Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


traktatie kinderopvang (geen eten)

<<

Anoniem113

Bericht 05 Mrt 2014 10:14

traktatie kinderopvang (geen eten)

Volgende week wordt Ties alweer 2 jaar! Ik ben alleen nog zoekende naar iets om te trakteren. Ik zoek iets wat niet eetbaar is. Dus eerder een cadeautje. Hebben jullie ideeen?

Toen hij 1 werd heeft hij kartonnen leesboekjes uitgedeeld. Ik wil nu graag iets anders.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Mrt 2014 10:17

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Potjes bellenblaas? Evt kun je dan etiketjes zelf maken.

♥♥
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 05 Mrt 2014 10:18

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Bij de action heb je van die leuke krulrietjes met eendjes er aan.
Of een velletje stickers
Klein kleurboekje
De jongste heeft getrakteerd op raamstickers van de action die waren er van Bob de bouwer, Thomas de trein, Dora, Barbie
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 146

Bericht 05 Mrt 2014 10:21

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

-Stempels
-3D puzzels. (Al weet ik niet of dat voor 2 jarige kan?)

Ik denk steeds aan boekjes, maar dat zocht je juist niet. :wink:
<<

Anoniem113

Bericht 05 Mrt 2014 10:33

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Raamstickers klinkt wel erg leuk!

Hij zit in een groep van 0 t/m 3. Voor de baby's is het iets minder leuk maar die komen op een gegeven moment ook op de leeftijd dat dat kunnen gaan doen natuurlijk.

Normaal kom ik nooit in de Action (principe kwestie :laughcry:) maar ik ga mij vrijdag eens in de Action wagen om te kijken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Mrt 2014 10:43

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Ik heb al heel veel van dat soort dingen uit laten delen, maar dat was meestal voor grotere kinderen. Overigens heb ik ook meerdere keren uitdeelboekjes gedaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem151

Bericht 05 Mrt 2014 10:45

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Of iets voor buiten nu het weer mooier weer wordt? Een schepje of vormpje voor in de zandbak?
Stoepkrijt zijn ze denk ik wat te jong voor?
Eventueel met een kaartje er aan "Ik wil niet opscheppen, maar ik ben alweer 2 jaar"
Zoiets:
Afbeelding
<<

Anoniem113

Bericht 05 Mrt 2014 11:11

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Blue Phone schreef:Of iets voor buiten nu het weer mooier weer wordt? Een schepje of vormpje voor in de zandbak?
Stoepkrijt zijn ze denk ik wat te jong voor?
Eventueel met een kaartje er aan "Ik wil niet opscheppen, maar ik ben alweer 2 jaar"
Zoiets:
Afbeelding


Dat is ook een leuk idee! Maar dan meer met zo'n strandschepje denk ik.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 05 Mrt 2014 11:33

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Hier heeft ze afgelopen zomer om van die mini strand setjes getrakteerd. Ook vd action ware iets van 0.45 per stuk.
<<

Anoniem286

Bericht 05 Mrt 2014 13:04

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Ik heb badeentjes gekocht bij de action, lintje met kaartje eraan om de nek gebonden. De kindjes vonden ze erg leuk en het kostte weinig.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 18:12

Bericht 05 Mrt 2014 15:41

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Mini kleurboekje met een stift
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Anoniem75

Bericht 05 Mrt 2014 15:47

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Een badeendje, leuke plastic bekers, bellenblaas, klein doosjes krijtjes/potloodjes, (stuiter)balletje, stoepkrijt. Allemaal goedkoop te krijgen bij de Action.
<<

Anoniem113

Bericht 07 Mrt 2014 17:52

Re: traktatie kinderopvang (geen eten)

Het is uiteindelijk een houten boekje geworden welke de kindjes zelf nog kunnen inkleuren. Via lobbes besteld waren nu een euro per stuk.

[Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers