Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Superfoods bestaan niet

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 07 Mrt 2014 14:36

Re: Superfoods bestaan niet

Gelukkig is het voedingscentrum de sponsor van Ahold en Unilever en is het voedingscentrum de meest betrouwbare bron als het over voeding gaat...
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 07 Mrt 2014 14:37

Re: Superfoods bestaan niet

Olivia schreef:Gelukkig is het voedingscentrum de sponsor van Ahold en Unilever en is het voedingscentrum de meest betrouwbare bron als het over voeding gaat...

:good:
10-08-2017 ♥
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 08 Mrt 2014 00:36

Re: Superfoods bestaan niet

Jorja schreef:
Saga schreef:In Putten, http://www.restaurantsmakelijck.nl :)

Wij koken volgens de visie van een dame met de volgende weblog: http://www.smakelijck.blogspot.com


Leuk!
Is het ook mogelijk om dan geraffineerde suikervrij bij jullie te bestellen? Hoewel dat het voornamelijk al zal zijn, want ik neem aan de sausjes niet uit pakjes zullen komen. Maar hebben jullie dan bijvoorbeeld ook volkoren pasta/rijst/brood?


Ja dat kan! Wij gebruiken voornamelijk palmsuiker, alleen in onze crème brulee hebben wij nog gewone suiker omdat we de goede verhouding nog niet hebben gevonden met de palmsuiker. En we zijn niet blij met de karamelsmaak die je dan krijgt.
En wij hebben speltpasta en verschillende soorten biologische broden voornamelijk op basis van spelt en rogge.
Echt onwijs lekker brood allemaal!
10.04.17
<<

Anoniem74

Bericht 08 Mrt 2014 07:23

Re: Superfoods bestaan niet

Op de kruidvatkaart 20% korting op superfoods :)
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 08 Mrt 2014 10:00

Re: Superfoods bestaan niet

Olivia schreef:Gelukkig is het voedingscentrum de sponsor van Ahold en Unilever en is het voedingscentrum de meest betrouwbare bron als het over voeding gaat...


wij van WC-eend adviseren... WC eend
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Mrt 2014 10:39

Re: Superfoods bestaan niet

Saga schreef:
Jorja schreef:
Saga schreef:In Putten, http://www.restaurantsmakelijck.nl :)

Wij koken volgens de visie van een dame met de volgende weblog: http://www.smakelijck.blogspot.com


Leuk!
Is het ook mogelijk om dan geraffineerde suikervrij bij jullie te bestellen? Hoewel dat het voornamelijk al zal zijn, want ik neem aan de sausjes niet uit pakjes zullen komen. Maar hebben jullie dan bijvoorbeeld ook volkoren pasta/rijst/brood?


Ja dat kan! Wij gebruiken voornamelijk palmsuiker, alleen in onze crème brulee hebben wij nog gewone suiker omdat we de goede verhouding nog niet hebben gevonden met de palmsuiker. En we zijn niet blij met de karamelsmaak die je dan krijgt.
En wij hebben speltpasta en verschillende soorten biologische broden voornamelijk op basis van spelt en rogge.
Echt onwijs lekker brood allemaal!


Heb je kokosbloesemsuiker geprobeerd? Helaas wel een heel stuk duurder maar die heeft van zichzelf al best wel een caramel smaak.
2015 💙
<<

Anoniem51

Bericht 08 Mrt 2014 10:41

Re: Superfoods bestaan niet

Nouja, het is me volgens die richtlijnen van het voedingscentrum wel ooit geluk om 20 kilo af te vallen, dus een kern van waarheid zit er zeker wel in wat ze zeggen. Maar ik geloof direct dat het gewoon een organisatie is die draait om geld en daarin vasthoudt aan louter traditionele gedachten over gezond eten en een gezonde levensstijl, die misschien allang achterhaald zijn. Aan de andere kant geloof ik ook dat die hele superfoods enorm overschat worden. Ik zeg niet dat het onzin is of slecht is, maar ik geloof dat het net zo is als die kleurstofallergieën van vroeger, dat kinderen daar zo absurd druk van werden. Een kern van waarheid maar door alle aandacht tot een enorme hype opgezweept en erg overschat.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 08 Mrt 2014 11:10

Re: Superfoods bestaan niet

Tulp schreef:
Saga schreef:
Saga schreef:In Putten, http://www.restaurantsmakelijck.nl :)

Wij koken volgens de visie van een dame met de volgende weblog: http://www.smakelijck.blogspot.com


1 quote verwijderd, want mag maar 3 quotes hebben :s

Ja dat kan! Wij gebruiken voornamelijk palmsuiker, alleen in onze crème brulee hebben wij nog gewone suiker omdat we de goede verhouding nog niet hebben gevonden met de palmsuiker. En we zijn niet blij met de karamelsmaak die je dan krijgt.
En wij hebben speltpasta en verschillende soorten biologische broden voornamelijk op basis van spelt en rogge.
Echt onwijs lekker brood allemaal!


Heb je kokosbloesemsuiker geprobeerd? Helaas wel een heel stuk duurder maar die heeft van zichzelf al best wel een caramel smaak.


Volgens mij bedoelt dat ze die caramelsmaak juist niet willen ;)

Maar leuk, ik gat jullie zeker in gedachten houden als ik eens uit eten wil!
Welke prijscategorie moet ik denken? Zag geen prijzen bij de menukaart staan namelijk.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers