Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 04 Mrt 2014 13:09

Re: Action topic

Leuke armbandjes! :ja:
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mrt 2014 14:46

Re: Action topic

Smeagol schreef:Afbeelding

Even een foto dan is het misschien wat duidelijker.


Mislukt...............jammer. Ik kijk soms wel eens bij de sieraden omdat ik in datzelfde pad moet zijn voor andere dingen en heb er nooit wat leuks tussen gezien. Toch maar eens beter opletten voortaan, alhoewel ik er zelf al tig heb waaronder veel zelf gemaakte.

Ik heb al nagellakremoverpads in huis, gewone (neem ik aan) en ik zag ze laatst met aloe vera en met aardbeiengeur. Alhoewel ik me kan herinneren dat de gewone niet een heftige geur hadden wil ik deze 2 geuren ook gaan kopen. Mijn man heeft een hekel aan de geur van vloeibare remover en ergert zich er altijd aan. Ik ben eraan gewend, maar het ruikt idd niet lekker en daarom snap ik niet dat ze al eeuwig die geur hebben. Je ziet dat het anders kan met die pads, dus kan het ook met flesjes neem ik aan.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2014 22:48

Re: Action topic

bambina schreef:Hadden ze die rexona maar voor vrouwen!! Iemand toevallig gespot?


Alle Rexona deo's zijn nu 2 + 1 gratis bij Kruidvat. Misschien heb je daar wat aan?
<<

Anoniem99

Bericht 05 Mrt 2014 23:18

Re: Action topic

Hier hadden ze nog een lading armbandjes liggen. Ik heb ze een beetje provisorisch gepast maar ik denk dat ze te klein voor me zijn. Helemaal met magneetjes erin. Ze waren wel erg leuk!

Ik heb vandaag een pak met tien stuk grote enveloppen gekocht, dingen voor in de paastak, nepbloemen en schoonmaakdoekjes. Niks spannends dus!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2014 23:24

Re: Action topic

Ik zag laatst in de nieuwsbrief dat ze Oreo chocopasta hebben. Vraag me af of dat lekker is. Iemand dat al gegeten? Zo ja, wat vond je ervan? Ik ben blij dat ze geursmelttabletten verkopen voor in zo'n oliebrandern. Bij de Xenos had ik ze laatst in de aanbieding gekocht en dan nog waren ze daar duurder. Bovendien is daar de geur na 2x weg, dus als die gesmolten is en je wilt het daarna weer laten branden komt er geur vanaf,maar niet zoveel. Bij die van de Action gaan zeker 4x mee. Ook handig dat ze meerdere in een verpakking hebben.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mrt 2014 16:07

Re: Action topic

Weet iemand of ze er scrubgel speciaal voor je gezicht verkopen? Heb wel eens zo'n doorzichtig tubetje gezien met blauwe scrub, maar weet niet of het voor het gezicht was. Of kan je gewone dus voor je benen ed ook voor je gezicht gebruiken?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 08 Mrt 2014 16:09

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Weet iemand of ze er scrubgel speciaal voor je gezicht verkopen? Heb wel eens zo'n doorzichtig tubetje gezien met blauwe scrub, maar weet niet of het voor het gezicht was. Of kan je gewone dus voor je benen ed ook voor je gezicht gebruiken?


Kan je beter speciale scrubgel voor halen, je huid op je gezicht is dunner dan de rest van je lichaam, dus ook kwetsbaarder.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mrt 2014 20:17

Re: Action topic

Ja idd, maar dat dacht ik al. Ga binnenkort er even naar zoeken.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 08 Mrt 2014 21:16

Re: Action topic

Luchtje gekocht om op te doen naar mijn werk(zorg, vind duurdere luchtjes op doen naar mijn werk zonde) 100ml voor 2,85 euro. En 5 zakjes met oa kaneelstokjes en steranijs voor in een glazen bokaal. En nog een zak potpourri/hout enz voor in die bokaal. Was alles bij elkaar nog geen 9 euro kwijt.
D. 💙14-01-2019💙
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 08 Mrt 2014 22:05

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Weet iemand of ze er scrubgel speciaal voor je gezicht verkopen? Heb wel eens zo'n doorzichtig tubetje gezien met blauwe scrub, maar weet niet of het voor het gezicht was. Of kan je gewone dus voor je benen ed ook voor je gezicht gebruiken?


Ja hoor hebben ze is een roze tubetje!
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 08 Mrt 2014 22:41

Re: Action topic

Ze hebben voor € 1,99 scrubgel voor het gezicht van Dove. Ik vind deze wel fijn in gebruik, het is een blauwe tube.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 08 Mrt 2014 22:43

Re: Action topic

Joontjuh schreef:Ze hebben voor € 1,99 scrubgel voor het gezicht van Dove. Ik vind deze wel fijn in gebruik, het is een blauwe tube.


