Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je (droom) weddingdress

<<

Anoniem162

Bericht 07 Mrt 2014 14:31

Re: Show je (droom) weddingdress

No.3 waar laat je zo'n kleuranalyse doen? Mij lijkt het wel wat om dat ooit te laten doen (met mijn moeder samen). Dus ik ben nog wel op zoek naar tips waar we naar toe kunnen.

Mijn trouwjurk was goud, ik had eerst wit aan maar die gouden was toch echt het mooiste.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Mrt 2014 14:42

Re: Show je (droom) weddingdress

Zo wilde ik graag een aparte gekleurde jurk en wat is het uiteindelijk geworden: een ivoorkleurige baljurk met veel poespas erop/eraan haha. Met het passen is het toch heel anders als dat je van tevoren voor ogen had.
<<

No. 3

Bericht 07 Mrt 2014 15:10

Re: Show je (droom) weddingdress

Marin schreef:Das een goede tip No3, inderdaad een verschil in warm en koud. He maarre, stel je wilt nou in de winter trouwen hè... is goud dan wel toepasselijk? Dan is zilver koeler. Nou ja, kan vast allebei. En zomers lijkt goud me beter. Ik ben ook meer van de gouden sieraden inderdaad trouwens.
Ja hoor, geen probleem. Het heeft namelijk niets met de seizoenen zelf te maken. Het is er een beetje van afgeleid, maar het betekent niet dat je als wintertype niet van de zomer zou houden, of als herfsttype niet in de winter zou moeten trouwen. Het gaat gewoon om welke pigmenten en kleuren zou het meest florisseren. Lente- en herfsttypes hebben meer geelpigment in hun huid en zomer- en wintertypes meer blauwpigment. Dat ga je met de kleuren die je draagt versterken, en dat ziet er mooi en passend uit. C'est ca. :heart:
<<

No. 3

Bericht 07 Mrt 2014 15:13

Re: Show je (droom) weddingdress

Mirthe schreef:No.3 waar laat je zo'n kleuranalyse doen? Mij lijkt het wel wat om dat ooit te laten doen (met mijn moeder samen). Dus ik ben nog wel op zoek naar tips waar we naar toe kunnen.

Mijn trouwjurk was goud, ik had eerst wit aan maar die gouden was toch echt het mooiste.
Er zitten overal wel kleurenanalisten. Vaak zijn het vrouwen met een praktijk aan huis. Niet iedereen is even leuk of goed. Ik ken een hele goeie in Krimpen aan den IJssel, maar ik weet niet of je daar in de buurt woont? Het is inderdaad heel leuk om samen met vriendinnen of familie te doen. Het is wel prijzig, maar ik vind dat de persoonlijke aandacht én long time investment in je kledingkast dat helemaal waard zijn.
<<

Anoniem162

Bericht 07 Mrt 2014 20:22

Re: Show je (droom) weddingdress

Eindhoven/Den Bosch/Nijmegen zijn aardig te doen voor mij (en mijn moeder) qua afstand, wat verder kan ook nog wel.
Krimpen aan de ijssel vind ik wat ver maar als ik niks in de buurt kan vinden dan kan het ook zeker wel.
<<

Anoniem99

Bericht 08 Mrt 2014 00:04

Re: Show je (droom) weddingdress

Oooh.. ik kan echt niet wachten tot ik mag passen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is wel weer heel wat anders, maar ik denk dat het me best mooi zou staan (i.v.m. brede schouderS)
Afbeelding

Deze vind ik ook mooi!
Afbeelding
Afbeelding

Zoals je ziet, ik heb nog geen flauw idee wat ik wil. Dit is een kleine greep uit de collectie die ik inmiddels heb verzameld op Pinterest :)
<<

Anoniem26

Bericht 08 Mrt 2014 00:08

Re: Show je (droom) weddingdress

Die een na laatste prachtig!
<<

Anoniem32

Bericht 09 Mrt 2014 18:20

Re: Show je (droom) weddingdress

ohhhh zucht die laatste is geweldig :heart:
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Mrt 2014 14:28

Re: Show je (droom) weddingdress

Die laatste is mooi Sienna!

Ik heb echt nog geen idee, wil sowieso geen strapless, dat vind ik niet zo mooi bij m'n boobs! ;)
<<

Anoniem23

Bericht 11 Mrt 2014 14:34

Re: Show je (droom) weddingdress

Oeh die vierde is mooi Sienna!
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 13:32

Bericht 11 Mrt 2014 14:47

Re: Show je (droom) weddingdress

Sienna: wat leuk om te zien dat je mijn trouwjurk ook hebt uitgekozen ;)
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Anoniem119

Bericht 11 Mrt 2014 14:48

Re: Show je (droom) weddingdress

Harrison schreef:Oeh die vierde is mooi Sienna!


:yes:



No3, olijfgroen past wel bij herfst type toch? Past ook goed bij mijn bruiloft ideetjes

Afbeelding
<<

No. 3

Bericht 11 Mrt 2014 14:50

Re: Show je (droom) weddingdress

Absolutely, olijfgroen is dé kleur voor herfsttypes. Maar vergeet niet: ik kan niet vanaf hier zeggen welk type je bent, alleen gebaseerd op foto's. Ik heb die opleiding niet eens gedaan, hehe. Alle kleurenanalisten moeten nu eigenlijk heel boos op me worden.
<<

Anoniem23

Bericht 11 Mrt 2014 14:58

Re: Show je (droom) weddingdress

Ik heb al heel lang in mijn hoofd dat ik een heel simpele, soepel vallende jurk wil. Want ik moet achterop de fiets of in een bakfiets kunnen, haha! En dan met een toffe statement ketting. Zoiets:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 11 Mrt 2014 15:02

Re: Show je (droom) weddingdress

Dit is trouwens echt mijn droomjurk:
Afbeelding
<3
<<

No. 3

Bericht 11 Mrt 2014 15:05

Re: Show je (droom) weddingdress

SU-PER-MOOI, Harrison!
<<

Anoniem23

Bericht 11 Mrt 2014 15:06

Re: Show je (droom) weddingdress

Ja ik vind die echt zo mooi. Maar ik heb cup D. Ik ben vast net een ordinaire sloerie als ik zoiets aantrek.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Mrt 2014 15:10

Re: Show je (droom) weddingdress

Sienna: De laatste vind ik erg mooi!

Marin: Wauw, die had ik ook zo uit kunnen zoeken!
<<

Anoniem301

Bericht 11 Mrt 2014 15:11

Re: Show je (droom) weddingdress

Ik vind deze heel mooi

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 11 Mrt 2014 15:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Mrt 2014 15:12

Re: Show je (droom) weddingdress

Oh die is inderdaad erg mooi Harri!
<<

Anoniem119

Bericht 11 Mrt 2014 15:17

Re: Show je (droom) weddingdress

Dat is die Reem Acra toch? Die is zo mooi maar zo duur!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Mrt 2014 15:18

Re: Show je (droom) weddingdress

Ooo die vind ik ook mooi Harri!

Deze vind ik mooi:

Afbeelding

Afbeelding

En deze heeft ook iets, al vind ik het mooier als het bovenste deel iets verder doorloopt en de tule pas iets lager begint:

Afbeelding

En toen ik dit plaatje snel bekeek was het net of ik mezelf zag. Freaky!

Afbeelding
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

No. 3

Bericht 11 Mrt 2014 15:22

Re: Show je (droom) weddingdress

Carrie, je foto's zijn te groot, nou kan ik ze niet zien, snik.

Harrison, ik ken je probleem, maar met korsetten en als je niet strapless doet, valt het best wel mee. Ik heb cup G, maar het ziet er hele netjes uit. Ze snoeren je gewoon ouderwets in, hehe.

Sterre, mooie jurken joh!
<<

Anoniem301

Bericht 11 Mrt 2014 15:26

Re: Show je (droom) weddingdress

No. 3 schreef:Carrie, je foto's zijn te groot, nou kan ik ze niet zien, snik.

Harrison, ik ken je probleem, maar met korsetten en als je niet strapless doet, valt het best wel mee. Ik heb cup G, maar het ziet er hele netjes uit. Ze snoeren je gewoon ouderwets in, hehe.

Sterre, mooie jurken joh!


Hele netjes! :nerd:

Oh ziet iedereen mijn foto's heel groot? :nopompom:
<<

Anoniem301

Bericht 11 Mrt 2014 15:26

Re: Show je (droom) weddingdress

Marin schreef:Dat is die Reem Acra toch? Die is zo mooi maar zo duur!


Are you tokking to me? Ik heb geen idee wat ze kosten, dat zetten ze er nooit bij :nopompom:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers