder mijn eigen naam, ik wil het eerst onze familie/vrienden IRL vertellen, maar ik moet het in de tussentijd toch ergens kwijt... Ik ga trouwen!! :bounce:
Gisteravond ben ik ten huwelijk gevraagd door mijn vriend :heart:


Whaa wat toevallig, ik ben ook vrijdagavond ten huwelijk gevraagd :love: ! Heb jij je al bekend gemaakt (dan weet ik namelijk wie je bent)? Ik wil het ook nog persoonlijk vertellen aan een aantal mensen voordat ik het onder mijn eigen naam wil posten. Maar yay :bounce: !
<<

Anoniem23

Bericht 04 Mrt 2014 16:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

HALLO nou wil ik natuurlijk weten wie de gelukkigen zijn! :D
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Mrt 2014 20:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh, ik had het hier nog helemaal niet gezegd, maar ik ben het eerste biechtje! :D
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 04 Mrt 2014 20:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier het kinderwens-biechtje nog even. Het is over. Niet alleen omdat hij opeens geen kinderen wilt maar ook omdat hij ontzettend veel gelogen heeft.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 04 Mrt 2014 20:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Kinderwensbiechtje wat rot! Heel veel sterkte :hug:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Mrt 2014 20:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Hier het kinderwens-biechtje nog even. Het is over. Niet alleen omdat hij opeens geen kinderen wilt maar ook omdat hij ontzettend veel gelogen heeft.


:shock: Wow wat heftig zeg! Hoe gaat het met je? Zo ineens is alles eruit gekomen?
<<

Anoniem185

Bericht 04 Mrt 2014 21:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Cinnamon schreef:Oh, ik had het hier nog helemaal niet gezegd, maar ik ben het eerste biechtje! :D

Gefeliciteerd! :cheering:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 06 Mrt 2014 21:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Sinds ik mijn huidige vriend heb, sinds een aantal jaren, kan ik klaarkomen. Alleen als mijn vriend mijn clitoris stimuleert en echt de tijd neemt, lukt het hem. Gisteren lukte het ineens enorm goed en groeide mijn clitoris enorm en voelde het ook heel bizar, en bijzonder. Nu lijkt het me wel leuk om een soort clitoris vibrator te kopen, als leukigheidje erbij in bed, omdat het even tijd nodig heeft voordat het lukt. Iemand daar ervaring mee?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Mrt 2014 11:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Cinnamon schreef:Oh, ik had het hier nog helemaal niet gezegd, maar ik ben het eerste biechtje! :D


Gefeliciteerd Cinnamon! Hoe heeft hij je gevraagd?

Ik ben het tweede biechtje :)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 09 Mrt 2014 11:12

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jij ook gefeliciteerd dan Sterre!!
30-04-2017
<<

Anoniem119

Bericht 09 Mrt 2014 11:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh wat leuk Sterre! Super leuk zelfs! :)

Cinnamon had ik al gefeliciteerd, maar hierbij allebei:

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Mrt 2014 11:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jij ook gefeliciteerd Sterre!!
Ik ben midden in de nacht gevraagd, toen ik thuiskwam van een verjaardag. Totaal onverwacht, het was echt een enorme verrassing! :bounce: Kon vervolgens natuurlijk alleen helemaal niet slapen, was ontzettend aan het stuiteren!
Hoe heeft jouw vriend jou gevraagd?

En nogmaals bedankt Marin :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Mrt 2014 11:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha dank jullie wel!

Ik was die dag vrij en had boodschappen gedaan voor stamppot. Ik ging rond 16u met een vriend wat drinken in de stad en kwam om 19u thuis, verwachtend dat mijn vriend die stamppot had gemaakt. Maar het bleek een 3-gangen diner, en er stonden allemaal kaarsjes. Terwijl ik het toetje at zag ik dat er iets op mijn bord stond geschreven: 'lieve 'sterre', wil je met me trouwen?' En toen ik dat kon lezen ging hij op zijn knie, haha. Echt lief en origineel! Ik had het echt echt niet aan zien komen!

Achteraf bleek dat hij die vriend waarmee ik wat was gaan drinken had gevraagd om me dan even iets met mij te gaan doen zodat hij thuis rustig kon koken.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 09 Mrt 2014 11:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat schattig! Gefeliciteerd!
L2014 & H2017
<<

Anoniem119

Bericht 09 Mrt 2014 11:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ah super leuk!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 09 Mrt 2014 11:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat lief! Gefeliciteerd!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 09 Mrt 2014 12:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat romantisch. :heart:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Mrt 2014 12:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lief!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 09 Mrt 2014 14:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat leuk, gefeliciteerd Sterre! :cheering: Cinnamon natuurlijk ook!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Mrt 2014 16:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Aaaah Sterre, wat ontzettend leuk voor je!! Gefeliciteerd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem108

Bericht 09 Mrt 2014 16:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wauw, Sterre! Wat superlief en romantisch. :heart: Gefeliciteerd! Natuurlijk ook voor Cinnamon gefeliciteerd!:))
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 09 Mrt 2014 16:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik wil ook even wat opbiechten.
Ik lees wel eens in topics (vooral in het date topic) dat mensen snel seks hebben met hun dates. Ik ben zo iemand die dat dus niet durft maar soms wel wil. Tegenstrijdige gevoelens dus. Ik ben nu sinds een half jaar weer vrijgezel en jaren geleden was mijn libido vanwege een depressie echt -100. Tijdens mijn laatste relatie was mijn libido juist weer heel hoog en ik merk nu dat nu ik vrijgezel ben ik daar nog steeds "last" van heb.
Ben nu vrij actief aan het daten, en met 1 jongen ook al vaker dates gehad. Wel gezoend e.d. en soms iets meer (lees handwerk) maar echt seks niet. Er is dan toch iets wat me tegenhoud en ik weet niet wat.
Ik vind hem echt leuk maar zie hem niet echt als relatiemateriaal, eerder gewoon als scharrel. Ik merk dat hij daar ook zo over denkt, en we hebben het echt leuk samen dus waarom zouden we niet seksen? Ik merk dat ik er behoefte aan heb, maar ik durf dus niet!!! Bang om achteraf spijt te krijgen, mezelf een slet te voelen etc. Bang dat hij denkt wat een slet, er roddels rondgaan over mij etc.
Wat is dit toch??? Meer meiden last van? Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Mrt 2014 20:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bedankt voor jullie leuke reacties :D. Ik ben ook echt heel erg blij en nog steeds verrast.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem108

Bericht 09 Mrt 2014 20:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@biechtje met hoog libido: het kan natuurlijk heel goed zo zijn dat je niet verliefde gevoelens voor hem koestert en daarom hem ook niet ziet als relatiemateriaal, maar de andere kant kan ook natuurlijk. Dat je hem net niet leuk genoeg vindt om wel intiem mee te zijn (seks). Ik zou overigens niet over jezelf denken dat je dan een slet bent o.i.d. Waarom? Om seks te hebben, zijn er toch 2 mensen nodig? Anders heet het namelijk verkrachting i.p.v. seks. Het is misschien niet iets wat je van jezelf gewend bent, maar als vrijgezel hoef je met niemand rekening te houden en kun je doen waar je zin in hebt (zolang je niemand kwetst natuurlijk). Zou wat meer proberen af te stappen van bepaalde denkbeelden in de maatschappij: dubbele standaard van dat een man stoer is als hij het met een vrouw/meerdere vrouwen heeft gedaan en een vrouw is in hetzelfde geval een slet. Jij weet zelf het beste wie je bent en waarvoor je staat en dit lijkt me ook niet iets wat je met iedereen bespreekt, dus probeer wat meer te genieten van de dingen waar jij je fijn bij voelt.:)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Auxo