Die gebruik ik ook, bevalt goed.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mrt 2014 23:15

Re: Action topic

Bedankt meiden, er is dus een roze en blauwe versie.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Mrt 2014 12:03

Re: Action topic

handig voor op vakantie € 1,19:

Afbeelding
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 14 Mrt 2014 12:06

Re: Action topic

Ik heb die blauwe tube, voor je gezicht.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Mrt 2014 12:34

Re: Action topic

ik heb gister z'n armbandje gekocht een roze variant

En heb een tuinposter die ik al 2 jaar zocht bij de action steeds lag die er niet bij. En nu bij een andere action helemaal achterin de laagste stelling lag die.
Afbeelding
<<

Anoniem22

Bericht 14 Mrt 2014 12:48

Re: Action topic

Wat gaat het er op die Action Facebook toch weer fake aan toe. Berichtje van vanmorgen:

"Ik zag vanmorgen dit filmpje op de website van action staan...even nog getwijfeld , maar toch net naar action gegaan met een paar cadeaubonnen die ik voor m'n verjaardag had gekregen...haha hoe dom kan je zijn , daar iets voor het huishouden en schoonmaakwerkzaamheden van kopen terwijl de winkel vol staat met leuke dingen......net thuisgekomen gelijk dat ding in elkaar gezet en aan het poetsen gegaan....wat een fantastisch ding zeg , lekker handzaam , niet zo'n grote lompe machine die je achter je aan moet slepen... M'n keuken en kamer glimmen inmiddels ... Genoeg gekletst ik ga m'n badkamer schoonstomen..ooit ga ik soppen leuk vinden ....o ja ..hij was maar 29,95."

Leuk detail is dat Action de pagina sponsort en die dame dus nooit meer een cent van haar eigen geld hoeft uit te geven als ze iets moet kopen voor de pagina. Ik vind het met de dag ongeloofwaardiger worden. Jullie? Wel een enorm slimme zet van Action om het op deze manier aan te pakken. Op marketinggebied vind ik het een mooi voorbeeld, maar die dame is haast een soort Adje aan het worden.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Mrt 2014 13:26

Re: Action topic

Ongeloofwaardig in de zin dat ze een actionfan is. Tja ze is fan en daarom heeft ze die pagina opgezet. Het is alleen zo`n succes geworden en ja daar zal ze natuurlijk wel gebruik van maken i.c.m. action.
De pagina telt nu 133.439 leden en dat is natuurlijk wel allemaal gratis reclame zo voor action. Net als met die armbandjes enzo. Iedereen wil ze hebben toen ze op de fb pagina gezet werden en als je bij de action bent neem je altijd meer mee.
<<

Anoniem22

Bericht 14 Mrt 2014 13:36

Re: Action topic

Ongeloofwaardig als in de inhoud van de berichten, dat ze serieus alles koopt van haar eigen centjes en uitgebreid gaat testen. Juist omdat het zo'n succes is geloof ik niet dat Action achter de schermen amper invloed heeft op de inhoud van haar berichten. Ik geloof niet dat het zo spontaan is als ze doet geloven. Punt is wel dat het werkt en dat vind ik het interessante aan deze aanpak.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Mrt 2014 13:39

Re: Action topic

Ow nee daar geloof ik ook niks van dat ze alles zelf koopt. Zal vast veel gesponsord krijgen vanuit action. Maar wat je zelf al zegt het werkt en voor action kost het bijna niks.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 14 Mrt 2014 16:19

Re: Action topic

Ik zocht vandaag schoonmaakazijn, maar ik zag 'm er niet meer tussen staan. Verkopen ze die niet meer? Was met lavendelgeur.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 15 Mrt 2014 01:17

Re: Action topic

@KOL: ik heb ze bij de action hier nog zien staan van de week.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mrt 2014 01:29

Re: Action topic

Wat ik niet snap aan die fanpage is dat ik nooit iets zie aangezien ik ook lid ben. Heb dat mens dat gezegd in een pm dat ik diverse ideeen ed zie als ik zelf kijk, maar nooit wat voorbij zie komen zoals je dat van anderen ook ziet. Ik sta wel in haar lijst zei ze.
Vind het nogal vreemd dat ze een keer 1 minuut gratis mocht winkelen en dat terwijl ze al veel krijgt wat ik hier begrijp. Gun het een ander dan liever.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 15 Mrt 2014 20:56

Re: Action topic

Cbl dan heb je die optie uitstaan. Je kan op de een of andere manier iets wijzigen zodat je wel alles ziet als er iets geplaatst is op de pagina van action. Kan je alleen niet vertellen uit m'n hoofd hoe je dat kunt wijzigen.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Mrt 2014 18:08

Re: Action topic

Raar zeg dacht dat dat automatisch ging, want bij anderen zie ik wel van alles voorbij komen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers