Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je man/vriend: een invulling of een aanvulling van je leven?

<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 03 Mrt 2014 15:13

Re: Je man/vriend: een invulling of een aanvulling van je le

Ach ED jij suggereert zoveel. Dus wat spreek je er nu een ander op aan. Kijk eerst maar eens naar jezelf meid voor je begint te kletsen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem122

Bericht 03 Mrt 2014 15:34

Re: Je man/vriend: een invulling of een aanvulling van je le

JustMeDaan schreef:Ach ED jij suggereert zoveel. Dus wat spreek je er nu een ander op aan. Kijk eerst maar eens naar jezelf meid voor je begint te kletsen.


:good:
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 03 Mrt 2014 15:44

Re: Je man/vriend: een invulling of een aanvulling van je le

-ED- schreef:Pinkel: Nu suggereer je dat als je werkt, je je kind niet zelf opvoed en dat je dan niet alle eerste keren meemaakt van je kindje. Als werkende moeder kan ik je vertellen: dat is absoluut niet zo!


Je leest voor het gemak weer eens over het woordje IK heen!

Dus op de dagen dat je naar je werk gaat zeg je tegen je dochtertje: vandaag niks nieuws leren of kunnen hoor, want anders maak ik het niet als eerste mee. :palm:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 03 Mrt 2014 16:47

Re: Je man/vriend: een invulling of een aanvulling van je le

JustMeDaan schreef:Ach ED jij suggereert zoveel. Dus wat spreek je er nu een ander op aan. Kijk eerst maar eens naar jezelf meid voor je begint te kletsen.

:hulde:
AfbeeldingAfbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 09 Mrt 2014 04:37

Re: Je man/vriend: een invulling of een aanvulling van je le

Ik heb niet alles gelezen en reageer dan ook alleen even op de openingspost. Mijn vriend is een invulling en aanvulling voor mijn leven. Ik ben dan wel financieel onafhankelijk en op meerdere vlakken ben ik onafhankelijk maar ik zou hem niet kunnen missen. Als ik hem kwijt zou zijn om wat voor reden dan ook dan zou ik het niet zomaar bij de pakken neerzetten maar om nou direct vrolijk verder te gaan in mijn eentje? Nee dat zou ik ook niet kunnen. Wij zijn een gezin, samen met mijn werk en sociale leven is dat mijn leven. Stel dat mijn vriend ineens wegvalt dan zal ik echt niet zomaar doodleuk verder gaan met mijn leventje daar moet ik wel (de reden bepaalt de manier waarop) moeite voor doen om een ander richting op te gaan. Mijn geluk probeer ik zelf te bepalen en de verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij mijzelf maar wordt wel mede bepaald door het feit dat mijn vriend mij in mijn waarde laat en mij respecteert en waardeert om wie ik ben en dat we het daardoor zo goed hebben samen dat we een gelukkig gezinnetje zijn / kunnen zijn. Mocht één van de laatst genoemde dingen niet het geval zijn dan was ik waarschijnlijk niet zolang met hem samen geweest en had ik gekozen voor mijn eigen geluk. (dat hoop ik tenminste en daar ga ik op dit moment vanuit)
Afbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers